- 07 dub 2011, 18:03
#80969
Ahoj piloti
Potřeboval bych od někoho z vás radu. Trochu jsem si hrál s nastavením FS obecně a od té doby mám problém s těmito incidenty. Takeoff chápu, ten to vypíše při vzletu jen nevím, kde dělám chybu. Je to evidentně rukama a pro představu o hodnotách přikládám:
REPORTED INCIDENTS
ID TIME POSITION ALTITUDE HEADING VS IAS FOB PITCH BANK ANGLE
TakeoffOverRotate 2011-04-07 14:46:58 50.0199953;8.5259179 377 ft 183° 747 ft/min 151 kt 6524 kg 13° 0°
Bank Angle
Nevím, jak tomu mám zabránit jeho překročení (předpokládám že to je 30 st náklonu) když je letadlo v režimu AP a FMC jej někam točí. Zkoušel jsem na Heading ovladači nastavit jen 25st ale stejně mě to občas chybu napíše. Jediný důvod jak si to vysvětluji je že když fouká vítr ve směru náklonu může dojít k dočasnému většímu překlopení než je 30st vlivem zvětšení plochy letadla na kterou vítr působí.
Ještě dodávám, že se jedná o WILCO 737 U tohoto letadla vím, že palubní sys při překročení začne hlásit Bank Angle ale to se jedná asi o nějaké mezní hodnoty. V mém případě vždy mlčí a překročí 30st hranici jen o 1-2 stupně. Zpravidla se o incidentu dozvím až po přistání, že k němu došlo někde na FL270
Díky za vaše reakce...
Potřeboval bych od někoho z vás radu. Trochu jsem si hrál s nastavením FS obecně a od té doby mám problém s těmito incidenty. Takeoff chápu, ten to vypíše při vzletu jen nevím, kde dělám chybu. Je to evidentně rukama a pro představu o hodnotách přikládám:
REPORTED INCIDENTS
ID TIME POSITION ALTITUDE HEADING VS IAS FOB PITCH BANK ANGLE
TakeoffOverRotate 2011-04-07 14:46:58 50.0199953;8.5259179 377 ft 183° 747 ft/min 151 kt 6524 kg 13° 0°
Bank Angle
Nevím, jak tomu mám zabránit jeho překročení (předpokládám že to je 30 st náklonu) když je letadlo v režimu AP a FMC jej někam točí. Zkoušel jsem na Heading ovladači nastavit jen 25st ale stejně mě to občas chybu napíše. Jediný důvod jak si to vysvětluji je že když fouká vítr ve směru náklonu může dojít k dočasnému většímu překlopení než je 30st vlivem zvětšení plochy letadla na kterou vítr působí.
Ještě dodávám, že se jedná o WILCO 737 U tohoto letadla vím, že palubní sys při překročení začne hlásit Bank Angle ale to se jedná asi o nějaké mezní hodnoty. V mém případě vždy mlčí a překročí 30st hranici jen o 1-2 stupně. Zpravidla se o incidentu dozvím až po přistání, že k němu došlo někde na FL270
Díky za vaše reakce...