- 11 srp 2006, 08:06
#7781
Ahoj všichni,
diskuze o emergency resp. ladění mě vnukla otázku co ladit před finální zatáčkou.
Např. letím STAR OKX1S podle FMC, před IAF ETATU přepínám na autopilota, točím do kurzu 165. V tomto okamžiku
mám na NAV1 freq. ILS24 a na NAV2 freq. VOR HDO, protože musím vědět kdy začít točit (dle mapy 39.9 DME HDO). A
až po této zatáčce přelaďuji NAV2 na VOR OKL.
Spíše mě zajímá, zda-li je tento postup formálně správný, nebo jestli někde dělám vyloženě chybu.
Dotaz směřuje nejspíše na PavlaS, ale díky za odpovědi komukoliv.
Michal
PS.: PMDG 737
diskuze o emergency resp. ladění mě vnukla otázku co ladit před finální zatáčkou.
Např. letím STAR OKX1S podle FMC, před IAF ETATU přepínám na autopilota, točím do kurzu 165. V tomto okamžiku
mám na NAV1 freq. ILS24 a na NAV2 freq. VOR HDO, protože musím vědět kdy začít točit (dle mapy 39.9 DME HDO). A
až po této zatáčce přelaďuji NAV2 na VOR OKL.
Spíše mě zajímá, zda-li je tento postup formálně správný, nebo jestli někde dělám vyloženě chybu.
Dotaz směřuje nejspíše na PavlaS, ale díky za odpovědi komukoliv.
Michal
PS.: PMDG 737