VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#81981
[quote="ihrdlicka"]Co dnes? Bude ten PAR?[/quote]

Oficiálně určitě ne. Pokud PB ten plug-in vyzkouší, tak jen s hrstkou vybraných zkušených pilotů. Zatím pro to nejsou materiály a ani ATCo nejsou řádně proškoleni; vše se zkouší (resp. PB to zkouší).
By Tomáš Cáp
#82017
Děkuju moc všem ochotným, kteří se včera jali letět VFR. Nakonec vás bylo mnohem víc, než jsem si myslel, že by vás mohlo být, a situace tomu plně odpovídala. Ale já se polepším! :)

A mám další prosbu. Chtělo by se dnes opět dvěma statečným kolem osmé zaletět nějakej ten véefer?
#82022
TC: Nevím, jestli jsem jako jeden ze těch dvou, ale určitě poletím ;)
By Roman Szotkovski
#82024
[quote="Tomáš Cáp"]Děkuju moc všem ochotným, kteří se včera jali letět VFR. Nakonec vás bylo mnohem víc, než jsem si myslel, že by vás mohlo být, a situace tomu plně odpovídala.[/quote]

Já se musím omluvit za to, že jsem tam bez povolení zatáčel do base legu. Jinak to byla ale super akce, 5x nízký průlet, 3x touch and go, 2x opakování okruhu a menší chyba v přistání s následkem asi minutové přítomnosti na 06. Toto se do budoucna vylepší :-)

A dnes, jestli se mi podaří včas vrátit z Bratislavy, kam odvezu hokejové nadšence, bych možná zase dal VFR okruhy na aktivní dráze. Takže volačka OK-SZO se tam asi možná objeví.
#82026
[quote="Tomáš Cáp"]Děkuju moc všem ochotným, kteří se včera jali letět VFR. Nakonec vás bylo mnohem víc, než jsem si myslel, že by vás mohlo být, a situace tomu plně odpovídala. Ale já se polepším! :)

A mám další prosbu. Chtělo by se dnes opět dvěma statečným kolem osmé zaletět nějakej ten véefer?[/quote]

Taky díky včera to byla paráda...
No nemám stim problém, teoreticky bych mohl za VFR po vzletu ze Kbel něco zrobit kolem Ruzyně, tam přistát a pak se za IFR vrátit na LKKB a případně testnout PAR přiblížení. Rád bych se večer mrknul ještě do Blavy.
#82032
[quote="amalka"]No jestli sem to správně pochopil, VFR je dnes žádáno hlavně v LKKV cca. Myslím, že je to naprosto ideální na let z LKKB přes LKVO do LKKV, tam pár okruhů a pak klidně jako IFR zpět![/quote]

V tom případě tak.
#82072
Hele to už nevim, sorry. Každopádně od pilotů mi to přišlo dobrý ode všech, rozhodně to nebyla poslední akce - naopak, tohle byl jen testing pluginu, teď s tim můžeme blbnout každou chvíli - a hlavně na všech vojenskejch letištích :)
#82073
[quote="Pavel"]Hele to už nevim, sorry. Každopádně od pilotů mi to přišlo dobrý ode všech, rozhodně to nebyla poslední akce - naopak, tohle byl jen testing pluginu, teď s tim můžeme blbnout každou chvíli - a hlavně na všech vojenskejch letištích :)[/quote]
Koukám že tě to uplně nadchlo... Hlas si měl taky jak u vytržení.... :P
#82074
Jako dneska fuckt dobrý. Jsem se nacpal na LKPR po delší době (naposled v LKKV) a ono to najednou samo nemluví, samo nekontroluje FP a neodklikává statusy, samo neřeší VFR... ještěže toho provozu nebylo tolik, už po chvíli jsem byl rád za cvičence na GND, navíc dohlíženého odjinud. Po asi miliónu zmrvených relací jsem se kicknul s tím, že jdu lítat, páč to přece umím. No a po povolení k VOR/DME jsem žádal klesání a ještě nakonec při zapínání autopilota ve stoupání po lowpassu se špatným nastavením si kousek za THR13 málem strašně rozbil držku. Ačkoliv jsem pak dráhu 24 docela hezky viděl, k původně plánované žádosti o vizuál už nebyla odvaha.
Asi se vrátím k FO u ČSAv a po náletu 2.000.000h si znova zažádám o training na LKPR_DEL :D
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 25