VACC-CZ Fórum se přesunulo na Discord

Toto fórum již není aktivní, protože jsme naši komunitu přesunuli na modernější a interaktivnější platformu Discord. Fórum ale zůstává dostupné jako cenný archiv plný historie VACC-CZ, užitečných rad a informací. Chcete-li se připojit na náš Discord server, postupujte následovně:

1. Navštivte stránku VATSIM Community Hub na adrese https://community.vatsim.net/.
2. Přihlaste se ke svému VATSIM účtu.
3. Vyberte server "VACC Czechia" a připojte se.

Těšíme se na vás na Discordu!




VACC-CZ Forum Has Moved to Discord

This forum is no longer active as we’ve moved our community to the more interactive and modern platform, Discord. However, the forum remains accessible as a valuable archive of VACC-CZ history, helpful tips, and information. To join us on Discord, follow these steps:

1. Visit the VATSIM Community Hub at https://community.vatsim.net/.
2. Log in with your VATSIM account.
3. Select the "VACC Czechia" server and join.

We look forward to seeing you on Discord!
Informace o sletech a akcích u nás a v zahraničí, briefingy i debriefingy. / Fly-ins and events
#90189
Čau, ještě jednou připomínám toto.


Z české strany večer hlášeno *):
------------
1x TWR
1-2x APP
1x ACC
------------
Tak žádný flákání a pojďte do vzduchu (dokud máme tu inverzi a není vidět na špičku nosu). :)


*) Skoro bych se vsadil, že konkrétně do Mnichova nepohrdne ani naše žluté eso... (Já jen čekám, kdy na téhle lince začne lítat SuperJumbo.)
#90191
[quote="Radizz"]Čau, ještě jednou připomínám toto.


Z české strany dnes hlášeno *):
------------
1x TWR
1-2x APP
1x ACC
------------
Tak žádný flákání a pojďte do vzduchu (dokud máme tu inverzi a není vidět na špičku nosu). :)


*) Skoro bych se vsadil, že konkrétně do Mnichova nepohrdne ani naše žluté eso... (Já jen čekám, kdy na téhle lince začne lítat SuperJumbo.)[/quote]

Žluťásek v barvách AIRFRANCE resp. pilot se právě nachází ve vlaku, takže pokud bude, tak až večer.
#90274
Tak jsem včera absolvoval let a zavzpomínal na staré časy ;).

Němci měli dostatek řídících, takže i při trochu větším provozu nebyl problém se dostat na frekvenci.

Na prvních dvou screenech je situace při LANDU08 TRANSITION. Z Frankfurtu letěl vláček letadel. Po zatočení HDG 110 k zachycení ILS08L jsem zjistil, že nejsem schopen naladit ILS, a proto začalo modlení, aby se mlha co nejvíce rozpadla a já jsem byl schopen vůbec přistát.
Otázka - ono se na EDDM něco měnilo? Mám scenery už x let starou, ale toto bylo poprvé, co jsem měl problémy.

Po přistání už vše v pohodě, totéž při cestě zpět, kdy jsem pozoroval nějakou zvýšenou aktivitu pilotů v okolí LKKV. CSA480 odešel tuším jeden motor, tak jsme si přílet zpestřili holdem. No jo, to jsou ta letadla s dvěma motory, jeden odejde a už je oheň na střeše. :) Na posledním screenu už stojíme vedle inkriminovaného letadla.