- 06 říj 2005, 15:17
#907
Tak tedy beru Davida za slovo (z otázky VACC k decision height) a protože nevím, ptám se:
Byl jsem předevčírem vektorován na VOR-DME approach dráhy 04 Ostravy-Mošnov. Mraky byly nízko. Usadil jsem se v přiblížení na VOR-DME, podle Approach chartu jsem dodržoval výšku a kulil oči skrz kabinu, kdy už uvidím světla dráhy (byla noc). Vypadnul jsem z mraků těsně před dráhou a jelikož je VOR maják lehce vlevo od dráhy, tak já byl taky vlevo.
Provedl jsem přistání, za jaké by mě z ČSA hnali tryskem a po odpojení od VATSIMu jsem si to ještě třikrát zopakoval a vymýšlel jak to udělat správně.
Abych se trefil do středu dráhy, musel by mi střed střelky na přístroji vybočovat vlevo, ale o kolik ... to jenom odhaduji. Osobně se domnívám, že pro korektní VOR-DME přiblížení musím mít včas vizuální kontakt s dráhou.
Je to tak nebo něco dělám úplně špatně?
Petr CGY
CSA057
Byl jsem předevčírem vektorován na VOR-DME approach dráhy 04 Ostravy-Mošnov. Mraky byly nízko. Usadil jsem se v přiblížení na VOR-DME, podle Approach chartu jsem dodržoval výšku a kulil oči skrz kabinu, kdy už uvidím světla dráhy (byla noc). Vypadnul jsem z mraků těsně před dráhou a jelikož je VOR maják lehce vlevo od dráhy, tak já byl taky vlevo.
Provedl jsem přistání, za jaké by mě z ČSA hnali tryskem a po odpojení od VATSIMu jsem si to ještě třikrát zopakoval a vymýšlel jak to udělat správně.
Abych se trefil do středu dráhy, musel by mi střed střelky na přístroji vybočovat vlevo, ale o kolik ... to jenom odhaduji. Osobně se domnívám, že pro korektní VOR-DME přiblížení musím mít včas vizuální kontakt s dráhou.
Je to tak nebo něco dělám úplně špatně?
Petr CGY
CSA057