VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#52359
[quote="tmx"]1) KUN má u mě v FSce (a nejen u mě) frekvenci 416 a ne 492 (to je TBV).
2) Neví někdo o nějaké AI A319 CEF? :)[/quote]

Mas FSInn ne? Takze Wilco a převlíknout liverku, ta se dá vygooglovat. (až vygoogluješ tak postni. :P)
#52368
Jinak na poslední poradě štábu bylo řešeno obsazení řídícími :

V službě bude cca 7,2 řídících, obsluhujících tyto posice :

LKTB_APP
LKNA_TWR
LKNA_APP
LKPO_TWR
LKCV_TWR


+

LKAA_CTR
LKPR_TWR/LKKB_TWR/LKVO_TWR

Zelení jsou pochopitelně řídící vojenští (gumy), zbylí pak podružní civilové z Jenče.

Na pozici LKCV_TWR představíme nadějného nadporučíka Couchetta, převeleného k nám nedavno od železničního vojska, kde působil ve funkci \"vyhybkář-záškodník\" a byl vyznamenán za svoje působení na misi v Albánii. Proto byl požádán o výpomoc při řízení letového provozu a je v současnosti intesivně zacvičován.
#52381
[quote="Radizz"]Vojenská komunikace se oficiálně provádí výhradně v jazyce anglickém.

Pokud by ale někdo nezvládal, hlavu mu neutrhneme. :) ;)[/quote]

pro zmatení nepřítele doporučuji využití i jazyka českého.

Čeština má pro mě ještě jednu nespornou výhodu - nemusím u ní tolik přemýšlet jako u angličtiny, což se docela ve stroju typu JAS39 hodí. Stále nemůžu pochopit, že tohle letadlo v reále může ovládat 1 člověk a plnit u toho nějaké úkoly :)

Večer v Náměšti či podobném jiném "zeleném" letišti ahoj ;)
#52383
Jeden dotaz k Hops-SAR, delam si planovacku a mam jeden problem. Route vede po Zdar/Sazavou pak Velke Mezirici ale to je transition cez TC1. V popisu routu je po Velkem Mezirici TC2. To mam po Velkem Mezirici odletet do TC2? Prosim skontrolujte postup routu, nejak mi to nedochazi, dik :)
#52384
Ano, proletíte kolem Velmezu směr Velká Bíteš, abyste vstoupili přes TC 2. Přes TC 1 toti do protisměru poletí účastníci operace NDB cvičení, abychom se tam nepozabíjeli.

Takže minout Velmez a pokračovat TC2 (Velká Bíteš).
#52385
Jako mne se jednalo o to, ze po Zdaru mam route na Velmez a to je cez TC1, je to tak? Tenhle transition ale v route neni. Ted sem z toho zmatenej kdyz musim transition cez TC1 kdyz nekdo poleti proti mne... Kdyz prejdu os Velmez na Bites, sem v podstate mezi TC1 a TC2, pak kdyz vstoupim do TC2 musim se tocit zpet abych vstoupil do LKNA? Sry, nejak furt nechapu...
#52387
Jako teď pozor:

Je ke stažení MIL Communication and Procedures Manual vysvětlující některé rodíly mezi obvyklými procedurami a MIL procedurami, včetně výkladu něketrých, se kterými jsme se zatím nesetkali. Prosím stahněte a přečtěte je, protože podle něj budou v možné míře postupovat dnešní MIL ATCos. Zatím je a bude k dispozici v sekci Flying Rhino 2009.

Manuál je zároveň základem pro rozsáhlejší manuál o vojenském řízení.
#52401
Skoda, tak to pekne zacalo a az to u mna na hovno skoncilo. Neviem kde by mohol byt problem, ale tolko disconectnuti som este nezazil. Pocas plnenia HOPS2 misie som to musel vzdat, bohuzial, absolutne u mna nehratelne. Aspon jeden obrazocek mozno potesi:

Obrázek

Tak dufam ze aspon vam ostatnym to dnes vyslo...
#52406
Tak ztracen v mraku, snažíc se nesrazit s doprovázeným letadlem, naladit squawk a vnímat, co mi řídící říká, jsem poněkud neslavně skončil tento večer... A řeknu vám, Active Sky a REX jsou nejlepší addony do FSky, které existují, bohužel vytváří tak reálnou oblačnost, že přes ní není naprosto nic vidět ani na půl míle daleko...
#52409
[quote="Michal Z."]
... Takto proběhla záchrana pilota ,který havaroval při zachraňovací misi ztraceného letadla - následek havárie STALL[/quote]
Já letěl s tím Storchem... Už jenom hláška:"Co to je za letadlo, mě to tady na radaru ukazuje, že letí 30knotů!" mě odbourala :)
No a vzápětí, když ses pokusil srovnat do formace a viděl jsem tě na devátý hodině, jak provádíš jarní orbu, tak jsem málem spad taky! :D

Jo, kamaráde, Fieseler Storch je super éro! Jediný letadlo, který při přistání v LKNA na RWY13 vyklidí po Echo ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8