Stránka 1 z 1
Par dotazu..
PříspěvekNapsal:20 pro 2010, 20:40
od skytavel
Ahoj, měl bych pár dotazů, možná trochu hloupých.
1) Letadlo krátce po vzletu z LKPR se hlásí na Praha Departure 120,525. Řídící řekne pilotovi např. proceed direct VARIK.
Jak se v FMC upraví let. plán, když je tam naprogramovaná odletovka např. BALTU2A?
2) Je možné že frekvence 127,575 a 120,525 jsou nějak \"propojené\"? Jednou sem totiž slyšel letadlo na těchto dvou frekvencích?
Diky
Par dotazu..
PříspěvekNapsal:20 pro 2010, 20:52
od Pavel
1) V každém letadle jinak. Obecně je k tomu stránka DIRECT.
2) Jo. V reálu když není provoz, tak se DEP (btw je to Praha Radar, žádný Deparature!) propojí s 127.575 a obě obsluhuje jeden a ten samý člověk. Jelikož je toto na vatsimu neproveditelné, tak když není provoz, tak frekvenci 120,52 nemáme vůbec.
PB
Edit: oceňuji strašně inteligentní název vlákna, určitě bude přínosný i pro ostatní, které to zajímá.
Par dotazu..
PříspěvekNapsal:20 pro 2010, 20:58
od skytavel
Diky za odpoved, k tomu bodu 1- jak je to v PMDG 737?
Par dotazu..
PříspěvekNapsal:20 pro 2010, 21:13
od straks
[quote="skytavel"]Diky za odpoved, k tomu bodu 1- jak je to v PMDG 737?[/quote]
Na FMC zmáčkneš LEGS tam máš vypsaný všechny traťový body
vybereš bod na kterej chceš letět příslušnou Lklávesou(čudlíkem nalevo vedle něj od displaye) tim se ti ten bod zkopíruje do scratchpadu (uplně spodní řádka displaye FMCčka)
Pak zmáčkneš L1(první tlačítko nalevo vedle displaye) a tim se ti ten bod posune na první místo flightplanu zmáčkneš execute a letíš přímo do toho bodu
aspoň myslím už sem s mim miláčkem nějakej tejden neletěl
Jinak samozřejmě ve Start>PMDG máš všechny manuály a tam to je popsaný

doporučuju přečíst
Par dotazu..
PříspěvekNapsal:20 pro 2010, 21:26
od skytavel
Děkuju moc...