- 29 led 2006, 16:04
#3287
Piloti,
dochází k menším změnám v rámci karierního/training systému ČSAv.
1,Minimální nálet k dosáhnutí S/FO se snižuje na 30 letových hodin.Tzn,piloti (FO) kteří mají nalétáno minimálně 30 hodin,mohou žádat o povýšení na S/FO.
2,Piloti,kteří uspešně projdou teoretickou zkouškou z hodnosti \"Trainee\" na \"FO\",budou muset nově podstoupit opravdu jednoduché,kontrolní,praktické zkoušce,kde komunikace může probíhat v českém jazyce.
+
Od dnešního dne sledujeme aktivitu pilotů ČSAv.Každý pilot by měl mít minimální nalet 2.5 hod/měsíc.Pokud toto pilot nebude splnovat,bude vyloučen z ČSAv.Viz směrnice.
dochází k menším změnám v rámci karierního/training systému ČSAv.
1,Minimální nálet k dosáhnutí S/FO se snižuje na 30 letových hodin.Tzn,piloti (FO) kteří mají nalétáno minimálně 30 hodin,mohou žádat o povýšení na S/FO.
2,Piloti,kteří uspešně projdou teoretickou zkouškou z hodnosti \"Trainee\" na \"FO\",budou muset nově podstoupit opravdu jednoduché,kontrolní,praktické zkoušce,kde komunikace může probíhat v českém jazyce.
+
Od dnešního dne sledujeme aktivitu pilotů ČSAv.Každý pilot by měl mít minimální nalet 2.5 hod/měsíc.Pokud toto pilot nebude splnovat,bude vyloučen z ČSAv.Viz směrnice.