Ja za seba podporujem sucasny system a zaroven podporujem jeho dalsi rozvoj. V poslednej dobe tiez narazam na stale znizujuci sa pocet destinacii, co ma netesi.
OnDemand
+ skvela vec;
- prilis draha (najma pre fanusikov long haul a ked mi pri lete LKPR-KORD-LKPR pri oboch padla pred pristanim FSka, tak mi to dokonale vycistilo penazenku)
=> co by som urobil je upravil vypocet ceny tak, aby som na 1 OnDemand nemusel absolvovat 10+ regulernych letov podla CSAv letoveho poriadku, ale napr. iba 3.
Codeshare
+ jednoznacne ano, ved je to aj \"realne\"
- otazka \'propagacie\' mena CSA
- otazka uplneho odklonu on letoveho poriadku CSAv
=> riesil by som takto:
1) propagacia mena -> let sa zapocita, len ked codeshare bude leteny pod volackou CSA (e.g. CSA7354; dtto ako real) = vela CSA na sieti a nie nejake Delty a pod

[bacha, v USA vas bezne zavolaju Charlie Sierra Alpha, kedze o CSA casto nemaju potuchy

)
2) odklon od letoveho poriadku -> zarobky z charterovych letov pre pilota by boli
vyrazne nizsie ako z riadneho letoveho planu (je potreba platit naklady prevadzkovatelovi, ze?

); pripadne by sa dal znizit aj zapocet hodin, ale tuto moznost nedoporucujem, kedze je vysoko nefer.
Cheers,
Brano.