To nebude transition. Trasition je třeba GED25, nebo PSA25 nebo OSMAX25 (atd), nebo třeba GED07 (apod). I25 je ILS 25, D25 je VDME25 a pak je jen 25 (visuální). Ale ve Frankfurtu k tomu musí být ještě jestli R nebo L. Tzn volíš I25R, trans GED25. To minimálně ve wilco busu není. 737 PIC pozitivní a umí bez problémů zaletět. Upozorňuju, že transition se letí v okamžiku, kdy ještě nevíte, kterou dráhu dostanete (jako R/L > pravou/levou). Pokud je husto, řeší to final director občas na poslední chviličku a je třeba být perfektně připraven (approach briefing nutný) a i přesto občas tower zavelí \"able swing over to 25 left?\" (briefing fakt nutný). Dále upozorňuju, že není jen \"cleared to GED25 transition\", ale také \"cleared to GED25 transition and profile\", což je povolení, že na specifických bodech je povoleno i klesat. Ale ještě jsem to nikdy z eteru neslyšel.
Jinak pokud nemáte trans, doporučuju do RMK napsat \"RMK/NOT CERT FOR RNAV TRANS\" a dostanete vector, v EDDF na to koukají. S Iljušinem tehdy měli takovej strach, že mi dali \"Direct FFM, leave radial 080 outbound.\" Přidal jsem totiž ještě \"RMK/BANK LIM 20 DEG\" a stím už nevěděli
Za neposlední doporučuju, pokud letíte na letiště kde jsou publikovány transitiony, tyto ještě před žádáním o povolení k letu opravdu zevrubně a pečlivě prostudovat. Pak vás například nerozhodí ani \"proceed to DF816\" (např) ani cleared to PSA07 and profile, dále taky jasně víte co např čekat, když od EDGG_X_CTR dostanete \"Proceed Spessart to Charlie, call Langen two zero eight, baj\".
