VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Vše co nepatří jinam a přesto může ostatní zajímat.
#53895
Předběžná informace pro všechny záujemce o spottování na LKPR a posléze společné posezení v/nedaleko Ruzyně.

Předpokládá se odpolední spotting (B-707, aj.) a posléze večer, od cca 18:00 sezení v AirClubu, v případě potřeby i jinde. Vitáni především zástupci všelikých VA , podle ohlasu ze strany pilotů se doladí další podrobnosti.

Je to Středa , odpoledne , hospoda od 18:00, LKPR, Terminál Jih, AirClub.
#53901
předpokládám, že ráno se na ní asi moc lidí podívat nepůjde, ale měla by stát asi na 22 nebo někde na jihu, takže bysme se tam mohli jít podívat pěšo.

Spotting byl myšlen spíše, že by se Ti kdo můžou a chtějí dostavili někam třeba v 15-16 a potom se přesunuli do Air clubu - toto samozřejmě pokud bude zájem. Kdyby se nikomu nechtělo, pak v 18.00 v hospodě.

Já bych někam spottovat šel, ale nemám auto. Proto se tu vyjádřete jestli by někdo šel, případně kdy a kam.
#53984
Po různých upřesněních :

Ve středu, 15.7.2009 od 18:00+ je sraz kohokoliv z okolí VATSIMu v restauraci AirClub na Ruzyni-Jižní sekce.

Za VACC CZ budou cca : PS, JD, DP, LK, JaVo(?), RV (?)
Za VAs budou: FS, JM,

Lze projednat súrné prázdninové záležitosti.
Spottování před tím na Ruzyni-Severní sekce koordinuje cca LK.

Pro ostatní pozvání bez omezení.
#54139
[quote="Stanislav Pour"][quote="amalka"][quote="George_L"]A co ta B707? (Pokud někdo byl.) Na tu pršelo, nebo se mýlím?[/quote]

Na tu, řek bych, sral pes... :P[/quote]

takle bych to neřekl - hovořili jsem o ni (B707) asi ve dvou větách :)[/quote]

První věta byla, že pršelo.
#54140
[quote="ADIO man"]Buď silné, a nebo tak slabé, že to sem ani nemá cenu psát :D Uvidíme :)[/quote]

No, pokud chcete stručný zápis z hospody, tak čtěte:

a) Dohodlo se, že LK získá ihned po návratu z dovolené nový rating S1, opravňující řídit samostaně DEL-GND posice, nicméně se předpokládá , že ve velmi krátkém čase získá i licenci na TWR, po praktické zkoušce.
V případě MZ je víceméně možné to samé, jakmile bude nový rating technicky připraven.

b) V návaznosti na to, je rozhodnuto o zahájení vycviku Amalky na pozici DEL-GND-TWR a o přenosu licence C1 (?) pro JM z sitě IVAO na VATSIM (dle VATSIM platných pravidel). Pro hodnost IVAOC1 platí, že může být bez výcviku převedena na VATSIM hodnnost SeniorStudent (čili opravnění řídit APP). K tomu je nutno - kromě doložení dosažené IAVO hodnosti - i doporučení ředitele VACC (DC, JD) a úspěšné složení VATEUD-Testu pro Senior Student hodnost a jednorázové přezkoušení dle úvahy ředitele pro vycvik (JD). Předpokládáme, že by JM mohl být takto oprávněn řídit DEL-GND-TWR a dále by pokračoval v doplňovacím a upřesňovacím výcviku na APP dle možnosti v co nejzkrácenější formě, aby mohl, po přezkoušení řídit i pozice APPs.

c) Bylo rozhodnuto o zařazení DP do vycviku na pozici _CTR.

d) Zkouška JaVo na pozici _CTR bude opakována v měsíci září.

e) Bylo konstatováno, že určitý podíl na neúspěchu zkoušky JaVo mělo vlatsní provedení zkoušky, kdy nebyly piloti nijak instruováni a během zkoušky se vyskytly poměrně závažně nedostatky ve znalostech pilotů, s nimiž se při zkoušce nepočítá. Proto lze očekávat, že se pro zkoušku budou piloti mírně regulovat.

f) Obecně bylo konstatováno, že přes celkovou poměrně vysokou úroveň pilotů v českém FIR se stále opakují chyby, které naprosto zbytečně zatěžují ostatní piloty a ATC, zvláště v hustém provozu.
Řešením jeví se býti organizace nějakých vycvikových dobrovolných brigád a vydání doplňkových pilotních manuálů (nicméně všechny klíčové nedostatky popsány jsou, jen piloti je buď neumí přečíst, nebo nechtějí aplikovat).
Nicméně, manuály pro piloty jsou v první řadě věcí ko-alokovaných VA a proto by těžiště vycviku mělo ležet na ČSAv-AP-TVS-FFR. Proto věřím, že s nástupem nového webu ČSAv se na webu objeví srozumitelné a veřejně přístupné výukové materiály pro piloty.
#54263
[quote="PavelS"]o přenosu licence C1 (?) pro JM z sitě IVAO na VATSIM[/quote]

Takže po pár peripetiích mi dneska byl na IVAO přiklepnut rating C1.

Detail http://www.ivao.aero/members/person/det ... ?ID=248388
Tento detail je ovšem dostupný pouze pro lidi registrované na IVAO po přihlášení do jejich webu.

Co tedy se mnou dál?