Stránka 1 z 1
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:11 kvě 2014, 20:16
od Araneus
Všemu pilotstvu se na vědomí dává, že
ve středu 28. května mezi 2000 a 2200 místního času se bude konat
GND CPT zkouška našeho kolegy Dana Tůmy. Uvítáme veškerý IFR i VFR provoz. Prosím přilette v co nejhojnějším počtu, at má Dan možnost přesvědčit zkoušejícího, že si zaslouží být řídícím.
Mapy a scenérie pro MSFS a X-Plane jako obvykle
ZDE
____________________________________________________________________________________________________________________
I am pleased to announce that
on Wednesday 28th May 2014 between 1800-2000Z will take place
GND CPT exam of our colleague Daniel Tuma. All IFR and VFR flights are kindly invited. Daniel needs as dense traffic as possible to show the examinator that he deserves to be a GND controller.
LKPR charts as well as MSFS and X-Plane sceneries are available
HERE
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 13:34
od JAV
Otevírám na tento večer poněkud zaprášenou Vodo RWY10/28. Cílem je vytvořit hojný provoz pro Ruzyně DEL + GND. Na to se nejbližší letiště Ruzyni hodí. Aktivní VFR i IFR se mohu otočit i vícekrát!
Pamětníci Air Prague a akcionáři Penty - to je jen pro Vás. Hokejistům a euroskeptikům se snad už sklidnily hormony a budou moci s námi event náležitě vychutnat.
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 15:55
od Araneus
Et tu, mi fili? Nevím Jáchyme, podle jakého lingvistického pravidla se to slovo skloňuje či páduje, ale prostě se píše \"zklidnit\", ne \"sklidnit\".
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 19:10
od JAV
Svatá pravda! Konečně jsem někoho vyprovokoval... Ano, hrubka jak vyšitá. Předpona z (změna stavu). Hambím se a pí. Ondráčkové znamenám další citelné plus.
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 19:17
od Araneus
Ale Jáchyme, to už musíš dělat schválně :-D Rozhodně se píše \"hanbím\" a ne \"hambím\". A už dost, další chyby neopravuju, piš si co chceš ;-)
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 19:48
od Schindler
Chybka sem, chybka tam ... Hlavně aby ty chybky nebyly zítra večer a je to v pohodě

[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 22:03
od Datum13
[quote="Schindler"]Chybka sem, chybka tam ... Hlavně aby ty chybky nebyly zítra večer a je to v pohodě

[/quote]
asi tak nejak;)
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:27 kvě 2014, 23:22
od Jindřich
Hlavně, že se dvojčata neuškrtily!
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:28 kvě 2014, 06:28
od JKol
Dneska lítám, neboj a když už jsme u těch chyb, tak dvojčata neuškrtila Jindro
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:28 kvě 2014, 15:25
od Jindřich
[quote="JKol"]Dneska lítám, neboj a když už jsme u těch chyb, tak dvojčata neuškrtila Jindro[/quote]
Nezná Cimrmany?!
http://kinematograf.jarmara.at/pokladna/akt
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:28 kvě 2014, 21:54
od dubajss
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zkouška je od slovesa zkusit a DT to na můj vkus dnešní zkouškou zkusil moc brzy, takže byl odeslán zpátky do tréninkové mašinerie ke zpracování
Za mě si dovolím oslovit vážené pilotstvo, aby Danovi vytvářelo podmínky k výcviku a létalo o sto šest.
Za pozornost a velmi svižný provoz děkuje
JD
VACC CZ Examiner
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 13:59
od Datum13
Diky vsem pilotum za vcerejsi ucast na me zkousce.
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 14:55
od George_L
Rádo se stalo, nebyl problém po delší době uskutečnit nějakou záškodnickou činnost

[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 15:15
od Datum13
No ty jsi me to zrovna moc neulechcil, jak vis snazime se dodrzovat NOTAMy takze jsi se zaskodnicky postavil na 14, nakonec me JD rekl at se na to vykaslu a mohl sem te poslat po J G A, tak doufam ze jsi nespadl do diry a vyhl se bagrum:D
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 21:02
od George_L
[quote="Datum13"]No ty jsi me to zrovna moc neulechcil, jak vis snazime se dodrzovat NOTAMy takze jsi se zaskodnicky postavil na 14, nakonec me JD rekl at se na to vykaslu a mohl sem te poslat po J G A, tak doufam ze jsi nespadl do diry a vyhl se bagrum:D[/quote]
Já jsem k tomu sedl po delší době, takže jsem o nějakém GOLFu neměl vůbec ponětí.
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 21:10
od Datum13
Tak pro Tvé info J je zavřena mezi H a G, G je zavřeno mezi stanim 53 a 61
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
Ale občas se tohle stane pak se nedá nic dělat a musím te poslat přes zavřenou pojizdecku:)
Doufám že jsi měl příjemnou cestu do San Fransisco!
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 21:22
od Schindler
[quote="Datum13"]Tak pro Tvé info J je zavřena mezi H a G, G je zavřeno mezi stanim 53 a 61
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
Ale občas se tohle stane pak se nedá nic dělat a musím te poslat přes zavřenou pojizdecku:)
Doufám že jsi měl příjemnou cestu do San Fransisco![/quote]
A víš, že se lhát nemá?

[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 22:03
od Datum13
[quote="Schindler"][quote="Datum13"]Tak pro Tvé info J je zavřena mezi H a G, G je zavřeno mezi stanim 53 a 61
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
Ale občas se tohle stane pak se nedá nic dělat a musím te poslat přes zavřenou pojizdecku:)
Doufám že jsi měl příjemnou cestu do San Fransisco![/quote]
A víš, že se lhát nemá?

[/quote]
OPRAVA: Béďa má pravdu. NOTAM s uzavirkou vypršel včerejším dnem. Takže dnes je již J a G znovu otevřeno. Omlouvám se
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:29 kvě 2014, 23:22
od Jindřich
Není to tak, vypršelo to dneska ve 12:00:
A0010/14 LKPR TWY J BTN TWY H AND TWY G CLSD TWY G BTN STAND... - valid until 2014-05-29 12:00:00
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:30 kvě 2014, 06:16
od George_L
[quote="Datum13"]
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
[/quote]
Tak tos měl klidně napsat, když jsi se mnou řešil po textu volačku a já bych se šoupnul někam jinam.
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:30 kvě 2014, 08:50
od CSA075
[quote="George_L"][quote="Datum13"]
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
[/quote]
Tak tos měl klidně napsat, když jsi se mnou řešil po textu volačku a já bych se šoupnul někam jinam.[/quote]
hmm, ale celou dobu uzavirky TWY G J Korean s B747 stal na STD14, ono se totiz dalo jezdit po H....., dokonce i CSA A330 parkovala na STD14
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:30 kvě 2014, 10:55
od George_L
[quote="CSA075"]
hmm, ale celou dobu uzavirky TWY G J Korean s B747 stal na STD14, ono se totiz dalo jezdit po H....., dokonce i CSA A330 parkovala na STD14[/quote]
No, já jsem měl v plánu se během examu zeptat, zda po H mohu, ale nakonec jsem se k otázce nedostal.
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:30 kvě 2014, 11:54
od bulik4lg
Po H se jezdilo.. za doprovodu FMC..

[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:30 kvě 2014, 13:05
od Pavel
...a nejednalo se o to FMC v kokpitu ;-)
PB
[28 MAY 2014, 1800-2000Z, LKPR] GND CPT Daniel Tůma
PříspěvekNapsal:30 kvě 2014, 13:26
od bulik4lg
..tak určitě..
