Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#121248
[quote="Vojtěch Javorský"]
[quote="Aleš Matušík"]
Teď mě jen napadá, jak chcem zprovoznit 22/04? :D
[/quote]
Nechcem ;)
[/quote]
Ale chcem.. :D Úplně normálně, jako jsme jí zprovoznili při historical eventu z LKPR do LZIB ne? :)
#121265
[quote="Vojtěch Javorský"]
[quote="Aleš Matušík"]
Teď mě jen napadá, jak chcem zprovoznit 22/04? :D
[/quote]
Nechcem ;)
[/quote]

Nejdřív musíte odtáhnout to parkoviště tam  ;D

OK
#121953
1. Takhle ti to nebude fungovat, musíš tomu eventu dát nějaký přesnější koncept. Ne jenom takovýhle mlhavý nástin. Třeba historickou Prahu (+ v čem to historično bude přesně spočívat, jak to bude organizované, jaké jsou speciální požadavky na piloty/řídící, čím se poletí etc.) spojenou třeba s NON-RNAV letem na Slovensko (např. do Tater) apod.

2. Neptej se takhle, beztak ti nikdo neodpoví. Prostě si k tomu eventu najdi nějaké reálné podklady, vymysli, jak má event probíhat, najdi si v kalendáři volné datum a společně můžeme udělat banner a promo. A uvidíš, kolik pilotů přiletí.

P.

Edit: Teď jsem mluvila s Peťou Zimenem a dohodla jsem event mezi našimi FIRy na čtvrtek 28.5. (oba FIRy máme COD). Buď si to datum vezmi ty a použij ho na svůj event nebo tam něco s NON-RNAV tématikou napasuju já.
Naposledy upravil(a) Araneus dne 21 dub 2015, 16:57, celkem upraveno 1 x.
#121954
No, historický event, ruský letadla (to je jedno jaký, všechny sou starý), DC3, DC6, Constell., a takový... na řídící to myslím nebude mít vliv...
Hodně by jich letělo VFR, ostatní asi NON RNAV... jo, ten nápad propojení s VACC SK by bylo dobrý :)
#121955
[quote="Vojtěch Javorský"]
na řídící to myslím nebude mít vliv...
[/quote]
K tomuhle mě napadá že by se čistě teoreticky mohl někde (např. v LKPR) otevřít PAR, ale nevim jak by to bylo možné po technické stránce věci
#121956
Otevřít PAR na LKPR pro nějakou dráhu třeba 30 je otázka 10 minut práce. Kdysi dávno tam fakt býval. Za zvážení by ale stálo, jestli neletět ze Kbel, které jsou starší než celá LKPR, a dříve, právě v dobách DC3 a spol, se používaly jako civilní letiště...

PB
#121957
Kbely jsou dobrý nápad. Jenom je potřeba zvážit, jestli to bude akce preferenčně pro české piloty nebo jestli chceme přitáhnout i zahraniční provoz.
Pokud chceme i zahraniční piloty, tak bude lepší LKPR, protože jakmile je v eventu jiné letiště než LKPR (třeba LKTB nebo LKMT), tak ti zahraniční piloti prostě nepřiletí. Ale ty Kbely se mi taky dost líbí...
Dál Slováci nabízejí LZIB nebo LZKZ. Vzhledem k tomu, že poletí asi hodně pomalých DC3 (a myslím, že to nemá autopilota), tak aby to zvládli tam (a případně i zpět), tak doporučuji LZIB, LZKZ jsou na to moc daleko.
S tím PARem nevím, jestli to není překombinované.
To je všechno, Vojto, na tvém rozhodnutí.
#121958
Je pravda, že PAR je technologie novější, než nějaké DC3 - dobově to k tomu úplně nesedí - v dobách DC3 se řídilo procedurálně, PAR je technologicky celkem náročná věc...

Jinak DC3 autopilota má, umí letět "rovně" :)

PB