VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
By Nathaniell
#75094
[quote="Afrous"]Nejleší hláška večera v Bratislavě.
TWR: "CSA2PM ten Ryanair vás předjel??"
CSA2PM: "No taky sem se divil.. "
:D[/quote]

Asi jsem si nemyslel špatně, že jede kapke rychleji, když jsem ho viděl :D.
#75130
Gratulujem...;) Neocakavane som tiez prispel svojou troskou - pripojil som sa len aby som nieco \"povedal\" Jozkovi Bockayovi... No a ked ma upozornil, ze sa kona skuska, tak som mal na dve hodinky o zabavu postarane... :D :D :D
#75139
[quote="Jirka Šimon"][quote="bulik4lg"]Gratulace..:)
Jen pár detailů.. Při LVP "Taxi to holding point runway 31, category II/III, via..", "cross runway 04" (nikoliv crossing approved)[/quote]


Ještě jednou moc děkuji všem. Chyby beru k srdci a napravím.[/quote]
Na tuto obzvlášť pozor - na tu je Matej citlivý. Taky gratulace! To se nám ten bratrský FIR pěkně plní.
#75402
[quote="ihrdlicka"]Pánové díky. Krásný LVP. Lítat se v tom dá, ale pojíždět ne. Zejtra si beru dovolenou a jdu to tam trochu porovnat :-)[/quote]

Aaa, to jste byl vy! Ty koleje vedle D jsem rozdýchal, ale to bahno roztahané po F, to ještě teď TC uklízí... :P
#76061
Přátelé a kamarádi,

zítra probíhá v plném proudu výcvik na pozice TWR/GND. Prosím i šílený provoz všeho druhu (zejména žádání vírníci a podobné VFR prdlavky na okruh, aby se to TWR naučil - pokud nevyjde počasí pro VFR, ale nebudu přímo LVP, vyzkoušejte si klidně i SVFR). Fantazii se meze nekladou.

Dále žádání zkušení letci, aby provedli emergency či podobná zvěrstva (pozor, až na TWR).

Děkujem! :)
#76087
Hm, tak počasí je velice zajímavé. :) Uvidíme, co z toho na večer vyjde.

[quote="Pavel"]Jinak RR se předběžně upsal na D_APP, takže APP zbyde asi na mě. Z toho plyne, že je možno (čti vítáno) lítat přílety do LKPR, popř. base trainingy a další, ať se nenudíme, v takovémto krásném obsazení.[/quote]

RR se sice upsal, ale priorita je dohled nad cvičenci. Uvidíme, jaká bude sestava večer a kolik bude provozu (primárně jsem v roli dozorce).
#76090
Koukal jsem na real LKPR ATIS (vim, ze tady se nepouziva, ale myslim, ze ten Vatsim je dost podobny) a myslim, ze tohle se muze hodit:

http://en.wikipedia.org/wiki/Braking_action

Jinak tohle je ten ATIS:

GOOD AFTERNOON RUZYNE ATIS INFORMATION
ROMEO
1706
ILS APPROACH
RUNWAY IN USE 06
RUNWAY CONDITIONS RUNWAY 06 DRY SNOW AND RIME OR FROST COVERED
UP TO 5 MILIMETRES 100 PERCENT CONTAMINATION BRAKING ACTION 35,
35, 35, BY SFH
RWY 13 CONDITIONS UNRELIABLE
TRANSITION LEVEL 60

TWYS AND APRONS ARE SLIPPERY TAXI CAREFULLY

METAR PRAHA ISSUED AT 17,00
WIND 070 DEGREES 17 KNOTS
VISIBILITY 1 THOUSAND 2 HUNDRED METRES
RVR RUNWAY 06 1 THOUSAND 4 HUNDRED METRES DOWNWARD TENDENCY RVR
RUNWAY 31 1 THOUSAND 6 HUNDRED METRES NO DISTINCT TENDENCY
MODERATE SNOW BLOWING SNOW
VERTICAL VISIBILITY 8 HUNDRED FEET
TEMPERATURE MINUS 8
DEWPOINT MINUS 9
QNH 0998 HECTOPASCALS
NOSIG
PRAHA FIR SEV ICING OBS IN SOUTH EAST LKAA BTN FL 090 AND FL 150
MOV TO NORTH
YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION ROMEO
#76256
Ahoj,
dneska mě při ILS přiblížení na 13 v LKPR zaskočilo, že ILS mě vedl někam doprostřed dráhy. Vím, že už to někdo zmiňoval, ale nemůžu to najít. Jak jsem s tím měl naložit? Pokračovat podle ILS? To mi přijde jako nesmysl, abych sedal uprostřed dráhy a pak nedobrzdil. Takže korigovat to ručně? To jsem udělal, přišlo mi to logické. Nebo je ještě jiná možnost?
Dík.
#76258
Mas moznost to letet jako LOC Only, tzn smer podle LOCalizeru a vertikalni rychlost zvolis s ohledem na rychlost, vitr a uhel sestupove roviny. V prubehu koncneho priblizeni srovnavas aktualni vysku s vyskou publikovanou ve fixech (nebo vzdalenostech) a podle toho upravujes V/S
#76733
Na dnešní COD je očekávána CSAv zkouška, z ATC zatím potvrzena LKPR_TWR (PZ), LKPR_APP (RV) a LKTB_APP (PB). Já v hloubi duše doufám, že se objeví i nějaká Oblast, ale zatím nic dohodnuto není. Přijďte (přileťte) podpořit hlavně LKPR svým provozem, ať se výcviky pohnou.

PB
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 25