Vážení spolupiloti, mám Cessnu i Pipera. Mohu potvrdit, je to nádhera. Jediné, co mi brání více si zalétat s Cessnou je to, že ať dělám, co dělám, vždycky když stáhnu plyn na volnoběh (nadoraz k sobě), otáčky klesnou na cca 500/min, motor "kucká", pak chcípne, pak hangár a nové svíčky a tak... Pro info uvádím, že jsem z tohoto důvodu koupil i Pipera, který to nedělá. Nedělá to ani jediné jiné letadlo, které v FSX mám. Takové ty věci jako ohřívat motor, hlídat bohatost směsi atd. (kdysi jsem vlastnil auto Š120 a tam byla někdy práce se sytičem skoro jako samostatná technická disciplína
), snaha o kalibraci osy plynu v FSX, v FSUIPC, všechno pracně a vícekrát v různých kombinacích vyzkoušeno, a bez úspěchu (řízení Logitech G940, berany CH Eclipse)). Prostě to funguje bezvadně pouze tak, že stáhnu plyn k sobě a pak ho musím pošoupnout o cca 8mm zpět dopředu. Pokud na to zapomenu, jsou z toho různé herní adrenalínové stavy. A to mi tedy nepřipadá jako simulace skutečnosti. Nechci to řešit tak, že si mechanicky nějak posunu doraz na páce. Jednak se mi to nelíbí a druhak zase začnu mít problém s jiným letadlem, kde budou pro změnu otáčky moc vysoko. Jsem povaha, která se nevzdává a původně jsem nechtěl, ale došly mi nápady a začínám se hrabat v cfg. A tady prosím o tip: není tam náhodou někde něco, co by se dalo trošku potunit? A nebo co jsem ještě přehlídnul? Asi už na mě jde nějaká provozní slepota. Díky.