PREMEETING BULLETIN #1
Do
tabulky do listu Schedule přibyl sloupeček "CS" - volačka letu.
Na každý let dostane posádka také payload sheet a další informace o hmotnostech, palivu, trati, etc. V letadle budou rovněž k dispozici performance tabulky, tedy takeoff/landing speeds pro danou hmotnost letadla, kterou si bude muset posádka pro danou fázi letu spočítat a v tabulkách dohledat. Upozorňuju, že to není úplně jednoduché. Spoléhám na vaši profesionalitu

Pro jistotu jsou také časy "Crew on board" cca hodinu před letem. Neočekávejte žádné počítačové featurky, všechno dostanete na papíře a proto je čas na briefing. Šikovný instruktor bude samozřejmě přítomen.
Pozor! Briefing o letu samotném (tedy informace o letištích, počasí na trase apod) je nad rámec tohoto briefingu s instruktorem a očekává se, že posádka přijde do kokpitu připravena!
Komu zbyde čas, může odlétnout před CTOT a v destinaci si udělat třeba průlet. Tedy pokud mu to ATC povolí

Ale sázím spíš na delays.
Očekávejte ARAIG! Pokud instruktor uvidí, že něco (cokoliv) nedáváte ani napotřetí, očekávejte převzetí velení!
Doufám, že příští víkend to bude lepší než tenhle.
Tuhle sobotu totiž kdesi udeřila bouřka do stromu, který potrhal dráty vysokého vedení a od 13:00 do 21:00 nešla elektřina.
Naštěstí na funkci grilu to má minimální vliv
Praktické věci:
Spaní pod střechou je tu asi 150m čtverečních, tj místa dost. Je potřeba si vzít vlastní spací náčiní (karimatka-matrace, spacák). Na nafukování matrací je k dispozici kompresor - ale pouze po vypnutí simu. V hangáru je neustále zima (v největších vedrech venku je tu max 20-22°). Dneska je tu 15° (tzn tepláky a mikina)
Dále je možno spát venku ve stanu, cca 3 stany se vlezou přímo před hangár.
V sobotu večer (možná) živě vystoupí občasná hudební rocková skupina Plzeňsko-Libereckého přátelství "The Virtual Pilots"

Teším se na Vás!