VOR, NDB navigace: Jak mam trefit bod BALTU?
PříspěvekNapsal:09 úno 2007, 19:01
Sláva už jsem taky pochopil VOR, NDB ,ILS atd.......si myslím.
Chci taky už letět IFR než jenom VFR a objevují se spoustu nejasností.
1. Když chci letět např LKLN - LKKV IFR Tak jak mam trefit bod BALTU?
Mam vzlétnout z LKLN a letět v určité výšce na NDB RAK a potom kur.267 na BALTU ve 4500 a pak točit do ILS kur.291
Nebo přímo na BALTU ale to je asi blbost jak by ho našel???
2. A jak poznat kdy už budu nad bodem BALTU? Mam to počítat nějak od RAK tedy 14NM nebo až od
VORu OKG tedy 36NM
Promiňte začátečnické otázky určitě je tady všude popsáno dost a dost,ale já to nejlépe pochopím
tak kde začínám lítat Jirka ICQ 226-204-221
Chci taky už letět IFR než jenom VFR a objevují se spoustu nejasností.
1. Když chci letět např LKLN - LKKV IFR Tak jak mam trefit bod BALTU?
Mam vzlétnout z LKLN a letět v určité výšce na NDB RAK a potom kur.267 na BALTU ve 4500 a pak točit do ILS kur.291

Nebo přímo na BALTU ale to je asi blbost jak by ho našel???
2. A jak poznat kdy už budu nad bodem BALTU? Mam to počítat nějak od RAK tedy 14NM nebo až od
VORu OKG tedy 36NM

Promiňte začátečnické otázky určitě je tady všude popsáno dost a dost,ale já to nejlépe pochopím
tak kde začínám lítat Jirka ICQ 226-204-221