- 23 dub 2010, 06:47
#65754
[quote="Tommy"][quote="PavelS"]
b) CSA389: je tam problém, že je poněkud trhací zvuk - zkontroluj prosím, zda máš ve SB nastaveno .wav sound a ne DirectSound; dále doporučuju vypnout natvrdo všechno mimo FSku (ICQ apod.) myslím, že to vadí i Tobě, protože nerozumíš.
Nicméně, je potřeba nejen poslouchat, ale i předvídat, viz jiné vlákno o komunikaci.Pokud dostaneš po vzletu climb FL něco, tak pokud víš, že obvykle se dává FL140, je mnohem jednodušší rozeznat - i za špatné srozumitelnosti - že jde o FL 140, než když vůbec předem netušíš, kam se obvykle stoupá (140 je na horní hranici TMA, proto obv. 140). V tom citím Tvuj problém při readbacích, spíše než v neznalosti AJ.
[/quote]
Díky a zapracuju na tom
[/quote]
Tak v FSce mám oboje .waw.Mám ještě dotaz,jestli mám mít v SB první knihovny VIP3 nebo default SB letadla.Vím že odbočuji,ale předem Vám děkuji za odpověd.
b) CSA389: je tam problém, že je poněkud trhací zvuk - zkontroluj prosím, zda máš ve SB nastaveno .wav sound a ne DirectSound; dále doporučuju vypnout natvrdo všechno mimo FSku (ICQ apod.) myslím, že to vadí i Tobě, protože nerozumíš.
Nicméně, je potřeba nejen poslouchat, ale i předvídat, viz jiné vlákno o komunikaci.Pokud dostaneš po vzletu climb FL něco, tak pokud víš, že obvykle se dává FL140, je mnohem jednodušší rozeznat - i za špatné srozumitelnosti - že jde o FL 140, než když vůbec předem netušíš, kam se obvykle stoupá (140 je na horní hranici TMA, proto obv. 140). V tom citím Tvuj problém při readbacích, spíše než v neznalosti AJ.
[/quote]
Díky a zapracuju na tom

Tak v FSce mám oboje .waw.Mám ještě dotaz,jestli mám mít v SB první knihovny VIP3 nebo default SB letadla.Vím že odbočuji,ale předem Vám děkuji za odpověd.