[quote="ADIO man"]Buď silné, a nebo tak slabé, že to sem ani nemá cenu psát

Uvidíme

[/quote]
No, pokud chcete stručný zápis z hospody, tak čtěte:
a) Dohodlo se, že LK získá ihned po návratu z dovolené nový rating S1, opravňující řídit samostaně DEL-GND posice, nicméně se předpokládá , že ve velmi krátkém čase získá i licenci na TWR, po praktické zkoušce.
V případě MZ je víceméně možné to samé, jakmile bude nový rating technicky připraven.
b) V návaznosti na to, je rozhodnuto o zahájení vycviku Amalky na pozici DEL-GND-TWR a o přenosu licence C1 (?) pro JM z sitě IVAO na VATSIM (dle VATSIM platných pravidel). Pro hodnost IVAOC1 platí, že může být bez výcviku převedena na VATSIM hodnnost SeniorStudent (čili opravnění řídit APP). K tomu je nutno - kromě doložení dosažené IAVO hodnosti - i doporučení ředitele VACC (DC, JD) a úspěšné složení VATEUD-Testu pro Senior Student hodnost a jednorázové přezkoušení dle úvahy ředitele pro vycvik (JD). Předpokládáme, že by JM mohl být takto oprávněn řídit DEL-GND-TWR a dále by pokračoval v doplňovacím a upřesňovacím výcviku na APP dle možnosti v co nejzkrácenější formě, aby mohl, po přezkoušení řídit i pozice APPs.
c) Bylo rozhodnuto o zařazení DP do vycviku na pozici _CTR.
d) Zkouška JaVo na pozici _CTR bude opakována v měsíci září.
e) Bylo konstatováno, že určitý podíl na neúspěchu zkoušky JaVo mělo vlatsní provedení zkoušky, kdy nebyly piloti nijak instruováni a během zkoušky se vyskytly poměrně závažně nedostatky ve znalostech pilotů, s nimiž se při zkoušce nepočítá. Proto lze očekávat, že se pro zkoušku budou piloti mírně regulovat.
f) Obecně bylo konstatováno, že přes celkovou poměrně vysokou úroveň pilotů v českém FIR se stále opakují chyby, které naprosto zbytečně zatěžují ostatní piloty a ATC, zvláště v hustém provozu.
Řešením jeví se býti organizace nějakých vycvikových dobrovolných brigád a vydání doplňkových pilotních manuálů (nicméně všechny klíčové nedostatky popsány jsou, jen piloti je buď neumí přečíst, nebo nechtějí aplikovat).
Nicméně, manuály pro piloty jsou v první řadě věcí ko-alokovaných VA a proto by těžiště vycviku mělo ležet na ČSAv-AP-TVS-FFR. Proto věřím, že s nástupem nového webu ČSAv se na webu objeví srozumitelné a veřejně přístupné výukové materiály pro piloty.