- 04 kvě 2006, 19:42
#5074
Mám tu pár otázek.
1.Jednou při praktických testech jsem dostal od ATC ,ať řeknu vzdálenost a směr od TBV. Totálně mě to zaskočilo a já vůbec nevěděl jak to zjistit .Směr jsem určil myslim bez problemu ,ale horší to bylo se vzdáleností.Byl jsem zrovna nekde mezi BODALem a VOZem, pokud by teda řídící chtěl určit vzdálenost podle mapy ,tak bych to vypočetl takto : 1/2 BODAL-VOZ(jelikož sem byl někde mezi) = 18nm + BODAL-NOVUM = 13nm + NOVUM TBV = 27nm to je 58NM ,je to tak správně? Ale pokud by to chtěl určit přístrojově,tak by tu byl problém,jelikož vzdálenosti NDB majáků se mi jaksi neukazují. Jenom VORů. Mohu teda příště použít ten nepřesný výpočet podle mapy ? Nebo se budu muset porvat s FMC?
2.Podvozek se otevírá až za FAFem?
3.Při VOR/DME přiblížení hlásím \"on final rwy 13\" až za FAFem?
4.Jaký je na LKPR obvyklý uhel stoupání? Je to u každého letadla individualní? Nebo záleží na letišti.
5.Jestli by nebylo možný uspořádat nějáký malý trenink holdingu. Dělají mi obrovské problémy vstupy a myslím,že bych to pochopil až poté ,co by mě někdo trochu navedl a řekl co dělám špatně.
Díky za odpovědi.
CSA344
1.Jednou při praktických testech jsem dostal od ATC ,ať řeknu vzdálenost a směr od TBV. Totálně mě to zaskočilo a já vůbec nevěděl jak to zjistit .Směr jsem určil myslim bez problemu ,ale horší to bylo se vzdáleností.Byl jsem zrovna nekde mezi BODALem a VOZem, pokud by teda řídící chtěl určit vzdálenost podle mapy ,tak bych to vypočetl takto : 1/2 BODAL-VOZ(jelikož sem byl někde mezi) = 18nm + BODAL-NOVUM = 13nm + NOVUM TBV = 27nm to je 58NM ,je to tak správně? Ale pokud by to chtěl určit přístrojově,tak by tu byl problém,jelikož vzdálenosti NDB majáků se mi jaksi neukazují. Jenom VORů. Mohu teda příště použít ten nepřesný výpočet podle mapy ? Nebo se budu muset porvat s FMC?
2.Podvozek se otevírá až za FAFem?
3.Při VOR/DME přiblížení hlásím \"on final rwy 13\" až za FAFem?
4.Jaký je na LKPR obvyklý uhel stoupání? Je to u každého letadla individualní? Nebo záleží na letišti.
5.Jestli by nebylo možný uspořádat nějáký malý trenink holdingu. Dělají mi obrovské problémy vstupy a myslím,že bych to pochopil až poté ,co by mě někdo trochu navedl a řekl co dělám špatně.
Díky za odpovědi.
CSA344