- 27 pro 2014, 14:07
#118983
Cestou z Prahy do Karibiku (toho času nad anglií), hledám něco o plotování při letu v oceanic airspace, a našel jsem moc pěkné stránky: http://code7700.com/index.html
Jedná se o web pilota Gulfstreamu 450, který zde popisuje pokročilejší věci, ve kterých se často dělají chyby, nebo které jsou mnohým pilotům nejasné. Řeší zde plánování, transoceanické lety, RNP vs. RNAV, ETOPS, a spoustu dalších věcí, které lze aplikovat i na VATSIMu. Tak na nějakou dálkovku až nebudete mít, zatímco LNAV + VNAV řídí letadlo, co dělat, doporučuju otevřít. Myslím, že než tohle všechno projdu, tak mám zase pár mesíců co dělat.
Není to v žádném případě povinné ani nijak doporučené pro nováčky, které by to svou komplexností mohlo odradit - spíš takové vychytávky, ať se máme o čem hádat v hospodě...
A ten Gulsftream, to je stejně krásná mašina!
PB
Jedná se o web pilota Gulfstreamu 450, který zde popisuje pokročilejší věci, ve kterých se často dělají chyby, nebo které jsou mnohým pilotům nejasné. Řeší zde plánování, transoceanické lety, RNP vs. RNAV, ETOPS, a spoustu dalších věcí, které lze aplikovat i na VATSIMu. Tak na nějakou dálkovku až nebudete mít, zatímco LNAV + VNAV řídí letadlo, co dělat, doporučuju otevřít. Myslím, že než tohle všechno projdu, tak mám zase pár mesíců co dělat.
Není to v žádném případě povinné ani nijak doporučené pro nováčky, které by to svou komplexností mohlo odradit - spíš takové vychytávky, ať se máme o čem hádat v hospodě...
A ten Gulsftream, to je stejně krásná mašina!
PB