- 14 lis 2006, 20:03
#11654
[quote="PavelS"]RouteFinder : pracovat s Routefinderem není tak jednoduché (obecně nalezení správné traťě vyžaduje několik iterací ) a ani pak se mnohdy neobjeví správná trať (ani v případě, že používáte RAD validaci). Proto - nedoporučuji.
Jako důkaz uvedu mnoho pilotů, letících v minulých týdnech z EDDF do LKPR via RAK, všichni na dotaz zdělili, že plánovali via R-Finder.[/quote]
Dovolím si trošku oponovat - RAD validace funguje v RouteFinderu perfektně, ještě se mi nestalo, že by plánek z RFinderu neprolezl Brusselem. Pokud někdo měl naplánováno z EDDF do LKPR přes OKG - RAK, tak to není chyba RouteFinderu, ale uživatele a to právě proto, že RADy nepoužil.
Hlavně bych ale viděl to, že srovnáváme nesrovnatelné - RFinder je plánovač, zatímco EUROUTE databáze. Z toho principiálního důvodu samozřejmě každý má své silné stránky a své slabiny.
K výhodám RFinderu bych řadil:
- didaktické hledisko věci- plánování s ním vám umožní pochopit takové věci jako traťová omezení, city pair level capping a pod...
- Cesmina naprogramoval utilitku, se kterou je možné převádět výstup z RFinderu do téměř libovolného formátu kteréhokoliv addonu. Tím odpadá mnohdy zdlouhavé datlování letového plánu do systému letadla
K výhodám EUROUTE pak hlavně fakt, že tuhle všechnu mravenčí práci už někdo udělal a vy dostanete pěkný korektní letový plán a ještě je pro vás připravená pěkná předletovka...
Jako důkaz uvedu mnoho pilotů, letících v minulých týdnech z EDDF do LKPR via RAK, všichni na dotaz zdělili, že plánovali via R-Finder.[/quote]
Dovolím si trošku oponovat - RAD validace funguje v RouteFinderu perfektně, ještě se mi nestalo, že by plánek z RFinderu neprolezl Brusselem. Pokud někdo měl naplánováno z EDDF do LKPR přes OKG - RAK, tak to není chyba RouteFinderu, ale uživatele a to právě proto, že RADy nepoužil.
Hlavně bych ale viděl to, že srovnáváme nesrovnatelné - RFinder je plánovač, zatímco EUROUTE databáze. Z toho principiálního důvodu samozřejmě každý má své silné stránky a své slabiny.
K výhodám RFinderu bych řadil:
- didaktické hledisko věci- plánování s ním vám umožní pochopit takové věci jako traťová omezení, city pair level capping a pod...
- Cesmina naprogramoval utilitku, se kterou je možné převádět výstup z RFinderu do téměř libovolného formátu kteréhokoliv addonu. Tím odpadá mnohdy zdlouhavé datlování letového plánu do systému letadla
K výhodám EUROUTE pak hlavně fakt, že tuhle všechnu mravenčí práci už někdo udělal a vy dostanete pěkný korektní letový plán a ještě je pro vás připravená pěkná předletovka...