Stránka 1 z 1
[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:19 čer 2015, 13:35
od Araneus
[img width=700]
http://www.vacc-cz.org/images/LWSK-LKPR.png[/img]
MACvACC and VACC-CZ announce an
Online Day Shuttle between Skopje (LWSK) and Prague (LKPR). The event takes place on
Thursday the 25th of June 2015 between 1700z and 2100z.
Routes
LWSK-LKPR - SIN UN128 VAGEN UY575 BEO UM749 TONDO DCT BEGLA UM749 TUMPO UT221 OSNEK UL726 VLM
LKPR-LWSK - VOZ UZ21 SASAL DCT BABIT UT23 VAGEN UN128 SIN
Charts, MSFS and X-Plane sceneries and NOTAMs
LWSK:
http://macvacc.org/en/airport/skopje
LKPR:
www.vacc-cz.org/airports/lkpr
We look forward to seeing you on the 25th!!
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:25 čer 2015, 22:50
od vojav
Všem díky za provoz, koncem to bylo fakt maso... Chtěl bych se omluvit CSA067 a CSA508 a NWA3JM za ten bordel tam. Důvodem byla má blbost a pozdě a brutálně pomalu a zákeřně uvolňující 777 (vypadalo to na C, pak na D (20kts) a dotáhl to až na E

) naštěstí pak CSA508 DC9 zastavil včas, takže pochvala. Takže ještě jednou díky sorry a dík za provoz, byl to supr trénink.
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:25 čer 2015, 22:57
od ihrdlicka
Tak se to vybarvilo na docela pěknou akci. Když jsem byl v Praze ještě v 17:00Z sám, byl jsem mírně pesimistický. Za mě spokojenost. (myslím, že ani Petra se nakonec nenudila)
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:25 čer 2015, 23:12
od Araneus
Tak já jsem si to jakože užila, ale úplně moc se svým řízením dneska spokojená nejsem. Chvílemi to šlo, chvílemi jsem to prasila já a chvílemi někteří piloti. Mohlo být líp. A mohlo být hůř - mohla jsem něco srazit. Doufám, že piloti nejsou moc naštvaní. Ale každopádně provoz nečekaně pěkný, díky všem za účast.
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:25 čer 2015, 23:34
od Jindřich
Páč jsem dostal z ACC volno až ve 20:15 LOC kdy přišel Mates a protože spustit ten náš "joystick" chvilku zabere, tak se mi nechtělo se narychlo pachtit s non-RNAV plánkem a přípravou z LWSK, tudíž jsem zvolil již vyzkoušenou trať z EDDF (krom toho už mě němčouři identifikují a ví o co jde)

V EDDF sice pusto, ale byla aspoň oblast a pak už full až na zem. Žádné chyby na žádné pozici teda neeviduji, naopak to docela odsýpalo a non-RNAV hold na BALTU (viz první screen) byl velice hezkým zpětřením celého výletu. Tohle je proč mě to baví!

Fotečkou na dobrou noc se loučí bohužel jednohlavá posádka DC-9 a jediný PAX Kirra. Díky všem!

Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:25 čer 2015, 23:42
od prolam
Já taky děkuju za super event. Jenom jsem si ho malinko prodloužil až z Turecka

Omlouvám se za tu prasečinu při ILS, která nemohla skončit jinak než missed appem. Zbytek naprosto perfektní. Díky řídícím za super event

Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 06:26
od CSA075
[quote="Vojtěch Javorský"]
Důvodem byla má blbost a pozdě a brutálně pomalu a zákeřně uvolňující 777 (vypadalo to na C, pak na D (20kts) a dotáhl to až na E

)
[/quote]
Joo, plne nalozena nahradnimi dily na MLW, i APP zkousela na mne zkratku aby si pomohla, ale z duvodu vypoctu tak, aby to vyslo po normalni trati s vahou , tak jsem zamitl. Od jiste doby je clovek setrny k letadlu, a vazici si praci mechaniku, takze proc brzdit jak o zivot. :-)
Jinak mi ale prislo, ze jak jsem se blizil k RWY, ze to letadlo co cekalo na h/p uz bylo za, mozna i v pohybu, kdyz jsem byl na jeho urovni, ale to muze byt samozrejme zobrazeni FSInn....
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 06:38
od Pusajin
[quote="Ivo Hrdlička"]
Tak se to vybarvilo na docela pěknou akci. Když jsem byl v Praze ještě v 17:00Z sám, byl jsem mírně pesimistický. Za mě spokojenost. (myslím, že ani Petra se nakonec nenudila)
[/quote]
A nebyl jsi náhodou jedinej od nás, kdo letěl do Skopje ?

