[quote="Ico"]jakozto asi jediny primy svedek tohoto incidentu (prave app na LKPR r24) si dovolim par zazitku z kabiny:
1. Kontaktuji Jachyma APP, letim WHISKY1 priletovka VFR od pozice RAK (ale nebyla to priletovka

), mezitim taky AMAL a jini.
2. na LKPR je zivo (4ks cca) letadel na stanich ceka ze se Jachym prepoji na LKAA_CTR
3. taky brzdim Mi-17 a na cca ALFA vyckavam...
4. sleduji oklity provoz, ve vzduchu kolem LKPR nevidim nic divneho
5. cekam a trenuju viseni (celkem to jde)

6. prepinam na UNICOM, hlasim polohu a pokracovani na finale rnw24
7. mezitim par letadel na LKPR hlasi s/u a p/b
8. hlasim finale rnw24 a AIRFORCE (z cista jasna) hlasi anglicky taky finale stylem \'tez sem na finale ILS\'
9. pristavam na rnw24 a uvolnuji na C, hlasim ground-taxi na apn S
10. po chvilce AIRF hlasi stylem \'landing on r24\'
11. nekdo dosahl h/p rnw24
12. nikdo nic
13. nikdo nic
14. AIRF. hlasi opetovne stylem \'I have landed!\' nebo tak nejak s vykricnikem (zajimave ze UNICOM mel nastaven)
15. nikdo nic
16. divam se dozadu a pochvili opet vidim AIRF. na finale r24 tak 5nm pred dotekem hmmm
17. zastanu a divam se na hrozive vypadajici crash-landing na rnw24 (strasny pohled)...
18. do toho hlaska nekoho (velice slusna) \'to bylo dost tvrde nosem do zeme pane ze?\' nebo tak nejak, bylo to FUN celkem
[/quote]
Na h/p 24 jsem stál já. Jinak na příletu mi přišel celkem ok(když nebudu brát v potaz, že na unicom nepsal, tak jak by se mělo..)
Psal že je na ILS24 a pak že sedá. Honil to na dráhu jak se dalo, proto jsem mu ze srandy psal, že to byl nose down landing :-)
Když jsem se podíval, jestli je z dráhy pryč, tak tam stál napříč a poté se odpojil..
Takže na příletu bordel nedělal, jeho další výjevy neznám :-)