VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#111409
Urcite se toho neboj, protoze jak nasi cesti ridici tak i ostatni piloti ti radi pomohou. Dokud si to nezkusis a pak pravidelne nebudes cvicit, tak budes jakoby zacinat porad od zacatku. To ze na zacatku budou chyby, s tim kazdy musi pocitat, ale jedine praktickym cvicenim se budes zdokonalovat.
#111410
Lado pokud máš zájem mohu ti před Skype pomocí s vyslovnosti. Vytiskni si tu IFR frazeologiji a lítej podle toho. Čeští ATC již o tvem problémů s angličtinou vedi tak ti nedají nic ne standardního a budou na tebe mluvit pomaleji;-)
Ty léta s téměř každý den alespoň jeden let. Pokud budeš mluvit jenom v angličtině tak věřim ze za měsíc tu angličtinu použitou v letectvi budeš v pohodě zvládat ;-)
#111417
[quote="Ladis76"]Tak to sme se vcera vecer potkali a nerozumeli si s tim pushbackem :D :D[/quote]


Jojo. Tak to jsi byl ty co mi to zopakoval i s vytlacenim a ja aniž bych to zaregistroval jsem ti to povoleni potvrdil:(
A kdyz jsem te opravil po upomínce od mého mentora tak jsem si nevšiml ze jsi uz připraven k projíždějí :-)
Takže pro příště pamatovat LKPR_DEL ti muže schválit spouštění ale uz NE vytlaceni;-)
#111420
Po dobu eventu budu online jako observer MS_OBS, pokud bude heavy provoz, připojím se na Budapešť Director, od 20:30 minimálně do 22:00 budu na TWR (hold musíme se vystřídat všichni, tak na APP to tentokrát nevyjde) - tudíž pokud bude nějaký problém, v záloze čeština taky by šla.
#111438
Tak u nás v Maďarsku velká spokojenost (mluvím za VACCHUN). :)
Provoz taky v pohodě, žádné problémy, akorát několikrát s pomalejšími piloty (kvůli němž musel RV jakožto CSA244 odložit odlet o pár minut) + na doraz odpálený SP, kterého kdybych nepovolil, tak tam čekal asi dalších 10 minut. Na APP byl taky záhul, 16 letadel jenom v TMA, nepočítám CTRko, to se jen tak nevidí.

A prý BS dělal z LKPR_APP záznam, tak jsem zvědavý, jestli se bude dělat \"elektronická tužka\". :D
#111460
[quote="radarada"]Pekne, pekne :)
Mimochodem, co je to za hudbu?

Rada[/quote]

Nejprve jsem měl na mušce dvě skladby od Two Steps From Hell, ale vzhledem k tomu, že byly moc krátké, tak jsem se přiklonil k nádherným skladbám od Jablonskeho (nevím, zda je to správně česky - Steve Jablonsky), vybral a oříznul jsem skladbu Arrival To Earth z filmu Transformers.
#111474
Vrtá mi hlavou, co provedla ta dvě DLH na začátku, že na GOLOP 1S museli absolvovat celej ten slalom, namísto shortcutu na ERASU. Všechna ostatní letadla z jiných směrů, pokud to bylo možné, shortcuty zjevně dostávala.
Během psaní mě napadlo, že to mohlo být kvůli vyklesání. Jak to tedy bylo (pokud si pamatuješ)?
#111484
[quote="Luboš Kučera (LK 154)"]Vrtá mi hlavou, co provedla ta dvě DLH na začátku, že na GOLOP 1S museli absolvovat celej ten slalom, namísto shortcutu na ERASU. Všechna ostatní letadla z jiných směrů, pokud to bylo možné, shortcuty zjevně dostávala.
Během psaní mě napadlo, že to mohlo být kvůli vyklesání. Jak to tedy bylo (pokud si pamatuješ)?[/quote]

Přesně tak. První letadlo nedopatřením oblast předala o 4FL víš, takže to nemohl stihnout uklesat a druhy asi pomalu klesal, takže by to nevyšlo. Tím, že jsem tam dal na video jednoduché zobrazení, tak tam není vidět ani výška, ale asi si dokážeš představit, že tam musíš být poměrně dost nizko, abys to uklesal.