- 01 lis 2009, 21:25
#57932
Myslíš, že to tam dali jako malý Kaizen? Moje úvaha je, kde končí STAR začíná nalétávání ILS a nesmí tam být žádná mezera. Jinak s ostatním souhlasím.
No protože je to IFR, tak žádné koukání ven neexistuje. DER lze poznat z budíků poměrně snadno, typicky pomocí DMEs. Minimálně tak lze spolehlivě určit, zda jste za.Jouza píše:Technická - jak mám poznat, že už jsem za DER. Nos zvednutej, čumím do oblak, RW přesně pod sebou, budíky mi to neřeknou.
Chápete to naprosto správně, nicméně zdůrazňuji, že řešíme odlet po SID BODAL1M a jemu podobné, kde je první zatáčka SIDu definovaná min. výškou nad DER. Předpokládám, že je nějaký postup, který říká, že se má točit co nejdříve to bude možné po dané výšce, čili let 15nm rovně je už špatně.Chápu to správně, že mě ATC nebude lámat žebra, když to zatočím jednou 1 majli za DER ve výšce 2400 ft a podruhé 2 majle ve výšce 3400 ft?
Tuto odpověď bych ještě malinko upřesnil:Chápu to správně, že mě ATC nebude lámat žebra, když to zatočím jednou 1 majli za DER ve výšce 2400 ft a podruhé 2 majle ve výšce 3400 ft?
Chápete to naprosto správně, nicméně zdůrazňuji, že řešíme odlet po SID BODAL1M a jemu podobné, kde je první zatáčka SIDu definovaná min. výškou nad DER. Předpokládám, že je nějaký postup, který říká, že se má točit co nejdříve to bude možné po dané výšce, čili let 15nm rovně je už špatně.