Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#122615
[img width=600]http://www.vacc-cz.org/images/LIPZ_LKPR1.png[/img]


VATITA and VACC-CZ are proud to announce a Bridge between Venice and "Prague Venice" connecting LIPZ (Venice) and Prague (LKPR). The event takes place on Thursday the 18th of June 2015 between 1800z and 2100z.

Routes
LIPZ-LKPR - ROKIB UZ906 BZO UM726 KOGOL UN871 NENUM UZ39 GOSEK
LKPR-LIPZ - DOBEN UP861 RUDAP UP31 DOSEL UM736 LIKDA UN503 VIC

Charts, sceneries and NOTAMs
LIPZ charts: http://www.vatita.net/drupal/charts
LIPZ scenery for MSFS: http://flyawaysimulation.com/downloads/ ... t-scenery/
LIPZ scenery for X-Plane: http://forums.x-plane.org/index.php?app ... file=22864
LKPR charts, freeware sceneries for MSFS and X-Plane and NOTAMs: www.vacc-cz.org/airports/lkpr

We look forward to seeing you on the 18th!!
Naposledy upravil(a) Araneus dne 04 čer 2015, 19:11, celkem upraveno 1 x.
#122834
[quote="Prokop Lamser"]
Děkuji za parádní event. Zajímavé destinace, hustý provoz, řídící na úrovní... SUPER  ;D
[/quote]

Ridici na urovni rikas? teda LKAA 100% jako vzdy....diky za servis JM&PO&MQ

Nekolik perlicek z cesty do Venice:

Padova radar byl jeste jakz takz

Venice Radar uz bylo ale jine kafe. Po freq. mi to pripadalo jako 100 lety chlap. Poradnej bordel ve volackach, pokazde jsem mel nejakou jinou jeste ze se alespon trefil "1DT" takze sem usoudil ze to asi bylo na mne :D
Dodavam ze tam byly podle hlasu ridici hned dva ale stalo to za to.

A ted perlicky z priblizeni:

APP:1DT turn left HDG 040 descent FL90

1DT:turn left HDG 040 descent FL90

APP:CSAneco(Prokope co jsi mel za volacku?) report established on LOC

CSA:are we clear for ILS RWY04R?
....
....
....
APP:CSA1DT Clear for ILS RWY04R

A tady bych dodal, ja mel sice HDG040 ale nejakejch 10nm offset do leva(neboli paralel s RWY04R) takze jsem predpokladal ze me alespon otoci na ILS.....nestalo se......budiz tak se tam natocim sam, chudaci to stejne nejak nezvladali a to zas takovej provoz nebyl. Speedovani? o tom asi nemaj vubec predstavu.

1DT:we are still in FL90 :D

APP(hlas druheho ATC na freq):1DT Descent to 3000ft Qnh 1012

1DT:Descent to 3000ft Qnh 1012 Clear for ILS RWY04R
.....
.....
.....
1DT:Established on LOC 04R

APP:Contact Venice TWR on xxxx


1DT:Venice TWR good evening on ILS 04R

TWR:..........nic

1DT:Venice TWR good evening on ILS 04R

TWR(radove 13leta slecna podle hlasu):#"%/%¤1DT cleared to land RWY04R

Dodatek

akorat tam nekdo jiz si nepamatuji kdo vyklizel RWY a ja mel pred sebou CSA(prokopa) kterej byl nekde na 4nm, ve chvili kdyz slisel ze ja dostal cleared to land doslo mu ze tu drahu asi bude muset vyklidit ASAP nebo si ja dam GO around :D

1DT:Sir we have TFC inside on final RWY04R

TWR:1DT turn right HDG 090

1DT:...radsi nerika nic a pevne verim ze to Prokop posadi co nejdrive a uvolny RWY ASAP......samozrejme 1DT neni vul a kouka pozorne na TCAS takze si zacal brzdit pomerne brzo aby to vyslo(minimalne 5nm pred FAF) ;)
....
....
....
CSAXXX:RWY04R Vacated

1DT:TWR can we land then?

