VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#120936
Obrázek

Ve čtvrtek 19.3.2015 ve 20 hodin místního času se v průběhu Czech Online Dne uskuteční GND zkouška Matyáše Svobody. Uvítáme jakýkoli provoz na LKPR. Přileťte prosím v co nejhojnějším počtu, ať má Matyáš možnost přesvědčit zkoušejícího, že si zaslouží samostatně řídit LKPR_GND.
#121035





Gratulace Matyášovi, svojí první VATSIM zkoušku úspěšně zvládl. Dokonce i věděl trocha té teorie :) ...odhalil můj nastrčený špek...no co dodat dále... ať se brzy potkáme na zkoušce na TWR ;) 
Za malý domácí úkol dostává seznamovat se s ICAO kódy větších evropských letišť.





#121036
[quote="Jiří Dubina"]







Gratulace Matyášovi, svojí první VATSIM zkoušku úspěšně zvládl. Dokonce i věděl trocha té teorie :) ...odhalil můj nastrčený špek...no co dodat dále... ať se brzy potkáme na zkoušce na TWR ;) 
Za malý domácí úkol dostává seznamovat se s ICAO kódy větších evropských letišť.





[/quote]
Díky. :) A cože měl být ten špek?
#121038
[quote="Matyáš Svoboda"]
[quote="Jiří Dubina"]


Gratulace Matyášovi, svojí první VATSIM zkoušku úspěšně zvládl. Dokonce i věděl trocha té teorie :) ...odhalil můj nastrčený špek...no co dodat dále... ať se brzy potkáme na zkoušce na TWR ;) 
Za malý domácí úkol dostává seznamovat se s ICAO kódy větších evropských letišť.


[/quote]
Díky. :) A cože měl být ten špek?
[/quote]
Nemůžu práskat své nohsledy :)
#121043
[quote="Bedřich Schindler"]
Tak gratulace z TWR :) ... Jenom si pročíst, jak se mění aktivní dráha. Když napíšu, že v reálu je otočená dráha, tak to neznamená to urychleně otáčet :D
[/quote]
Já vím, zpanikařil jsem kvůli tomu chaosu v koordinaci. :D Díky. :)
[quote="Jakub Kolář"]
Nápověda špeku:
Jeden pilot měl chybu v plánku, která by se u něj předpokládala jen těžko :)

!Gratulace!
[/quote]

No, říkal jsem si že ta "chyba" asi nebude úplně chyba. :D Dík. :)
#121045
Také gratulace. Někde na frekvencí jsem zaslechl, že měl někdo v plánku místo mezer "/20". Tuto blbost začal v poslední době generovat "Vroute". Nevím proč.  Musí se to pracně prepisovat. Nevíte někdo o tomto problému více?
#121061
Díky! :)
[quote="Jiří Lambert"]
Gratulace.

Jen pro mou informaci... Může se s B744 po Z kolem terminálu 1 - PIER A? Kdysi to snad nešlo, ale už jsem neletěl, ani nepamatuju  ;)
[/quote]
Ve wingspan mapce je TWY Z bez omezení, proč ne?  ;)
#121062
[quote="Matyáš Svoboda"]
Díky! :)

Ve wingspan mapce je TWY Z bez omezení, proč ne?  ;)
[/quote]


Dobrý, jen jsem se zeptal ;).

Kdysi to byl, tuším, taky jeden ze špeků pro zkoušeného. Ale asi už proběhly na LKPR úpravy. (A nebo jsem to celé popletl a nikdy podobné omezení neexistovalo ;) . Možná to bylo H kolem PIER B, C.