Stránka 1 z 3
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 16:27
od mrcouchette
We would like to very kindly invite you to Fly-in to Praha Ruzyne International Airport in honour of
Vaclav Havel who passed away on Sunday 18th December 2011.
Vaclav Havel was an absurdist playwright who turned political activist fighting against Czechoslovak Communist
government. For his ideas, he was arrested, and spent in prison four and a half years. In 1989, he became a symbol of
Czech Velvet Revolution. Afterwards he was elected the last president of Czechoslovakia (before the splitting of the Czech and Slovak Republics), and re-elected as the first president of the newly established Czech Republic.
Although the Nobel Peace Price was never awarded to him, he was nominated many times.
Vaclav Havel remained
politically active, and critized the non-democratic regimes until his death.
His whole-life motto was:
“Truth and love triumph over lies and hate.”
When: 22.12.2011, 18-22 UTC
Where: LKPR - Praha Ruzyne
SCENERY CHARTS SOP
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 19:34
od amalka
Vkusnej banner, pochvala neznámému autorovi.
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 19:52
od Tommy
Pokud by vše dopadlo a já letěl, tak bych natáčel ten Full Flight....asi bych mu ten let také věnoval....
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 20:02
od Čondra
Pěkné. Myslím a doufám, že i zahraniční účast bude hojná. Akorát se nám to tady množí smutnými eventy.. Ach jo

:/
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 20:05
od Luboš Kučera (LK 154)
Určitě se zúčastním.
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 20:38
od Čondra
BTW: Jdete zítra taky někdo na ten pochod?
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:20 pro 2011, 21:52
od marenadl3
Já musím konstatovat že nepřiletím, v čase srazu nebudu na svém PC, kde mám FSX, tudíž budu tak maximálně Observer s ES.

[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 04:48
od roadmonster
Nesoulad mezi vroute a bannerem: Na banneru 18-22 zulu, na vroute zabookovano 19-21LOC, tedy poloviční čas.
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 17:21
od PBily
Velmi vkusné... Chválím...
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 18:27
od torpy68
Tiež by som sa chcel zúčastniť, a vzdať mu tak úctu.
Len jak je to s tým časom?
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 18:37
od marenadl3
Který klikař mi dal mínus za to, že jsem konstatoval, že nepřiletím? To bych to tady měl taky klikařit, ne?
No, klikaři, pusťte se do mě...
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 19:01
od mrcouchette
na vroute se to nedá opravit, jinak je to všude správně, takže 19-23 loc
za banner děkujeme našemu dvornímu dodavateli Vláďovi Oupickému
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 19:09
od Pavel
Když tomu adminoj z vRoute napíšeš maila, tak to opraví, testováno - jednou jsem tam cosi taky kliknul blbě
PB
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 20:17
od PBily
Dá to někdo na csav.cz ?
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 20:33
od Radizz
Při bližší diskusi s některými piloty bylo zjištěno, že tito absolutně nemají páru o rychlostních omezeních v TMA Praha. Tak znovu a lépe:
Výtažek ze SOPs uveřejněných na:
www.vacc-cz.org/lkpr
Arrival
Unless otherwise stated by ATC, pilots-in-command performing approaches to the airports LKPR, LKVO and LKKB are obligated
to comply with the following speed limits:
· max. 250 kt IAS at SLP1;
· max. 250 kt IAS at 28 DME OKL for aircrafts flying out of STAR (including radar vectoring);
· max. 250 kt IAS for aircrafts flying below FL 100;
· max. 220 kt IAS at SLP2;
· max. 220 kt IAS at Base Leg position in case of radar vectoring;
· max. 220 kt IAS at distance 15 NM from THR in case of straight-in approach.
The speed limits points (SLP) are shown in the arrival charts. If unable to comply with the speed restrictions, advise ATC immediately!
In addition to the above mentioned procedure, pilots-in-command performing approaches to the airport LKPR are also obligated to comply with the following speed limits, unless otherwise stated by ATC:
· Pilots-in-command are requested to maintain speed 220 kt IAS from SLP2 (in case of radar vectoring from Base Leg, or in case of straight-in approach from distance 15 NM from THR), unless a higher airspeed is required for performance reasons to allow aircraft flight in clean configuration. This speed should be maintained up to distance 12 NM from THR.
· Speed should be gradually reduced to 160 kt IAS with up to medium flaps setting and with the landing gear retracted
in the subsequent portion of approach to the distance 4 NM from THR.
If unable to comply with the speed restrictions, advise ATC immediately!
Deparutre
from take off to 2700 ft / 820 m AMSL: Take off power, take off flaps, climb at V2 + 10 kt (or as limited by body angle).
at 2700 ft / 820 m AMSL Reduce engine thrust to, not less than climb power/thrust.
from 2700 ft / 820 m AMSL to 4200 ft / 1280 m AMSL Climb at V2 + 10 kt (or as limited by body angle)
above 4200 ft / 1280 m AMSL Normal speed and en-route climb configuration.
Jasné? Pokud cokoli není jasné, ihned se ptejte.
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 20:39
od Čondra
K tomuto bych měl malý dotaz. Jak je to?
1) ATC mě vektoruje a řekne mi \"no speed limit\". Musí se pak držet i když jsem výše, než FL100, ale blíže, než 28nm DME OKL?
2) ATC mi dá direct před VLM na PR532, nikdy nenačnu STAR, ale nejsem ani vektorován. Jsem nad FL100.. Jak tady?
OK
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 21:40
od Radizz
[quote="Čondra87"]1) ATC mě vektoruje a řekne mi "no speed limit". Musí se pak držet i když jsem výše, než FL100, ale blíže, než 28nm DME OKL?[/quote]
Ne. V tomto případě letím tak rychle, jak je mi libo. Má to jediný limit. Jsem kapitán, který odpovídá za provedení letu, a musím být schopný vyklesat. Ten pokyn není příkaz k tomu letět jak stíhačka, pořád musím mít na paměti nějakou kalkulaci klesání, abych vše stihl...
...stává se, že tu rychlost pilot úplně vypustí, maže si to pořád jako by nic, a pak není schopný vysklesat (je to další práce pro ATC, protože namísto, aby si to pilot hadnloval sám, ho musí mnohdy hlídat, a pak dávat instrukci k brždění, aby pilot vyklesal = dělat jeho práci).
[quote="Čondra87"]2) ATC mi dá direct před VLM na PR532, nikdy nenačnu STAR, ale nejsem ani vektorován. Jsem nad FL100.. Jak tady?[/quote]
Unless otherwise stated by ATC, pilots-in-command performing approaches to the airports LKPR, LKVO and LKKB are obligated
to comply with the following speed limits:
· max. 250 kt IAS at 28 DME OKL for aircrafts flying out of STAR (including radar vectoring);
Dobré otázky. Co ještě není jasné?
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 22:42
od SWR2831
Tak ja taky priletim, no..
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 23:39
od rc_czech
[quote="Radizz"]
Dobré otázky. [/quote]

