Stránka 1 z 1
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 17:41
od MilanP
LKPR 071618Z 34006KT 1200 0750SE
R24/P2000N R31/0900N BCFG BR SCT001 OVC002 05/05 Q0998 RMK REG QNH 0995

Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 17:51
od Vasek Machan
panejo.....nevíš jak se to nakonec vyřešilo?
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 18:13
od Tommy
737-800 vs. A340-200 pěkný

Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 18:14
od MilanP
[quote="Vasek Machan"]panejo.....nevíš jak se to nakonec vyřešilo?[/quote]
Nějak se nejspíš domluvili, protože se vizuálně vidět nemohli. První šel A340 z rwy06, pak 737 z rwy24..
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 18:16
od Vasek Machan
[quote="MilanP"][quote="Vasek Machan"]panejo.....nevíš jak se to nakonec vyřešilo?[/quote]
Nějak se nejspíš domluvili, protože se vizuálně vidět nemohli. První šel A340 z rwy06, pak 737 z rwy24..[/quote]
jo,no jo....este ze si toho vsimli,nebo je nekdo upozornil..:-)
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 19:13
od storry
CSA774 nerozhodný ke komu se přidat

Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 19:42
od straks
[quote="Vasek Machan"]panejo.....nevíš jak se to nakonec vyřešilo?[/quote]
737 vzal podvozek na křídla a zdrhal? XD nevim ale je to 20min po tom co jsem odlítal do LZIB a ten 774 tam stál celou dobu s jÁTRem prakticky na TWY G takže jsem ho musel objet málem po trávě protože jsem z 20 jel J G A a jelikož TWY B/B1/H/Z je zavřená do 15 prosince pokud se nemýlím tak nebylo kudy jinudy... v užívání byla 24 ofc jak bylo napsáno ale dle ATISU bylo a je "LOW VISIBILITY PROCEDURES IN OPERATION + CATEGORY II AND III HOLDING POINTS IN USE" a i pokud ten tvs teda čekal tak rozhodně neholduje CAT II III H/P pokud jo tak mě opravte ale z toho obrázku mi totak přijde ja sem ten poslední kdo by mněl někoho kritizovat ale todle mi příjde jako docela elemntární věc zastavit na správném místě ^^
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 19:51
od Vasek Machan
[quote="straks"][quote="Vasek Machan"]panejo.....nevíš jak se to nakonec vyřešilo?[/quote]
737 vzal podvozek na křídla a zdrhal? XD nevim ale je to 20min po tom co jsem odlítal do LZIB a ten 774 tam stál celou dobu s jÁTRem prakticky na TWY G takže jsem ho musel objet málem po trávě protože jsem z 20 jel J G A a jelikož TWY B/B1/H/Z je zavřená do 15 prosince pokud se nemýlím tak nebylo kudy jinudy... v užívání byla 24 ofc jak bylo napsáno ale dle ATISU bylo a je "LOW VISIBILITY PROCEDURES IN OPERATION + CATEGORY II AND III HOLDING POINTS IN USE" a i pokud ten tvs teda čekal tak rozhodně neholduje CAT II III H/P pokud jo tak mě opravte ale z toho obrázku mi totak přijde ja sem ten poslední kdo by mněl někoho kritizovat ale todle mi příjde jako docela elemntární věc zastavit na správném místě ^^[/quote]
mluvíme o těch dvou letadlech?jedno stojí na h/p rwy a druhý na h/p rwy... ?
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 20:08
od Pavel
[quote="Vasek Machan"][quote="straks"][quote="Vasek Machan"]panejo.....nevíš jak se to nakonec vyřešilo?[/quote]
737 vzal podvozek na křídla a zdrhal? XD nevim ale je to 20min po tom co jsem odlítal do LZIB a ten 774 tam stál celou dobu s jÁTRem prakticky na TWY G takže jsem ho musel objet málem po trávě protože jsem z 20 jel J G A a jelikož TWY B/B1/H/Z je zavřená do 15 prosince pokud se nemýlím tak nebylo kudy jinudy... v užívání byla 24 ofc jak bylo napsáno ale dle ATISU bylo a je "LOW VISIBILITY PROCEDURES IN OPERATION + CATEGORY II AND III HOLDING POINTS IN USE" a i pokud ten tvs teda čekal tak rozhodně neholduje CAT II III H/P pokud jo tak mě opravte ale z toho obrázku mi totak přijde ja sem ten poslední kdo by mněl někoho kritizovat ale todle mi příjde jako docela elemntární věc zastavit na správném místě ^^[/quote]
mluvíme o těch dvou letadlech?jedno stojí na h/p rwy a druhý na h/p rwy... ?[/quote]
Mluvíme o LVP a ochraně směrového paprsku ILS při tomto. Více na
http://www.vacc-cz.org/pilotstudy -> Low Visibility Procedures Manual, v. 0.59. Date 24 JUN 09
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 21:24
od kopcimek
Já jsem tam toho člověka s A342 zahlídl (anomálie FSky). Doufal jsem že mi tam nevjede, protože to byl jeden z těch co mu slovo UNICOM moc neřiká. Dal jsem plnej plyn a pryč...Jak vidim, on tam nakonec stál ještě dlouho. Ve chvíli pořízení snímku já byl už 2 minuty ve vzduchu.
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 22:04
od straks
hmm super a ja sem za to byl dneska na onlinu zjebán že podle radaru nestojím tam kde mám hned při kontaktu twr jsem hlásil \"csa388 H/P CAT II/III rwy 24\" načež jsem byl dotázán kde stojím čemuž sem nerozuměl a po opakovaném dotazu jsem konečně odpověděl H/P CAT II/III rwy24\" a prej prostě ne moje scenerka in use je samozřejmě LKPR_X_RC2 o tom že by k ní byli nějaký další soubory blg what ever nevím zatím jsem ovšem neměl problém při holdování taxování nebo jsem na to nebyl upozrnn kde je teda chyba? takto vypadala situace v době upozornění že nestojim kde mam jsem byl možná ještě 1-2m dál