TWR:1DT cleared to land......no zaplat panbuh :D
....
....
1DT opustil draju o jednu krizovatku drive nez CSAXXX

TWR:CSAXXX taxi to StandXXX via T L M Q
tzn ze Prokop se ke me priblizi z prava do leva

TWR:1DT taxi to Stand323 via T L M Q, Hold Short due to TFC behind(v teto chvili jsem akorat za HP RWY04R)....to uz sem fak nevydrzel :D

1DT:taxi to Stand323 via T L M Q, Hold Short due to TFC Company 737 aproaching from right to left


No pomerne jsme se zasmali, na tohle asi dlouho nezapomenu. Jeste jednou diky vsem zucastnenym ATC a to i ze strany italske za dnesni event ;) :D
Naposledy upravil(a) Datum13 dne 18 čer 2015, 23:17, celkem upraveno 1 x.
#122838
Musím říci, že po včerejšku u mě naši řídící opět stoupli v hodnocení. I když je hodně letadel, tak šlapou jak namazaný stroj.
Já letěl z Benátek do Prahy a musím přiznat, že v Itálii byl trochu zmatek. Na jedné frekvenci (twr) byly chvílema zároveň řídili 2 řídící, Padova mě nepředala na UNICOM čehož jsem si všiml nad Rakouskem :-) a měl to strašně potichu.
Ale provoz byl dobrý, zajímalo by mě, jak to vypadalo na radaru po mém příletu, protože žádostí o IFR do Prahy bylo hodně.

PS. Lufthansa co přistávala po mě havarovala kousek od dráhy 24 a a žádala záchranné složky. Jak se toto řeší ve virtuálním světě? To někdo sedne do vrtulníku a hledá trosky?
#122840
Díky všem pilotům. Odletová happy hour byla celkem pěkná (mezi 20-21). Co se týče příletů, tak tam by bývalo nebylo co řešit, nebýt dvou VFR, resp. pak už jen jednoho, kteří se jali létat okruhy. Bylo to příjemné zpestření a člověk musel aspoň chvíli ten provoz řídit.

Dane, prosím tě, příště, když ti vypadne voice, tak buď komunikuj dále na textu nebo se odpoj, vyřeš si mikrofon a pak si to dej znova. Zrovna v době, kdy mi v zálivu stojí 4 letadla a já je potřebuju tlačit, není vhodné, abys mi přes deset minut blokoval pojezdovku. Předem díky.

Martin: jelikož dopadnul asi tak 100m od dráhy, tak nebylo potřeba nic hledat.. Já mu jen potvrdil přijetí vyhlášení tísně a po chvíli jsem mu ohlásil, že "posílám" záchranné složky.. Po asi dalších 10ti minutách mi napsal, že je připraven se nechat přetáhnout někam mimo osu (zůstal na dost blbým místě). Tím to asi skončilo.
#122850
Taky bych chtěl poděkovat za super řízení.Sice jsem letěl pro změnu soukromej most LKPR-EPPO a musím říct, že naši ATC mluví jako jedni z mála srozumitelně :)Jinak v zahraniční ATC mluví často hodně rychle(i když nemají moc provozu) a mívají to hodně zahuhlaný, protože ostatní piloty slyším v pohodě.A s mou angličtinou....i když zatím jsem se vždycky domluvil (rukama, světlama, výškovkou..). ::)Díky za trpělivost.Zbyněk sevn fór zulu siera. ;D
#122863
[quote="Matej Quarda"]
Díky všem pilotům. Odletová happy hour byla celkem pěkná (mezi 20-21). Co se týče příletů, tak tam by bývalo nebylo co řešit, nebýt dvou VFR, resp. pak už jen jednoho, kteří se jali létat okruhy. Bylo to příjemné zpestření a člověk musel aspoň chvíli ten provoz řídit.

Dane, prosím tě, příště, když ti vypadne voice, tak buď komunikuj dále na textu nebo se odpoj, vyřeš si mikrofon a pak si to dej znova. Zrovna v době, kdy mi v zálivu stojí 4 letadla a já je potřebuju tlačit, není vhodné, abys mi přes deset minut blokoval pojezdovku. Předem díky.

Martin: jelikož dopadnul asi tak 100m od dráhy, tak nebylo potřeba nic hledat.. Já mu jen potvrdil přijetí vyhlášení tísně a po chvíli jsem mu ohlásil, že "posílám" záchranné složky.. Po asi dalších 10ti minutách mi napsal, že je připraven se nechat přetáhnout někam mimo osu (zůstal na dost blbým místě). Tím to asi skončilo.
[/quote]

Promin jiz se nestane, chtel sem se puvodne odhlasit ale nejak se nepodarilo. Problem nebyl s mic. ale v nastaveni PTT. Neco se stalo s USB, ja slisel ze se nejake USB odpojilo a znovu pripojilo a v tu chvili proste neslo vysilat ani na joy tak na klavesnici. Nepodarilo se za boha znovu nastavit PTT, uz sem premejslel o uplnej restart :(