Stránka 1 z 1

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:06 lis 2011, 14:02
od cj_duke
Obrázek

Hi pilots,

we like to invent you to our second 11to11 event in the year 2011. As usual we will provide 12 hours of ATC, IFR as well as VFR. So refuel your aircraft and here we go!

Just the facts:
Where: Munich – EDDM
When: 20 November 2011 10 - 22 UTC
Briefing: Airport
Charts and Sceneries: Charts and Sceneries
Routes: Arrival & Departure

Enjoy your flight!

See you in the skies!

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:16 lis 2011, 14:43
od Radizz
Upozorňuji na toto...

...čeští řídící určitě rádi podpoří. Pojďte se provětrat na pivo do Bavorska. :)

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:16 lis 2011, 16:59
od marenadl3
Ano, určitě poletím. ;)

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:20 lis 2011, 13:16
od Radizz
Čau, ještě jednou připomínám toto.


Z české strany večer hlášeno *):
------------
1x TWR
1-2x APP
1x ACC
------------
Tak žádný flákání a pojďte do vzduchu (dokud máme tu inverzi a není vidět na špičku nosu). :)


*) Skoro bych se vsadil, že konkrétně do Mnichova nepohrdne ani naše žluté eso... (Já jen čekám, kdy na téhle lince začne lítat SuperJumbo.)

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:20 lis 2011, 13:40
od George_L
[quote="Radizz"]Čau, ještě jednou připomínám toto.


Z české strany dnes hlášeno *):
------------
1x TWR
1-2x APP
1x ACC
------------
Tak žádný flákání a pojďte do vzduchu (dokud máme tu inverzi a není vidět na špičku nosu). :)


*) Skoro bych se vsadil, že konkrétně do Mnichova nepohrdne ani naše žluté eso... (Já jen čekám, kdy na téhle lince začne lítat SuperJumbo.)[/quote]

Žluťásek v barvách AIRFRANCE resp. pilot se právě nachází ve vlaku, takže pokud bude, tak až večer.

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:20 lis 2011, 14:14
od Radizz
[quote="George_L"]
...takže pokud bude, tak až večer.[/quote]

Jasná páka. :)

[EDDM] 11 to 11 Munich, 20.11., 10-22UTC

PříspěvekNapsal:21 lis 2011, 20:51
od George_L
Tak jsem včera absolvoval let a zavzpomínal na staré časy ;).

Němci měli dostatek řídících, takže i při trochu větším provozu nebyl problém se dostat na frekvenci.

Na prvních dvou screenech je situace při LANDU08 TRANSITION. Z Frankfurtu letěl vláček letadel. Po zatočení HDG 110 k zachycení ILS08L jsem zjistil, že nejsem schopen naladit ILS, a proto začalo modlení, aby se mlha co nejvíce rozpadla a já jsem byl schopen vůbec přistát.
Otázka - ono se na EDDM něco měnilo? Mám scenery už x let starou, ale toto bylo poprvé, co jsem měl problémy.

Po přistání už vše v pohodě, totéž při cestě zpět, kdy jsem pozoroval nějakou zvýšenou aktivitu pilotů v okolí LKKV. CSA480 odešel tuším jeden motor, tak jsme si přílet zpestřili holdem. No jo, to jsou ta letadla s dvěma motory, jeden odejde a už je oheň na střeše. :) Na posledním screenu už stojíme vedle inkriminovaného letadla.