VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Oficiální fórum Czech Airlines Virtual.
Uživatelský avatar
By Schindler
#101478
[quote="ThomassoCZ"]Díky mnohokrát :-) Ten RTO od tebe vůbec nebyl hezkej :D[/quote]

Ale bylo ... někdo mi to tenkrát taky udělal, tak to teď všem oplácím :D A vy jste se s Danem dohodli, že budete dělat všechno najednou :) Tenhle okamžik by měl být zapsán v paměti ... Já si pamatuji datum zkoušky nazpaměť :)

[quote="dan542"]Taky díky :-)[/quote]

Za co? Za tu opravenou letovou hladinu :P
By PBily
#102447
Pánové,

všem díky za včerejší prohánění po obloze. Bylo to super. A díky za pomoc při hledání procedure ILS 24 z OKL :-D Nějak mi nedošlo, že ji nemám hledat na STARu, ale na ILS listu :-)
Byl jsem fakt nadšen! Sice jsem hodnost SFO nedostal, ale moc se mi to líbilo. Hezky jsem si tam vyhrál s letem na VOR po radiálech. LNAV a VNAV jsem používal minimálně. Jen jsem při letu po holdingu jaksi opomněl na snos, ale chybami se člověk učí, takže příště to bude mnooohem lepší ;-)

Díky řídícím, pilotům i Filipovi!
Petr
Uživatelský avatar
By JAV
#102448
Měl jsem chuť se tě zeptat, kolik OKL vorů vidíš (v rámci zužitkování tvého inovačního petnciálu z Varů). Pak jsem jako úd zkušební komise zachoval dekórum.

A protože marketingu není nikdy dost -- pro všechny ostatní: nejen Divoadlo Semafor vyrábí radost -- podobnou taškařici můžete na vyžádání dostat od svých ATC každý COD.
By PBily
#102451
[quote="JAV"]Měl jsem chuť se tě zeptat, kolik OKL vorů vidíš (v rámci zužitkování tvého inovačního petnciálu z Varů). Pak jsem jako úd zkušební komise zachoval dekórum.

A protože marketingu není nikdy dost -- pro všechny ostatní: nejen Divoadlo Semafor vyrábí radost -- podobnou taškařici můžete na vyžádání dostat od svých ATC každý COD.[/quote]

:-D Já věděl, že mi to brzy vrátíš :-)))

Ale ta pomoc hledej na ILS byla k nezaplacení.... Já mám trošku problém v tom točení HDG nebo CRS tlačítka. Nemůžu použít kolečko, protože to mám na přiblížení a oddálení obrazu, tak jen levé a pravé tlač. myši. Jenže to je strašně pomalé. Třeba jak jsi mi dal doprava 040 (já měl samozřejmě HDG úplně někde jinde, než ve směru letu - chyba) a než jsem to natočil, už jsi volal, zda jako budu točit nebo ne. Ale třeba se jednou dočkám pořádného HW....
Uživatelský avatar
By JAV
#102456
A co takhle chopit se kniplu nebo beranů a zatočit doprava a následně stabilizovat kolečkem. Nemluvím o změně kursu někde na trati, ale o tréninkové zátěži, kde je třeba poněkud nestandardně rychle reagovat. Tak se to nikdy nedělá? Omlouvám se, že takový neumětel učí orly lítat a vrány přistávat.
By PBily
#102457
Dělá, ale mně nefunguje podržení výšky autopilotem a možnost točení berany. Další otázka je... A to to neudržíš ve výšce? Jasně že jo, ale nefunguje mi autothrottle a pak musím hlídat všechno a zase nemůžu moc dobře točit knoflíkem, protože mám virtual kokpit a on se hýbe a myš stojí, takže nic pořádně nenatočím :-D

Já vím, jsou to výmluvy, proto jsem souhlasil s náhradním termínem zkoušky... Prostě lítání na počítači není úplně to pravé ořechové. Ale zeptej se kluků, jak jsem přistál na 12 v Klášterci... :-D Škoda, že nefungovaly pedály, chtěl jsem jít s tou 737 do skluzu ;-)

Mimochodem, provést úkon do 20s od potvrzení je podle mě pořád OK. Nebo ne?

Petr
Uživatelský avatar
By JAV
#102458
Provedení úkonu se neměří od potvrzení, ale od vydání instrukce. Pilot provádí úkon po obdržení instrukce a paralelně readbackuje. Jinak roger; mne na lítání nejvíc bavilo/baví to na ruku, ale chápu, že to není vždy jednoduché ani ideální.
Uživatelský avatar
By CSA075
#104026
Gratuluji CSA779 Petru Kotovi k povýšení do hodnosti SFO.

Petr byl odhodlaný a snaživý, co mu bylo vytknuto v tréninkových letech, tak si na to dal již príště pozor. Zkoušku zvládl a proto mu přeji mnoho zajímavých zkušeností z evropských destinací.

Mnoho štastných přistání :)
By Jouza
#104037
Grats k pozehnani letu do teplych krajin. Skoda ze vcera prestoze byl COD bylo nak malo provozu.
Uživatelský avatar
By Schindler
#104043
Gratuluji a přeji ti čistou oblohu nad Evropou, abys viděl při přistáních ty pěkné slečny na plážích :-P Ale pak radši nech přistát autopilota, mohlo by to špatně skončit :)
Uživatelský avatar
By CSA075
#104048
[quote="Schindler"]Gratuluji a přeji ti čistou oblohu nad Evropou, abys viděl při přistáních ty pěkné slečny na plážích :-P Ale pak radši nech přistát autopilota, mohlo by to špatně skončit :)[/quote]


Jako u tebe :lol:
By OK976
#106226
Jupíííííí - SFO je doma :) Speciálně díky PP a TB za spoustu trpělivosti :)

PP: situace nad OKL - přílet nad OKL po radiále a hold nad OKL s parallel entry byl docela záhul, ale fajn :)
BS: hezká situace s non-responding aircraft on runway ;)
Uživatelský avatar
By Schindler
#106227
Tak to gratuluji, ale doufám, že teď nepolevíš se svojí aktivitou :) Ať to lítá a hlavně stejný počet přistání jako vzletů :)

Letadlo na dráze potom nebylo, ale kolega JK na můj popud zahltil frekvenci natolik, že jsi to povolení prostě nedostal :) GA čeká každý, ale dospět sám do bodů, kdy nedostanes povolení a rozhodnes o GA ty , se moc často ne nevidí, většínou rozhodne řídící.
By OK976
#106230
[quote="Schindler"]Tak to gratuluji, ale doufám, že teď nepolevíš se svojí aktivitou :) Ať to lítá a hlavně stejný počet přistání jako vzletů :)

Letadlo na dráze potom nebylo, ale kolega JK na můj popud zahltil frekvenci natolik, že jsi to povolení prostě nedostal :) GA čeká každý, ale dospět sám do bodů, kdy nedostanes povolení a rozhodnes o GA ty , se moc často ne nevidí, většínou rozhodne řídící.[/quote]

Ono to bylo docela jednoduchý rozhodnutí - nad NDB Liboc jsem nedostal povolení, tak jsem prostě přestal s approachem a šel nahoru :)

A s aktivitou nepolevim :) akorát už nebudu lítat jenom v rámci LKAA, ale konečně do zahraničí :)
Uživatelský avatar
By kopcimek
#106232
..a už letí k Henlajnům :D Gratulace i za včerejší APP, líbilo se mi to ;)

přestat s approachem = přerušit přiblížení :D :D (to neni výtka, jen mi to baví ty obraty :) )

PP
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16