- 12 črc 2006, 10:53
#7064
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na princip řešení následující situace:
mám určitý letový plán, řekněme TBV L984 BODAL OKL BALTU atd. po minutí TBV dostávám instrukci od ATC proceed direct OKL. Letím přímo na OKL. Míjím OKL a ATC je zaneprázdněno a frekvence plná. Jaká by měla být moje další činnost?
A- automaticky pokračovat na další bod v letovém plánu a snažit se kontaktovat ATC pro další instrukce?
B- začít vyčkávat nad OKL a snažit se kontaktovat ATC pro další instrukce?
C- pokračovat momentálním kurzem a snažit se kontaktovat ATC pro další instrukce?
Nebo jinak obecně: když mě ATC z nějakého důvodu odchýlí od letového plánu na nějaký bod a následně na mě zapomene (nebo z důvodu vytížení mě nestihne dát další instrukce) automaticky pokračuji na následující bod v letovém plánu a snažím se kontaktovat ATC?
Děkuji.

chtěl bych se zeptat na princip řešení následující situace:
mám určitý letový plán, řekněme TBV L984 BODAL OKL BALTU atd. po minutí TBV dostávám instrukci od ATC proceed direct OKL. Letím přímo na OKL. Míjím OKL a ATC je zaneprázdněno a frekvence plná. Jaká by měla být moje další činnost?
A- automaticky pokračovat na další bod v letovém plánu a snažit se kontaktovat ATC pro další instrukce?
B- začít vyčkávat nad OKL a snažit se kontaktovat ATC pro další instrukce?
C- pokračovat momentálním kurzem a snažit se kontaktovat ATC pro další instrukce?
Nebo jinak obecně: když mě ATC z nějakého důvodu odchýlí od letového plánu na nějaký bod a následně na mě zapomene (nebo z důvodu vytížení mě nestihne dát další instrukce) automaticky pokračuji na následující bod v letovém plánu a snažím se kontaktovat ATC?
Děkuji.