Stránka 1 z 1

W: [Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:03 srp 2015, 10:34
od Pavel
Ahoj,
posílám stručně a srozumitelně popsané postupy ke ztrátě spojení. Všimněte si, že se nerozlišuje IFR x VFR, ale IMC x VMC. Dotazy sem, na VATSIMu možno zkoušet (ideálně v méně hustém provozu).

Vysvětlivky
RCF = Radio communication failure = ztráta spojení
CPL = Current Flight Plan = platný letový plán, na vatsimu shodné s FPL
VMC = visual meteorological conditions = vidím ven (nesouvisí s IFR/VFR)
IMC = instrument meteorological condition = nevidím ven (nesouvisí s IFR/VFR)
ETA = expected time of arrival = údaj z FPL
EAT = expected approach time = to, co řekl ATC, že máme očekávat (typicky při přidělení holdingu, ještě kdy nám šlo rádio)

Obrázek

Obrázek

Jako vše, co sem píšu, duplikováno do Wiki pro snažší nalezení...

PB

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:03 srp 2015, 16:16
od Michal Z.
3. možnost :
Pokud bude čáslavská hotovost, tak je docela možný, že jí spatříte někde kolem, pro případnou komunikaci na UHF (TS3), tudíž stíhač bude pouze něco jako Ústředna pro předávání informací z ŘLP k vám.

Géčka běžně startují těmhle na pomoc, je to pak pro všechny strany jednodušší.
Ale všechno je to jen na domluvě.

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:03 srp 2015, 18:27
od Pavel
To, co jsem výše popsal platí pro všechny vatsim piloty a lze to kdykoliv aplikovat. Hrátky s virtuální armádou jsou opět jen pro virtální armádu, případně pro osoby s ní spolupracující. VATSIM civilní ATC nikdy nebudou a nemohou volat vSOA na civilní letadlo, které s vSOA nemá nic společného a jen simuluje 7600.

PB

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 08:46
od radarada
Ad bod 5) Jak se letadlo dostane formalne z trati dle CPL, ktera konci "nekde v prostoru" na toto urcene navigacni zarizeni? Primym letem z bodu konce trati? Tedy napr. VLM DCT OKL?

Rada

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 10:07
od Pavel
Tak bych to chápal, no. Výše uvedený dokument je návod pro ATC co očekávat, tzn. jak to provede pilot je na pilotovi - nicméně letěl bych to tak, jak píšeš. Co, PK?

PB

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 17:49
od CSA075
Z VLM na OKL v hladine posledniho povoleni, nad OKL vyklesat do vysky vyckavani a zahajit priblizeni a pristani v case priletu, ATC toto od Vas ocekava a vy mu davate cas na to, aby udelal misto, prostor....

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 17:56
od radarada
Co je to "vyska vyckavani"? Vyckavaci obrazec definuje pouze MFA, jestli se nepletu.

Rada

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 18:11
od CSA075
[quote="Radomír Věncek"]
Co je to "vyska vyckavani"? Vyckavaci obrazec definuje pouze MFA, jestli se nepletu.

Rada
[/quote]

OKL - 5000ft

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 18:32
od Pavel
Seš si jistej 5000? Na libovolné AIP mapce, kde je ten OKL hold publikovanej, je napsána minimum holding altitude 4000ft, což je i minimum obstacle clearence altitude na středním přiblížení v IAC mapě z OKL...

Jinak souhlas.

PB

Re:[Emergency] Ztráta spojení

PříspěvekNapsal:04 srp 2015, 18:54
od CSA075
[quote="Pavel Brodský"]
Seš si jistej 5000? Na libovolné AIP mapce, kde je ten OKL hold publikovanej, je napsána minimum holding altitude 4000ft, což je i minimum obstacle clearence altitude na středním přiblížení v IAC mapě z OKL...

Jinak souhlas.

PB
[/quote]

Ja nevim, jestli jsem koukal spatne, nebo zmenili Jeppesen mapu, nicmene OKL i na missed APP ILS 24 je stoupej 4000ft, toc doprava na OKL a stoupej 5000ft, nevim proc by mela ale byt vyska jina na MA nez klasicky HOLD alttitude....