Stránka 1 z 1

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:22 říj 2009, 14:08
od lzap
Zakládám vlákno týkající se tohoto profláknutého jednomotorového stroje, jenž je velmi vhodný pro výcvik. I já se na něm budu učit :-)

Vkládejte prosím proto odkazy na zajímavé cheety, články a další informace.

Specifikace převzatá z Wikipedie (pro model R, http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_172 ... 8172R.29):

General characteristics
Crew: 1
Capacity: 3 passengers
Length: 27 ft 2 in (8.28 m)
Wingspan: 36 ft 1 in (11.0 m)
Height: 8 ft 11 in (2.72 m)
Wing area: 174 ft² (16.2 m²)
Airfoil: NACA 2412 (modified)
Empty weight: 1,620 lb (736 kg)
Useful load: 830 lb (376 kg)
Max takeoff weight: 2,450 lb (1,113 kg)
Powerplant: 1× Lycoming IO-360-L2A flat-4 engine, 160 hp (120 kW) at 2,400 rpm
Drag area: 5.58 ft² (0.52 m²)
Aspect ratio: 7.32
Lift-to-drag ratio: 11.6
Wing loading: 14.1 lb/ft² (68.8 kg/m²)
Power/mass: 15.3 lb/hp (9.25 kg/kW)

Performance
Never exceed speed: 163 knots (187 mph, 302 km/h)
Maximum speed: 123 knots (141 mph, 228 km/h) at sea level
Cruise speed: 122 knots (140mph, 226 km/h)
Range: 610 nm (790 mi, 1,272 km) at 55% power at 12,000 ft (3,040 m)
Service ceiling: 13,500 ft (4,116 m)
Rate of climb: 720 ft/min (3.7 m/s)

Operators checklist: http://www.scribd.com/doc/903694/Cessna ... -Checklist

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:22 říj 2009, 21:00
od lzap
Mohl by mi někdo prosím vysvětlit, co musím udělat, aby mi fungoval OM marker. Přistával jsem ILS v přerově na 24, byl jsem na beanu, ale marker (který měl zapípat zhruba 1600 ft AGL) nezapípal. Prostě nic. Jsou tam jakési čudliky, ale je to hrozně nečitelné. NAV byl naladěn správně. XPlane.

Napadá mě, že by tam snad nebyl. Ale maják NDB 441 tam mají (na chartu je uvedenej že funguje zároveň jako OM).

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:22 říj 2009, 23:20
od Ico
Treba skontrolovat na radio-panelu zapnutie zvukovej indikacie (MKR), zelena indikuje ON, teda v blizkosti NDB majaka bude vydavany zvukovy signal. Ovladanie je navrchu radio-panela. Predpokladam ze tieto veci su rovnako simulovane v roznych simoch :)

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:23 říj 2009, 09:59
od Pavel
Tak ale kontrolka na panelu by měla při přeletu markeru blikat tak jako tak. Jinak nezaměňuj nějaké NDBčko a marker, nemá to NIC společného, viz manuál o ILS někde ve vacc-cz pilots study.

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:23 říj 2009, 14:10
od Ico
Samozrejme tak ako pise PavelB, kedze sa jedna o zvukovu indikaciu Outer Markera v ILS...

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:23 říj 2009, 21:12
od lzap
[quote="Pavel"]Tak ale kontrolka na panelu by měla při přeletu markeru blikat tak jako tak. Jinak nezaměňuj nějaké NDBčko a marker, nemá to NIC společného, viz manuál o ILS někde ve vacc-cz pilots study.[/quote]

Ano, já to nezaměnuju. Já jen, že často bývá NDB spojen s markerem - je to prostě na jednom místě. Jsou to ale dvě zařízení (marker má frekvenci 75Hz).

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:23 říj 2009, 22:03
od Pavel
Ano, ale je to 75 MHz

Cessna 172S (Skyhawk SP)

PříspěvekNapsal:23 říj 2009, 22:43
od Pavel Muroň
Jen bych ještě upřesnil, že vysílá na frekvenci 75MHz a modulace je 400Hz (falešný g1)