VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
#75040
Já jsem pro OnDemand, sice jsem zatím FO ale rád bych se do budoucna jako SFO podíval do širšího výběru destinací a to je už také ta zmíněná motivace proč bych dělal zkoušky na SFO.
#75042
[quote="oupa"]...jít do systémového řešení a pořešit codeshare síť po celém světě s nějakými pravidly.[/quote]

Jako do tohodle bych šel všema deseti. Ještě jinak - pokud by se vedení ČSAv rozhodlo, že je tohle cesta, kterou se hodlá ubírat, nabízím pomoc s vyhledáváním cizích letových řádů, jejich zesíťováním popř. vymýšlením pravidel jejich použití (kozla udělali zahradníkem).

On Demand je sice fajn, ale jeho smysl vidím spíš v ad hoc letech LOWI v zimě a spol. Codeshare otevře pilotům ČSA celý svět. Ne jako prodejní slogan. Doslova.

EDIT: IMHO by to zřejmě dost zatraktivnilo pozici Captain. Pokud někdo nezbožňuje těch několik málo mimoevropských letišť, nemá nyní prakticky proč si ji dělat.
#75061
Ja za seba podporujem sucasny system a zaroven podporujem jeho dalsi rozvoj. V poslednej dobe tiez narazam na stale znizujuci sa pocet destinacii, co ma netesi.

OnDemand
+ skvela vec;
- prilis draha (najma pre fanusikov long haul a ked mi pri lete LKPR-KORD-LKPR pri oboch padla pred pristanim FSka, tak mi to dokonale vycistilo penazenku)
=> co by som urobil je upravil vypocet ceny tak, aby som na 1 OnDemand nemusel absolvovat 10+ regulernych letov podla CSAv letoveho poriadku, ale napr. iba 3.

Codeshare
+ jednoznacne ano, ved je to aj \"realne\"
- otazka \'propagacie\' mena CSA
- otazka uplneho odklonu on letoveho poriadku CSAv
=> riesil by som takto:
1) propagacia mena -> let sa zapocita, len ked codeshare bude leteny pod volackou CSA (e.g. CSA7354; dtto ako real) = vela CSA na sieti a nie nejake Delty a pod ;) [bacha, v USA vas bezne zavolaju Charlie Sierra Alpha, kedze o CSA casto nemaju potuchy :) )
2) odklon od letoveho poriadku -> zarobky z charterovych letov pre pilota by boli vyrazne nizsie ako z riadneho letoveho planu (je potreba platit naklady prevadzkovatelovi, ze? :) ); pripadne by sa dal znizit aj zapocet hodin, ale tuto moznost nedoporucujem, kedze je vysoko nefer.

Cheers,
Brano.
#75475
Ahoj, lidi.

Nešlo by, aby v briefingu, jak vyjíždí ten asi 4 stránkový dokument se vším možným byl vedle i takový menší briefing třeba na 1 stránku? Taková odlehčená verze pro jednostránkový tisk. Přijde mi zbytečné to tisknout všechno..

Čondra
#75478
[quote="Čondra87"]Ahoj, lidi.

Nešlo by, aby v briefingu, jak vyjíždí ten asi 4 stránkový dokument se vším možným byl vedle i takový menší briefing třeba na 1 stránku? Taková odlehčená verze pro jednostránkový tisk. Přijde mi zbytečné to tisknout všechno..

Čondra[/quote]


Já tohle nevím, ale jak tam chceš ty údaje napchat? Jen to palivo zabere půl stránky....

Myslím, že si ty údaje, ten kdo nechce tisknout může snad vypsat rukou, ne?!
By Thomas
#75479
[quote="Čondra87"]Ahoj, lidi.

Nešlo by, aby v briefingu, jak vyjíždí ten asi 4 stránkový dokument se vším možným byl vedle i takový menší briefing třeba na 1 stránku? Taková odlehčená verze pro jednostránkový tisk. Přijde mi zbytečné to tisknout všechno..

Čondra[/quote]

Tiskni oboustranně formát A5.
#75481
Naformátovat výstup z FlightPlanneru lze různě, ale tady by se opravdu muselo něco vypustit. Takže dej návrh, co vypustit, nebo udělej náčrtek, co na stránce kde a jak a není problém udělat nějakou skromnější verzi. Podstata je, na rozdíl od vypisování, že pilot má předtištěné údaje a dopisuje si do nich vlastní poznámky, což pomáhá při letu udržet pořádek, takže pokud tomu pomůže jednostránková verze, uděláme jí.
#75490
Já myslím, že Čondra myslí něco, jako je třeba flight progress chart, kterou tiskne vRoute. Ono to zas tak blbá myšlenka není. Abych pravdu řekl, když už občas letím, tak si fakt raději vytisknu jen jednu stránku z vRoute, než pět stránek z CSAv. Je to hrozně pěkná věc a nerušil bych jí, už se těším až si při Cross The Pond, kdy je na to čas, budu vyplňovat všechny papíry, ale na přeskok Brno Praha je pět stránek opravdu skoro moc. Ale neberte můj názor jako směrodatný, vzhledem k mýmu náletu za posledních několik měsíců je mi skoro blbé svůj názor psát :)
#75495
Myslel jsem to tak, že by vedle normálního Briefingu na dlouhý tratě byl ještě takovej menší. Pro menší tisk. Co by obsahouval pouze to nejdůležitější. Nepotřebuju palivo rozepsaný na 10 řádek, ale stačí mi FOB atd.
#75604
Tisknu jen stranu číslo 3. Tam je místo na poznámky a dopsání informací a pokynů pro odlet. Info z ostatních stran si jen poznamenám rukou a myslím že jich ani moc není, palivo a ...
Nebo to řeknu jinak, hledal jsem která stránka je nejvíce \"podobná\" Flight Progress Card a vyšla mi právě stránka číslo 3.
#76215
Ahoj, jsem jediný člověk, kterému nefunguje odesílání FLP přes VATSIM?

Použil jsem:

Google Chrome 8.0.5.

Když kliknu na \'\'Předvyplnit na VATSIM\'\' tak se mi otevře nová záložka a pak, že stránku nelze zobrazit.

Dík, Čondra
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 37