*sad panda*

Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 22:37
od amalka
Stojíte dobře a scenérku máte také správně. Zjevně máme my chybu v ground layoutu radaru. Omlouvám se.
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:07 lis 2010, 23:09
od straks
[quote="amalka"]Stojíte dobře a scenérku máte také správně. Zjevně máme my chybu v ground layoutu radaru. Omlouvám se.[/quote]
Mě se nemusíte omlouvat, spíš já bych se měl omluvit, protože zbytek letu jsem byl příjemnej jak vrata vod krimu. Nejdřív když jsem na to byl upozorněn tak jsem přehodil pohled ven, kouknul se na sebe a típnul scrren. Potom sem si řikal jestli už to nebylo moc a pak že jsem asi kkt a někde na webu VACCu se bude nacházet opravnej soubor ke scenerce. Ovšem nic z toho se nepotvrdilo, tak pak jsem se teda šel zeptat a pobrečet si sem. Snad se to s LKPR 2011 srovná

Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:08 lis 2010, 10:22
od Pavel Křivánek
IOBEL najednou na UNICOMU zahlásil lineupRwy31 takeoff, kam se asi přímo přepojil a odkud snad nakonec i odstartoval, čímž mě doslova znechutil, nicméně jsem šel na dráhu, když hlásil \"že už se ocitl někde ve vzduchu\". Takže se to vyřešilo zcela imaginárně a k tomu není více co komentovat, no conflict. Nicméně ten screen vypadá moc děsivoučce :-) TVS292
Proč je důležité používat Unicom ?
PříspěvekNapsal:09 lis 2010, 18:33
od MilanP
[quote="Pavel Křivánek"]IOBEL najednou na UNICOMU zahlásil ...[/quote]
a vovovovo tom to právě je. Viz. title.