Když jsem tě potkal samotnýho a já táhl tu bandu na Prahu.Alespoň co jsem se díval do odletů z LKPR tak tam další Skopje nebylo.Zato tam to byla tlačenka, když po sedmé přišla oblast a tuším 10 odletů na něj spustilo, do toho vektory pro první přílet, tak já bych byl zralej na Chocholouška. ;)Sice jsem byl na H/P 34 druhej, jenomže to by nás někdo ze Sovětska-volačka ....215 nesměla všechny zašpuntovat tím, že v klidu čekal 10min než si ho ATC všimne a zeptá se ho jestli je ready for dep.a on to v klidu zreadbackuje.Později tam přišla věž a potom app.To už jsem byl nad Maďarskem. U nás už vše v pohodě .Díky všem ATC.Zbyněk.
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 07:16
od martintlolka
To je v Praze vždy taková tlačenka kolem 22:00 LOC?
Já letěl z Makedonie, abych si vychutnal západ slunce :-)
Jinak se omlouvám za ty problémy nad VLM. Vypnul se mi auto thrust a než jsem si všiml ztráty rychlosti, vypl se AP. Pak z ničeho nic přestal FMS holdovat (naštěstí mě to JK učil i bez FMS), pak už to snad bylo lepší.
Díky za parádní zážitek a pěkný start prázdnin.
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 07:46
od bulik4lg
[quote="Jindřich Machalínek"]
Páč jsem dostal z ACC volno až ve 20:15 LOC kdy přišel Mates a protože spustit ten náš "joystick" chvilku zabere, tak se mi nechtělo se narychlo pachtit s non-RNAV plánkem a přípravou z LWSK, tudíž jsem zvolil již vyzkoušenou trať z EDDF (krom toho už mě němčouři identifikují a ví o co jde)

V EDDF sice pusto, ale byla aspoň oblast a pak už full až na zem. Žádné chyby na žádné pozici teda neeviduji, naopak to docela odsýpalo a non-RNAV hold na BALTU (viz první screen) byl velice hezkým zpětřením celého výletu. Tohle je proč mě to baví!

Fotečkou na dobrou noc se loučí bohužel jednohlavá posádka DC-9 a jediný PAX Kirra. Díky všem!

[/quote]
Hele, jsi si jistej, že tohle je inb track 090..?

Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 08:56
od Araneus
[quote="Martin Tlolka"]
Díky za parádní zážitek a pěkný start prázdnin.
[/quote]
Prázdniny ještě ne, úplně poslední předprázdninový event je v neděli.
No, co se týče směru letů během eventu, tak se to má následovně: Když se má jednat o let obousměrný, tak tomu eventu tvůrci dávají většinou název "shuttle", "bridge", "city link" a podobně. "Fly-In" pak má evokovat u pilotů spíše představu jednosměrného letu. Není to ale žádné pravidlo. Takže zkrátka včera Ivoš letěl úplně stejně správným směrem jako všichni ostatní

Ale tak aby piloti nebyli příště na pochybách, tak budu asi budu do textu k eventu psát explicitně formulku, že "event trvá tolik a tolik hodin, což účastníkům umožní zaletět si oba legy" nebo něco v tom smyslu.
Z pohledu řídících jsou pro DEL/GND nejzábavnější odlety, TWR bych řekla, že má nejraději smíšený provoz a na APP poskytují pořádnou zábavu přílety

Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 09:24
od Pusajin
[quote="Petra Ondráčková"]
[quote="Martin Tlolka"]
Díky za parádní zážitek a pěkný start prázdnin.
[/quote]
Prázdniny ještě ne, úplně poslední předprázdninový event je v neděli.
No, co se týče směru letů během eventu, tak se to má následovně: Když se má jednat o let obousměrný, tak tomu eventu tvůrci dávají většinou název "shuttle", "bridge", "city link" a podobně. "Fly-In" pak má evokovat u pilotů spíše představu jednosměrného letu. Není to ale žádné pravidlo. Takže zkrátka včera Ivoš letěl úplně stejně správným směrem jako všichni ostatní

Ale tak aby piloti nebyli příště na pochybách, tak budu asi budu do textu k eventu psát explicitně formulku, že "event trvá tolik a tolik hodin, což účastníkům umožní zaletět si oba legy" nebo něco v tom smyslu.
Z pohledu řídících jsou pro DEL/GND nejzábavnější odlety, TWR bych řekla, že má nejraději smíšený provoz a na APP poskytují pořádnou zábavu přílety

[/quote]
Jasně že letěl správně jako ostatní,o směr nejde.Spíš jsem se divil, že to tak vyšlo 1/móóóc.Ono je asi celkem jedno jak se to jmenuje.Piloti letí podle toho, kolik mají času.Původně jsem chtěl letět celou rotaci, ale lekl jsem se, že spadnu do chumlu a holdovat potom nad LWSK s mým angličtinem -to bych nedal.Tak jsem letěl jen domů, kde bych v nouzi utekl k češtině. :DZbyněk
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 16:13
od Jindřich
[quote="Matej Quarda"]
Hele, jsi si jistej, že tohle je inb track 090..?

[/quote]
Aha? Já tu mám napsáno "Out 090 1 min".. Seš si jistej, žes správně slyšel můj readback?

Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 17:01
od Pavel
V jakym vesmiru se holding definuje outboundem?
Snad FLIRT - Fix, Level, Inbound, Right or left, Time!
PB
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 18:09
od bulik4lg
[quote="Pavel Brodský"]
V jakym vesmiru se holding definuje outboundem?
Snad FLIRT - Fix, Level, Inbound, Right or left, Time!
PB
[/quote]
Pravda je, že jsem readback neposlouchal pozorně, a to proto, že jsem nějakou nepřesnost nečekal s ohledem na jeho nálet a na to, že ani on ani já nedělal zkoušku..
Příště si halt budu muset dávat většího majzla..
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 20:17
od Pavel
To bylo spíš na pilota, že je divné očekávat hold definovaný outboudem
PB
Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:26 čer 2015, 21:34
od bulik4lg
Já vím, nicméně uznávám, že jsem neposlouchal pozorně, z důvodů, které jsem popsal výše..

Jaké byly jeho důvody, zapsat si/readbackovat outbound track, nevim..
Jen jsem chtěl říct, že jsem byl nachytán na švestkách, ačkoliv netuším proč..

Re:[25 JUN 2015, 17-21z] LWSK-LKPR Online Day Shuttle
PříspěvekNapsal:27 čer 2015, 02:44
od Jindřich
[quote="Matej Quarda"]
Já vím, nicméně uznávám, že jsem neposlouchal pozorně, z důvodů, které jsem popsal výše..

Jaké byly jeho důvody, zapsat si/readbackovat outbound track, nevim..
Jen jsem chtěl říct, že jsem byl nachytán na švestkách, ačkoliv netuším proč..

[/quote]
Tak hold není uplně každodenní záležitost a termín FLIRT neznám. Ale.. mám papíry na ACC, tak bych to znát měl.
V DC-9 je to jiný, furt sleduju v rámci testování, jestli všechno funguje, nemáme autothrust takže musim furt hlídat i rychlost, do toho tenhle hold na radiále no a krom toho už když jsi mi ten hold dával, věděl jsem, že budu muset rychle najít a natáhnout chrono, který bylo zrovna vymontovaný. Prostě DC-9 je plnohodnotný MC letadlo. Pokud by se mnou letěl druhý aspoň trochu zkušený pilot, asi by si to opsal správně.
