VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#52046
Skoda ze nemam cestu do Brna teraz, urcite by som dosiel okuknut co sa deje :D Minule som mal pocas oodychu cas, tak som s ochrankou sedel pri plote u drahy 10 a cumeli sme na traffic... Namest je kousicek, problem jet tam by nebyl :) ...
#52067
Zdarec,

určitě to vydáme ještě všechno nějak po kupě, ale předběžně upozorňuji na následující požadavky pro RHINO nezbytné:

a) scenerky letišť - Náměšť a Přerov jsou nezbytné, výhodné je sehnat i Čáslav (minimálně tak, aby fungoval NDB CF)
b) nutné stáhnout všechny možné i nemožné VFR komponenty pro všechny prostory cvičení (od RATů, přes TC až po všechny JERBOA) - nikdy nevíte, co vás čeká a kam vás pošleme; některé mise jsou založeny přímo na VFR schopnost = let s autoatlasem na klíně; tady prosím schopné VFRníky, aby klidně do tohoto vlákna přispívali se svými tipy na VFR vychytávky zmíněných prostorů
c) pro potenciální účastníky navigačního IFR cvičení je nezbytné, aby v FS správně fungovaly tyto zařízení: NDBs XU, LA, TBV, CF, CK, HLV, BNO, KUN; VOR/DMEs: BNO, OTA, VLM, VOZ (schválně uvádím víc, než bude potřeba, abych moc neprozrazoval) - už teď snad můžu prozradit, že se budou testovat především vaše NDB dovednosti (včetně NDB-DME přiblížení)

Vše si zálétejte, aby fungovalo. :-)
#52095
Jesli muzu :) u mne s Mi-17 nebo Mi-2 bych klidne ocekaval nejake transporty, vysadky nekam (ne moc daleko), monitoring nejakeho uzemi, proste uplne blbosticky a pod. Nejsu nejakej hladovej po nejakych prilis realnych misich, staci blbusticky, nejaky dam sam uz ve FLP, v sekcii remark, ale budou to jednoduche serepeticky :) Nechci bejt blbej, ale dali by se udelat staticke scenerky padnuteho letadla a hledat ho, cervene auto na dalnici - lokalizovat priblizne soradnice a pod. jako navod na patrol mission...
#52098
No v poho, ale zas na druhou stranu, pokud maji nasi organizacni dustojnici neco jineho na nas, neni problem. Ulohy nasich nadrizenych jsou prednejsi a heslo zni - \"Ulohy splnime se cti...\", ja se tesim i na jednoduche poletovani :)
#52099
Myslím, že můžeš být v klidu.

Příliše reálné mise, jak tomu říkáš, by byly vysoce nad naše síly - vždyť vy jste civilní piloti a my civilní řídící. Jde o to se netradičně vyblbnout, zlehka nastudovat a zkusit si něco jiného, než každou středu. :)

Já zatím ještě pořád nebudu prozrazovat, co je v plánu - na tvorbě briefingů se pořád pracuje a dolaďují se detaily -, ale na své si podle mého přijde úplně každý. Myslím, že jak nás znáte, a tím pádem asi tušíte, že to budou totální šílenosti. :)

Snad můžu říct, že pro vrtulníkáře je zde také co dělat... :) Předpokládám ale že poletíte VFR a k tomu je holt potřeba natáhnout do FS všemožné VFR serepatičky.

Mohli bychom vám říct, které přesně budete potřebovat, ale pak by to asi ztratilo to kouzlo, protože byste měli až moc času si to připravit.

Určitě oprašte autoatlasy... :)

No a konec konců, kdyby se Ti nelíbilo, co jsme vymysleli my, můžeš si jen tak sednout do svého Mička a zaletět si kam bude jenom ctěná libost. I toto patří k FLYING RHINO, nikoho nechceme do něčeho nutit. Námi vytvořené mise budou jenom jednou z alternativ (já ale tajně doufám, že tak dobrou, že nebudete vědět, kterou z nich si zaletět dřív a budete mít problém to za večer vůbec všechno stihnout). :)

A určitě se toho nijak nebojte, je to celé pseudozelená sranda! :) Tak pojďme létat jeden večer dozelena. :)
#52102
Kdyby se někomu chtělo navazovat mezinárnodní kontakty, tak http://www.vataware.com/pilot.cfm?cid=1024518 tenhle chlapík byl dneska v LKPR s Turkish Air Force F16, překvapil znalostí postupů, skvělou komunikací atd. Bohužel se mu po přistání sesypala FSka (ještě stihl zařvat do frekvence že mu to žuchlo), ale nestihl jsem mu po chatu poslat reklamu na našeho nosorožce. Kdyby někdo někde (turkish airlines virtual website, turkish forum) našel kontakt na onoho jedince (mail/icq/skype/...), věřím, že by se nechal ukecat na nějakou misi v české krajině :)

PB
#52103
[quote="tmx"]Hmmm... Minimálně XU, jestli si takhle z hlavy dobře pamatuju, má "půlkovou" frekvenci (514,5 tuším), kterou prostě v Gripenu nenaladí, i kdybych byl Jirmus...[/quote]

Přátelé, je mezi námi někdo, kdo je schopný vytvořit pro dotčené nějakou vychytávku, která by se "nějak" nahrála "někam" do "některé" scenerky a problém s půlovými frekvencemi nějakým zaokrouhlením vyřešila?

Uvozuji, že toto řečení nebude, opakuji nebude oficiální. Ve všech mapách i v každém briefingu (kde je to potřeba) bude uvedena půlová frekvence (a to s ohledem na oficiální scenerky).
#52110
[quote="tmx"]To je globální problém myslím... Myslím, že ani na default cessně nenaladíš desetinné NDB.[/quote]

Myslim, ze to je problem pouze Gripena, na cessne jde normalne ladit NDB freq, jinak grippen ma za desetinnou carkou nastavenou 5, ktera se pouze neda menit.
#52111
Zkuste nekdo toto: http://uloz.to/1735141/AF2_LKNA.zip. Pripadne upravim i dalsi, co je potreba.

Pozor - delal jsem to na Win7, takze nevim, jestli se mi FS9 chova standardne. V FS9 vidim ted frekvence dve (514.0 i 514.5) - takze to je i nekde jinde definovany, cimz se moc nechci zabyvat. Funguji obe.

Pokud to takhle bude vyhovovat, udelam vam i dalsi, co budou potreba.
#52115
[quote="vascon"]Zkuste nekdo toto...[/quote]

Pokud funguje a bude fungovat, myslím, že Ti Gripeňáci zlíbou ručky! :) Moc díky. ;)

A ještě jednou upozorňuji, že tyto změny kmitočtů NDB nejsou nijak oficiální!
#52117
[quote="mipeba"]Hehe, co takhle speciální "čártr" z Prahy do Náměště IFR, svezl bych velitelské delegace na čumendu? Není to blbost?[/quote]

Blbost to určitě není, čím rozmanitější provoz, tím lépe. Doporučil bych nějaký vojenský speciál (a la Tučko) a odlet stylově ze Kbel. :)

Dál bude dobré nastudovat mapy, přece jenom kolik z vás už v Náměšti letělo SID nebo STAR? :)

Pakl map k celé akci je rovněž v přípravě a bude vydán i s briefingy relativně na poslední chvíli, abyste to neměli tak jednoduché.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8