[quote="jamess"]při přerušenym vzletu by se možná vysunout mohly-vono de taky vo to že při přistání se nejdřív vysunou AirBrake no a pak až teprve reverzy- Airbrejky se vysunou hned při doteku se zemí-kdyžto reverzy může nastavit pilot(může protože to není pravidlo a za některejch podmínek ani nesmí). Jo a ve vzduchu se reverzi nesměj- za 1 ztráta vykonu motory a za 2 hrozí poškození motoru.Takže je dost možný že při přerušení vzletu se Airbrejky vysunou při vysunutí reverzu,ale při přistání maj už prostě bejt vysunutý,když dává pilot reverz... :-) Jo,sice se bavíme o PMDG,no ale to je podle reálu...[/quote]
Sakra chlapi, asi stale nechapete. Ja predsa netvrdim, ze je to tak v reale, alebo ze je to korektne.
Ja viem, ze nie je!!! Vcera som iba napisal, ze
pri PMDG sa airbrakes aktivuju aj bez armovania. Tak ma prosim vas nepoucujte z realnych postupov a fyziky. Je to fajn veda, ale nie pre mna. Chcel som iba upozornit na tu "anomaliu" v PMDG. Nikto po vas nechce, aby ste to tak robili...

[quote="jamess"]... Jo a ve vzduchu se reverzi nesměj- za 1 ztráta vykonu motory a za 2 hrozí poškození motoru....[/quote]
Za prve, to som nikdy netvrdil a za druhe mam pocit, ze sa to ani neda, kym nie je podvozok (teda minimalne hlavny) na zemi.
Takze aby som to uzavrel: kto ma PMDG (600, 700, 800, 900), ten si moze vyskusat to, co som tu popisal. Nemusite (ale mozete

sem pisat, ci to ide alebo nie, lebo viem, ze to ide.
HOWG
P.