Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#114736
Obrázek


Všemu pilotstvu se na vědomí dává, že ve středu 28. května mezi 2000 a 2200 místního času se bude konat GND CPT zkouška našeho kolegy Dana Tůmy. Uvítáme veškerý IFR i VFR provoz. Prosím přilette v co nejhojnějším počtu, at má Dan možnost přesvědčit zkoušejícího, že si zaslouží být řídícím.

Mapy a scenérie pro MSFS a X-Plane jako obvykle ZDE
____________________________________________________________________________________________________________________

I am pleased to announce that on Wednesday 28th May 2014 between 1800-2000Z will take place GND CPT exam of our colleague Daniel Tuma. All IFR and VFR flights are kindly invited. Daniel needs as dense traffic as possible to show the examinator that he deserves to be a GND controller.

LKPR charts as well as MSFS and X-Plane sceneries are available HERE
#115084
Otevírám na tento večer poněkud zaprášenou Vodo RWY10/28. Cílem je vytvořit hojný provoz pro Ruzyně DEL + GND. Na to se nejbližší letiště Ruzyni hodí. Aktivní VFR i IFR se mohu otočit i vícekrát!
Pamětníci Air Prague a akcionáři Penty - to je jen pro Vás. Hokejistům a euroskeptikům se snad už sklidnily hormony a budou moci s námi event náležitě vychutnat.
#115158
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zkouška je od slovesa zkusit a DT to na můj vkus dnešní zkouškou zkusil moc brzy, takže byl odeslán zpátky do tréninkové mašinerie ke zpracování :)

Za mě si dovolím oslovit vážené pilotstvo, aby Danovi vytvářelo podmínky k výcviku a létalo o sto šest.

Za pozornost a velmi svižný provoz děkuje

JD
VACC CZ Examiner


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#115174
No ty jsi me to zrovna moc neulechcil, jak vis snazime se dodrzovat NOTAMy takze jsi se zaskodnicky postavil na 14, nakonec me JD rekl at se na to vykaslu a mohl sem te poslat po J G A, tak doufam ze jsi nespadl do diry a vyhl se bagrum:D
#115175
[quote="Datum13"]No ty jsi me to zrovna moc neulechcil, jak vis snazime se dodrzovat NOTAMy takze jsi se zaskodnicky postavil na 14, nakonec me JD rekl at se na to vykaslu a mohl sem te poslat po J G A, tak doufam ze jsi nespadl do diry a vyhl se bagrum:D[/quote]

Já jsem k tomu sedl po delší době, takže jsem o nějakém GOLFu neměl vůbec ponětí.
#115176
Tak pro Tvé info J je zavřena mezi H a G, G je zavřeno mezi stanim 53 a 61
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
Ale občas se tohle stane pak se nedá nic dělat a musím te poslat přes zavřenou pojizdecku:)

Doufám že jsi měl příjemnou cestu do San Fransisco!
#115177
[quote="Datum13"]Tak pro Tvé info J je zavřena mezi H a G, G je zavřeno mezi stanim 53 a 61
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
Ale občas se tohle stane pak se nedá nic dělat a musím te poslat přes zavřenou pojizdecku:)

Doufám že jsi měl příjemnou cestu do San Fransisco![/quote]

A víš, že se lhát nemá? ;)
#115178
[quote="Schindler"][quote="Datum13"]Tak pro Tvé info J je zavřena mezi H a G, G je zavřeno mezi stanim 53 a 61
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
Ale občas se tohle stane pak se nedá nic dělat a musím te poslat přes zavřenou pojizdecku:)

Doufám že jsi měl příjemnou cestu do San Fransisco![/quote]

A víš, že se lhát nemá? ;)[/quote]

OPRAVA: Béďa má pravdu. NOTAM s uzavirkou vypršel včerejším dnem. Takže dnes je již J a G znovu otevřeno. Omlouvám se
#115189
[quote="George_L"][quote="Datum13"]
Stand 14-16 uzavřeno pro heavy;)
[/quote]


Tak tos měl klidně napsat, když jsi se mnou řešil po textu volačku a já bych se šoupnul někam jinam.[/quote]


hmm, ale celou dobu uzavirky TWY G J Korean s B747 stal na STD14, ono se totiz dalo jezdit po H....., dokonce i CSA A330 parkovala na STD14
#115192
[quote="CSA075"]
hmm, ale celou dobu uzavirky TWY G J Korean s B747 stal na STD14, ono se totiz dalo jezdit po H....., dokonce i CSA A330 parkovala na STD14[/quote]


No, já jsem měl v plánu se během examu zeptat, zda po H mohu, ale nakonec jsem se k otázce nedostal.