- 08 úno 2006, 19:17
#3719
Právě před chvíli ,se mi krátce za VOZem stala taková málá technická závada.
Na indikátoru množství paliva pravého motoru se mi po cca 10 sekundách letu začalo odečítat cca 100kg paliva.
Zvolil jsem tedy urychlený návrat na LKPR.
Ptám se tedy ,jestli jsem udělal dobře ,když sem vyhlásil EMERGENCY. Pravý motor nevyhodil ,proto se domnívám ,že šlo jen o chybu indikatoru ,ale podle naklonu letadla asi o chybu nešlo.
Přikládám screen krátce před přistáním.
[img]C:\\Documents%20and%20Settings\\Firox\\Plocha[/img]
+ vyhodnocení FSpassangers
http://www.fspassengers.com/?action=va&listflight=34094
A vás prosím o odborný posudek.
Na indikátoru množství paliva pravého motoru se mi po cca 10 sekundách letu začalo odečítat cca 100kg paliva.
Zvolil jsem tedy urychlený návrat na LKPR.
Ptám se tedy ,jestli jsem udělal dobře ,když sem vyhlásil EMERGENCY. Pravý motor nevyhodil ,proto se domnívám ,že šlo jen o chybu indikatoru ,ale podle naklonu letadla asi o chybu nešlo.
Přikládám screen krátce před přistáním.
[img]C:\\Documents%20and%20Settings\\Firox\\Plocha[/img]
+ vyhodnocení FSpassangers
http://www.fspassengers.com/?action=va&listflight=34094
A vás prosím o odborný posudek.