[quote="JKol"]Musim říct, že to nebylo špatné, akorát mě docela rozesmál začátek a přidělení odletové trati (zde odkaz pro ty, co to neviděli)[/quote]
Pěkné 3M DEP. Jinak to v čase 1:10 je slyšet na frekvenci docela často.
dnes na tv barrandov - Letající delfín, seriál! http://www.csfd.cz/film/271907-letici-delfin/
Nikdy jsem neviděl, neslyšel, renze 40%, ale doporučeno pro fanoušky letecké techniky dle CSFD :-)
No, co jsem slyšel, ten seriál dost zkresluje zkutečnost a ti herci jsou tam ve stylu \"přijdu-odříkám-odejdu\"..a mě se to tak zdá taky po shlédnutí pár dílů...
TECHNICKÉ DIVY SVĚTA (10/10) - pondělí 25. 3. 2013 21:00 hod. ČT2
S Richardem Hammondem - tentokráte na poněkud neobvyklém letišti v Hongkongu. Americký dokumentární cyklus (Premiéra)
V osmdesátých letech minulého století se Hongkong rychle rozrůstal. Staré letiště přestávalo zvládat nápor cestujících. Navíc leželo uprostřed města obklopeného horami a závěrečné přiblížení bylo pro piloty velmi náročné. Nové letiště bylo potřeba jako sůl. Ale kam s ním? V ateliéru světoznámého britského architekta Normana Fostera se tehdy zrodil unikátní projekt, který vstoupil do historie architektury. Tak jako v předchozích dílech bude i dnes naším průvodcem britský moderátor a propagátor vědy a techniky Richard Hammond.
Tak mě napadá, nevíte kdy zas bude otevřený Kai Tak? (Myšlen samozřejmě VATSIM event.)
Kdo nesleduje právě teď na ČT2, má možnost i zítra na stejném programu...
BOEING 747 - VERZE 8
16:50 - 17:35 dokument ČT2
(Boeing 747) Slavný Jumbo Jet byl po 40 let nezaměnitelným králem oblohy. Společnost Boeing nyní přichází se zbrusu novým modelem. Americký dokument z cyklu Továrny dneška
Teď koukám na reprízu a musím uznat že mě dost věcí udivilo v záporném smyslu slova. Na druhou stranu měli i pár zajímavých vtipů, jako třeba ze když se ptak srazí s letadlem a prorazí trup, tak dojde k explozivní dekompresi...
Let společnosti Northwest Airlines č. 85 byl v půli cesty mezi americkým Detroitem a japonským letištěm Narita. Boeing 747 s více než čtyřmi sty lidmi na palubě se pohyboval v letové hladině 10 500 metrů nad Beringovým mořem. Letadlo se náhle prudce naklonilo doleva a začalo ztrácet výšku. Piloti ho dokázali vyrovnat, ale řízení poškozeného a silně se třesoucího stroje jim dělalo vážné problémy. Vyhlásili stav nouze a zamířili k 800 kilometrů vzdálenému letišti Anchorage. Po dvou hodinách skončilo drama bezpečným přistáním. Letadlo i cestující před tragédií zachránilo pilotní umění posádky. Úkolem vyšetřovatelů je nyní zjistit, proč se stroj vymkl kontrole.