VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#132172
Obrázek

Milí piloti,

ve středu 16. ledna 2019 se uskuteční TWR zkouška našeho kolegy Ondřeje Pěničky. Zkouška začne ve 20 hodin místního času a bude se odehrávat v Praze (LKPR). Provoz musí mít určitou hustotu, aby bylo možno zkoušku uznat za platnou. Oceníme proto jakýkoli IFR i VFR provoz. Můžete si napříkal před vlastním odletem udělat jeden cvičný IFR okruh nebo si před přistáním "střihnout" jeden průlet, aby se hustota provozu uměle trochu zvýšila.

Těšíme se na vás.




Dear pilots.

TWR Controller Practical Test of our colleague Ondřej Pěnička will take place on Wednesday 16th January. Both IFR and VFR flights are kindly welcome.

We look forward to seeing you in the sky.


Charts and airport info:

Prague - Ruzyne (LKPR)

#132180
Díky všem zúčastněným za provoz. Sešlo se vás opravdu hodně a chvílema to bylo velmi výživné.

Ondra se pral statečně, byl vidět progres, ale zejména jedna zásadní chyba rozhodla o tom, že ani tentokrát to nevyšlo.
Nicméně, progres oproti minulým pokusům byl znatelný a tak věřím, že příště už budou chybky jen drobné a tím pádem bude hodnocení zkoušky veselejší.

Ještě jednou díky všem pilotům za provoz.

==================================================================================

Thanks to everyone who have participated the exam.

Eventhough Ondrej worked very hard, one significant mistake made it clear. Unfortunately, for today Ondrej wasn´t successful, but since his last exam, he made a lot of steps forward. Keep on going! Next time you will be a winner.

Once again, thanks to each of you, who found a way to our beautiful city and airport.
#132184
Michal Z. píše:
16 led 2019, 23:42
Severozápadní vítr byl krutej, proto jsem přiletěl o něco déle než bylo v předpokladu :)
Tak snad příště ...

Hodně štěstí a málo nervozity ;)
Jazyková hlídka

Ve vlákně "Slety-Events" se nedoporučuje používat fráze typu "přijít déle", "přiletět déle", "přiletět dýl" apod. ;)
#132191
bulik4lg píše:
16 led 2019, 23:05
Díky všem zúčastněným za provoz. Sešlo se vás opravdu hodně a chvílema to bylo velmi výživné.

Ondra se pral statečně, byl vidět progres, ale zejména jedna zásadní chyba rozhodla o tom, že ani tentokrát to nevyšlo.
Nicméně, progres oproti minulým pokusům byl znatelný a tak věřím, že příště už budou chybky jen drobné a tím pádem bude hodnocení zkoušky veselejší.

Ještě jednou díky všem pilotům za provoz.

==================================================================================

Thanks to everyone who have participated the exam.

Eventhough Ondrej worked very hard, one significant mistake made it clear. Unfortunately, for today Ondrej wasn´t successful, but since his last exam, he made a lot of steps forward. Keep on going! Next time you will be a winner.

Once again, thanks to each of you, who found a way to our beautiful city and airport.
Tak to je škoda. Nemám do toho sice co mluvit, ale když je VATSIM "as real as it gets", neměla by i ta zkouška řídícího být trochu reálnější? V reálu opravdu TWR (až na výjimky) nedává povolení, k tomu neobsluhuje GND, do toho mu (rozhodně ne na Ruzyni) nelítá tolik otravného VFR provozu, který se motá všude možně a obtěžuje s neustálými touch and go apod. A to nemluvím o některých pilotech, kteří neumějí moc komunikovat, takže se jim musí všechno třikrát opakovat, skáčou do frekvence apod. Chudák řídící.