- 04 čer 2009, 13:29
#53099
[quote="Jouza"]
K FSINN:
Problém je s ATR 72-500 od Flight1. Po spouštění FSINN zmizí z variometru dílky a kolizní navigace od TCAS, takže nejde přesně odečíst vertikální rychlost. Jak moc zlobí TCAS jsem zatím nezkoušel. Někdo udělal aj screen shot viz:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek ... =0&style=2
Zajímavé je, že když se ovl. panel FSINN přepne do té miniaturní podoby, nahraje se letadlo znova, tak je to OK do doby, než se znova přepne do standardního ovládacího panelu.[/quote]
Aha testnu. Je to ale divný, protože to je klasicka TCAS / VS gauge, s tím nemá FSInn nic společnýho. Leda jestli se ti nějakej podobnej gauge nenainstaloval s FSInnem a nepřepsal ten ATRkovskej. To ale nevysvětluje proč by to při změně na MCP (mini control panel) mělo měnit vzhled tohohle budíku. Zkusil si přeinstalovat ATRko? Aby si zpět přepsalo ty původní gauges?
BTW: Integrace s odpovídačem ve FSInn ti funguje? (tzn, přepne se FSInn do C když nahodíš C v letadle na odpovídači)?
K FSINN:
Problém je s ATR 72-500 od Flight1. Po spouštění FSINN zmizí z variometru dílky a kolizní navigace od TCAS, takže nejde přesně odečíst vertikální rychlost. Jak moc zlobí TCAS jsem zatím nezkoušel. Někdo udělal aj screen shot viz:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek ... =0&style=2
Zajímavé je, že když se ovl. panel FSINN přepne do té miniaturní podoby, nahraje se letadlo znova, tak je to OK do doby, než se znova přepne do standardního ovládacího panelu.[/quote]
Aha testnu. Je to ale divný, protože to je klasicka TCAS / VS gauge, s tím nemá FSInn nic společnýho. Leda jestli se ti nějakej podobnej gauge nenainstaloval s FSInnem a nepřepsal ten ATRkovskej. To ale nevysvětluje proč by to při změně na MCP (mini control panel) mělo měnit vzhled tohohle budíku. Zkusil si přeinstalovat ATRko? Aby si zpět přepsalo ty původní gauges?
BTW: Integrace s odpovídačem ve FSInn ti funguje? (tzn, přepne se FSInn do C když nahodíš C v letadle na odpovídači)?