- 23 říj 2009, 21:10
#57470
Zdravím,
hrozně zápasím s autopilotem na Cessně 172, a vlastně na všech letadlech (je to všude stejný). Po první aktivaci autopilota mi začne držet směr (pokud stisknu ALT), i směr (HDG). Když potřebuji upravit směr, prostě upravím toto číslo a autopilot automaticky provede zatáčku. To je super.
Ovšem když se o něco takového pokusím výškou, nic se nestane! Ať to mačkám jak to mačkám, prostě to nejde. Zkoušel jsem ho vypnout, klesnout na požadovanou hladinu a zase jej aktivovat - pokaždé se mi tam nějakým \"zázrakem\" zapamatuje poslední hodnota a A/P začně zase stoupat do před tím zapamatované výšky. Nějak na ní nechce \"zapomenout\".
Někde jsem četl, že pro změnu výšky musím zadat, jak moc se má stoupat/klesat (feety za minutu). Jenže v cesně jsem nenašel, jak tohle zadat. V Boeingu je sice možnost nastavení rychlosti změny výšky, ale zase se tím anuluje nastavení ALT. Jakmile zase přepnu zpět na ALT, opět se mi tam objeví ta \"prokletá\" výska, kterou si zapamatoval jako první.
Jsem z toho jelen.
hrozně zápasím s autopilotem na Cessně 172, a vlastně na všech letadlech (je to všude stejný). Po první aktivaci autopilota mi začne držet směr (pokud stisknu ALT), i směr (HDG). Když potřebuji upravit směr, prostě upravím toto číslo a autopilot automaticky provede zatáčku. To je super.
Ovšem když se o něco takového pokusím výškou, nic se nestane! Ať to mačkám jak to mačkám, prostě to nejde. Zkoušel jsem ho vypnout, klesnout na požadovanou hladinu a zase jej aktivovat - pokaždé se mi tam nějakým \"zázrakem\" zapamatuje poslední hodnota a A/P začně zase stoupat do před tím zapamatované výšky. Nějak na ní nechce \"zapomenout\".
Někde jsem četl, že pro změnu výšky musím zadat, jak moc se má stoupat/klesat (feety za minutu). Jenže v cesně jsem nenašel, jak tohle zadat. V Boeingu je sice možnost nastavení rychlosti změny výšky, ale zase se tím anuluje nastavení ALT. Jakmile zase přepnu zpět na ALT, opět se mi tam objeví ta \"prokletá\" výska, kterou si zapamatoval jako první.
Jsem z toho jelen.