- 08 lis 2012, 17:42
#103221
Chápu tedy správně, že Český aeroholding prodává jednu ze svých dceřiných firem, tedy České aerolinie a.s. a ty zbylé (Letiště Praha a.s., HOLIDAYS Czech Airlines a.s., Czech Airlines Handling a.s., CSA Services s.r.o. a Czech Airlines Technics a.s.) - tedy ty, které by teoreticky nějaký zisk byly schopné vyprodukovat - mu mají zůstat? Hodnotu to mělo jako celek, ne takto. I České dráhy se po úplném rozdělení na osobní a nákladní dopravu před několika lety snaží zase spojit zpátky - znamená to úsporu administrativy ale i v dalších oblastech.
V takovém případě opravdu nerozumím, proč by si to někdo měl koupit, už ani ta značka snad nemá žádnou hodnotu.
Podle odhadů je hodnota Českých aerolinií přibližně 150 milionů korun. Vloni měli ztrátu 241 milionů. A v době posledního prodeje byla hodnota vlastního jmění -708 milionů. To o něčem vypovídá. Co vlastně potenciální kupec získá? Ta firma v podstatě nemá žádný majetek a o nějakém know how asi nemůže být řeč...