- 19 zář 2005, 11:48
#571
Ahoj vsichni.
Mala otazecka, ktera mi ale neda spat. Jak presne se chovat k vyskam uvedenym v STARs? Vcera jsem letel do Prahy bez ridiciho, a tak jsem se loudal v 5500 stopach od VOZ, nez jsem \"obletel\" celou tu trasu abych se dostal na rwy06.
Priklad: Rekneme, ze letim star BODAL 1T pro rwy06. Jiz pred VOZem je naznacena vyska 5500 a pak po PR601. Znamena to, ze jiz nad(pred) VOZem mam byt v 5500? Pokud nejsem, mam holdovat na VOZ a postupne klesat az na 5500?
Pak mezi PR601 a RATIS je jiz 5000 -> Mam mit 5000 jiz na PR601, nebo staci klesat postupne podel trasy, abych mel 5000 nad RATIS? Kdyz se podivam na ILS chart rwy06, tak za RATIS mam mit jiz 3500 -> kdy tam klesat?
Predem dik za odpovedi.
Brano.
Mala otazecka, ktera mi ale neda spat. Jak presne se chovat k vyskam uvedenym v STARs? Vcera jsem letel do Prahy bez ridiciho, a tak jsem se loudal v 5500 stopach od VOZ, nez jsem \"obletel\" celou tu trasu abych se dostal na rwy06.
Priklad: Rekneme, ze letim star BODAL 1T pro rwy06. Jiz pred VOZem je naznacena vyska 5500 a pak po PR601. Znamena to, ze jiz nad(pred) VOZem mam byt v 5500? Pokud nejsem, mam holdovat na VOZ a postupne klesat az na 5500?
Pak mezi PR601 a RATIS je jiz 5000 -> Mam mit 5000 jiz na PR601, nebo staci klesat postupne podel trasy, abych mel 5000 nad RATIS? Kdyz se podivam na ILS chart rwy06, tak za RATIS mam mit jiz 3500 -> kdy tam klesat?
Predem dik za odpovedi.
Brano.