- 06 říj 2005, 09:19
#896
Ahoj,
mám pro vás druhou záludnou otázku, tentokrát věnující se přiblížení. Pomalu nastává pochmurné podzimní počasí s častými mlhami a nízkou oblačností, takže nastává otázka kdy pilot může přistát a kdy ne.
Otázka:
Letíte s A320 či B737 ILS přiblížení na dráhu 24 na LKPR. Nejsou vyhlášeny Low Visibility Procedures, čili se létá ILS kategorie I. V jaké výšce nad mořem/zemí musíte mít dostatečné vizuální reference (vidět rwy / dráhová světla nebo aspoň přibližovací řadu) abyste mohli přistát?
A co uděláte pokud v této výšce vizuální reference mít nebudete?
Těším se na odpovědi a na následnou diskuzi.
David
mám pro vás druhou záludnou otázku, tentokrát věnující se přiblížení. Pomalu nastává pochmurné podzimní počasí s častými mlhami a nízkou oblačností, takže nastává otázka kdy pilot může přistát a kdy ne.
Otázka:
Letíte s A320 či B737 ILS přiblížení na dráhu 24 na LKPR. Nejsou vyhlášeny Low Visibility Procedures, čili se létá ILS kategorie I. V jaké výšce nad mořem/zemí musíte mít dostatečné vizuální reference (vidět rwy / dráhová světla nebo aspoň přibližovací řadu) abyste mohli přistát?
A co uděláte pokud v této výšce vizuální reference mít nebudete?
Těším se na odpovědi a na následnou diskuzi.
David