[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:21 pro 2011, 23:40
od Jindřich
Romane, nechceš to radši smazat? Já vím, že jsi byl v hospodě.... A zrovna ve vztahu k OK to není uplně vhodné.
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:22 pro 2011, 00:07
od rc_czech
V hospode jsem nebyl

Reaguju na prispevek Radka, na prispevky OK nereaguju, tem se jen smeju!
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:22 pro 2011, 00:17
od amalka
Proč by to mazal, je to naprosto na místě. Na ATPL nepotřebuješ přece ani maturitu, dokonce ani základní vzdělání (čtení) ne.
[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:22 pro 2011, 06:49
od Čondra
[quote="rc_czech"] na prispevky OK nereaguju, tem se jen smeju![/quote]

Skoč radši do studený vody, třeba se schladíš.. [myšlenky]

[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:22 pro 2011, 09:15
od Radizz
Mazákům se to může zdát směšné..., zdá se to být napsané docela jasně, ale možná byste se divili, jaké šílenosti jsou piloti schopni spáchat.
Takže pokud někomu něco není jasné, nechť se zeptá. Dobrá otázka je přeci každá, která není úplně mimo.

Naopak - já si velice vážím, když kdokoli přizná, že mu něco není jasné a chce to objasnit (namísto toho, aby to pak dělal blbě). Trošku mě mrzí tenhle přístup, protože to vyznívá vysměvačně a mohlo by to v případném dotazu odradit další (zejména nové) piloty.
Tu ve fóru je věc, která se jmenuje soukromé zprávy. Moje rukavice - odpovědět (pokud budu sám vědět) - je hozená i touto formou. Dozat anonymizuji a přidám ho i pro ostatní s případnou odpovědí do fóra..., není se za co stydět. Nikdo učený z nebe nespadl. A kdybych já měl napsat, co všechno nevím...

[LKPR] In Honour of Vaclav Havel, 22.12.2011, 18-22 UTC
PříspěvekNapsal:22 pro 2011, 10:19
od mipeba
No speed rest na odletu znamená, že třeba už ve 2000ft můžu přejít do vodorovného letu abych získal rychlost a zatáhl mechanizaci nabral 250 a takto stoupal do FL100 kde budu dále zrychlovat?