Stránka 1 z 2
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:31 črc 2011, 13:45
od Radizz
V pondělí 1.8.2011 (20:00+ loc.) proběhne jedna z prvních seancí cvičence BP na pozici LKPR_DEL.
Ano, začátky jsou tvrdé a těžké, přileťte tedy, prosím, podpořit další z řady nikdy nekončících výcvikových večerů. Očekávat lze samozřejmě i otevření dalších pozic po celém FIRu (TWR, APP, ACC). Žádoucí jsou všechny formy provozu včetně letů VFR.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:31 črc 2011, 19:06
od Nathaniell
Od kolika hodin to plánujete? Zase od 20:00loc nebo budete i dřív?
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:31 črc 2011, 19:22
od Radizz
Ano, 20:00+ loc.; možná se vyskytneme dříve, ale bez záruk (= rád bych Vás lákal jen na to, co je jisté).
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:01 srp 2011, 13:30
od Radizz
Ještě jednou váženému pilotstvu připomínám tuto dnešní akci, přileťte nás, prosím, podpořit.

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:01 srp 2011, 13:54
od Čondra
Tak Ruzyně online

.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:01 srp 2011, 21:45
od Radizz
Všem zúčastněným pilotům velmi děkuji!
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:01 srp 2011, 22:20
od Nipik
imho to bylo bez chyby

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:04 srp 2011, 23:57
od Radizz
Zdravím,
v podstatě každý den teď probíhá nějaký výcvik a řídící bývají on-line v počtu <3 ks (asi nás k počítačům žene to úděsně parné léto). Využijte toho.
Dnes jsem také zažil poměrně zajímavé zpestření. Jako dozorující pozic Ruzyně TWR a DEL jsem se umístil na samotko na věž do Kbel - bez očekávání jakéhokoli provozu. Poměrně rychle ale přiklusal Robert Skribuckij, který - jak si mnozí určitě všimnli - v poslední době poskytuje služby Letňany Info, a ptal se mě, jestli by mi nevadilo, kdyby si Letňany aktivoval. No byl bych blázen, kdyby mi to vadilo.

Takže jsem si užil překrásného VFR provozu, který si létal vyhlídky na Brandýs nad Labem. V jednu chvilku tak bylo obsazeno LKPR_APP, LKPR_TWR, LKPR_DEL, LKLT_I_TWR a LKKB_TWR...

Pro zahraniční piloty usazené do ILS 24 musel být také moc zajímavý obrázek, viděl pod sebou míjející se VFR drobky.

Moc hezké... a námět pro ostatní VFRníky. Zaleťte si do Letňan, když tam bude Robert; v kombinaci s tradičně obsazenými pozicemi to může být moc zajímavé.
P.S.
Robertovi se tímto zakazuje používat na observrování volačka LKAA_R_OBS..., protože tu si navzájem půjčujeme s kolegou RV.

Tři už by bylo moc.

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:05 srp 2011, 05:11
od Jindřich
RV je ACCCZ5, (1 je dir, 2 je JD, 3 je EC, 4 já, 5 RV) vem si Radku ACCCZ6, stejně jsi cca staff. :-) ACCCZ7 nabízím PB, hmm? Pokud přijmete, dáme vám i maily.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 17:50
od mrcouchette
dnes LKPR_TWR a LKPR_GND, přijďte podpořit training od 19:30
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 21:20
od Tommy
Tak bych se chtěl omluvit, že jsem tam dnes byl jenom chvilku, ale bohužel se mi začala samovolně vyšlapávat pravačka....takže jsem si dal aspoň RTO...zrovna jsem si dneska chtěl pořádně zalítat...

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 21:22
od Čondra
Nakalibruj Joy. A jestli máš Logitech 3D, tak se s tím smiř

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 21:24
od Tommy
Je to Saitek X52, ale zkoušel jsem si to kontrolovat přes software a osa na rudder se ani nehne...tady je problém v FSce...nevím co s tím :/ , už se mi to stalo víckrát, i za letu...to jsem musel vypnout joy a jít na fullauto....ale v tom se B735 prokázal dobře

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 21:41
od Čondra
Vždycky po vzletu deaktivovat Joy. Tuším Ctrl+K. A před přistáním zase zapnout. Eliminuje to odpojování autopilota během letu.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 21:46
od Dagger
Nebyl boční vítr?

[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 22:24
od Tommy
Já mám u Wilca to odpojování vyplý....jinak jednou jsem ho musel (ten onen případ) odpojit tímhle...ale tohle bylo při třiceti uzlech...
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 22:39
od oupa
U X52 mi rudder odešel už dávno. Někde na netu se dá pohledat návod jak to rozebrat, vyčistit, promazat, napudrovat a pak to poběží.
Mě se do toho nechtělo, takže mám rudder na plynu jak je to horní kolečko. Pojíždí se s tím perfektně a funguje to jako rudder trim.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:09 srp 2011, 22:50
od Tommy
Tohle, jak říkám, co jsem se to snažil vyšetřit je čistě softwarová záležitost....nevím, uvidím co dál, zkusím si naprogramovat pedály od volantu...
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:10 srp 2011, 19:02
od mrcouchette
dnes plánováno LKPR_APP, LKPR_TWR a LKPR_GND, cvičení JF před sobotní zkouškou ...
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:10 srp 2011, 19:07
od roadmonster
já nakonec překvapivě budu.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:10 srp 2011, 21:20
od Nipik
jojoo ted sem sem od _app odpojil a pohoda

+1
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:13 zář 2011, 14:33
od Radizz
Hu, hu,
dnes je v plánu re-fresh pro s. BP, prosím tedy všechen dostupný provoz, aby se soustředil na Ruzyni a žádal přetahy, pojezd za letu (vtrulníkáři)... a vůbec podobné jobovky, které se na GND dají stvořit.
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:26 říj 2011, 18:37
od Pavel
Tož pokud dnes večer nebudete zaneprázdněni hádkou o CSAv nebo o Demobagu, přijďte lítat. ATC tým se těší především na provoz do a z LKPR, kde bude probíhat intenzivní výcvik na APP.
PB
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:26 říj 2011, 19:14
od Luboš Kučera (LK 154)
Bude vyhovovat třeba base training? Nebo radši kratší lety třeba do LKKV a zpět nebo mezi LKKV a LKVO?
[LK**] ATC Training
PříspěvekNapsal:26 říj 2011, 19:19
od Pavel
Jak chceš, klidně Vary a zpět, nebo i Brno apod... Zas to nemůžeme tak hrotit abychom nutili piloty lítat jenom LKPR, to by také nebylo ono. Hlavně lítat přirozeně a v pohodě, vždyť o nic nejde :-)
PB