Stránka 1 z 1
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:01 dub 2011, 13:31
od JAV
With
Stuttgart FlexOPS we would to present you
a new type of event: YOU, pilots, determine the duration of the event and the amount of traffic.
But how does it work?
It is quite simple: The duration of the event will initially be 2 hours, which will represent a
basic duration. Within these 2 hours you will be able too
book slots for a flight from or to Stuttgart.
As soon as a saturation of 75% has been reached, the duration will automatically extend accordingly as long as 75% of the available slots are booked.
This way a
dense traffic situation is guaranteed while still preventing unmanageable masses as the events is based on slots. We are thus able to provide you with
realistic traffic levels and enjoyment in Stuttgart.
In brief:
- The concept: An event based on slots and with a constant level of traffic
- Saturday 9th April 2011
- Starting at 17.00z and extending dynamically
Slot booking, routes, sceneries, and additional information can be found on our
event homepage with a booking function:
Stuttgart FlexOPS 2011
We are looking forward to your visit!
Nizar Thabti
Events & PR Department
RG Frankfurt - VATSIM Germany
www.vatsim-germany.org
www.onlinefliegen.de
[LKPR] PRAGUE RUZYNE and PRAGUE SPRING OPENING are official partner airport and event for Stuttgart FlexOPS 2011.

[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:01 dub 2011, 20:22
od Čondra
Hecne se zase skupina ČSAV a žluťásek?

[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:01 dub 2011, 20:33
od George_L
Datum je zatím daleko, ale pokud bude čas... tam se dá i normálně přistát s něčím větším

[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:01 dub 2011, 20:35
od Čondra
\'\'Něčím větším\'\'
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:02 dub 2011, 01:11
od radarada
Je to za tyden. Za tyden ale na vas cekame zejmena na Ruzyni! Takze vsichni doufame, ze cesky vatsimak pujde prikladem a otoci to nekolikrat!
Rada
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:02 dub 2011, 07:33
od Marco Baumann
Hello colleagues,
as I\'m not familiar with your language I can\'t read your postings above. If you have a question regarding the event, don\'t hesitate to ask, but please write in English.
See you.
Marco Baumann
VATSIM Germany
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:03 dub 2011, 00:55
od Jindřich
Send as more as possible aircrafts to LKPR, we will have huge coverage and the opportunity to sit all in one room! :-)
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:03 dub 2011, 13:54
od Marco Baumann
We will do our best.
Visit our updated event webpage and have a look on our \"NEWS\" section.
Up to now, only 4 movements from/into Praha are listet. But I\'m sure, it will increase.
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:04 dub 2011, 07:55
od Marco Baumann
We reached 75% slot saturation, meaning that the next booked slot will extend the event timespan.
And by the way, now we have nine movements from/into Praha in our list. Hope we can increase it further.
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:04 dub 2011, 09:30
od rc_czech
Great Marco!

[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:10 dub 2011, 13:20
od Dagger
Celkově hezké, provoz krásný.
Co se týče ATC:
Při letu tam měl APP výrazné problémy s připojením, (takřka všichni potřebovali alespoň jednou say again), cestou zpět již funkční.
Příjemně pobavil GND, který každou volačku četl, jako by právě vyhlašoval výherce milionu korun: Sí es ej..... seven ............. tengooouuuu (už chybělo jenom \"wow\"

)
DEL neuměl vyslovit ani Ruzyně, ani CSA (Charlie Sierra Alpha), jinak moc není co hodnotit (dával timecheck, na což někteří ATC kašlou

)
TWR při odletu si myslím, že mohl snížit vznik zpoždění, že by se mu tam vešlo víc odletů do některých mezer, na druhou stranu je fakt, že pak se tam motal ještě nějaký vrtulník, takže asi úplně snadný to taky neměl...
Každopádně přikládám foto (sice nic moc, ale přece):
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:11 dub 2011, 08:40
od mipeba
Nechci být za rejpala, ale jejich ATC by měli k našim na školení. To co předvedli na akci, která byla dopředu plánovaná bych se nebál označit za fiasko. Na běžný normální provoz by to asi stačilo a na takovýto slet, nevím nevím.
To co se vytvořilo za frontu na odletu kolem 20:40 kdy 12 letadel stálo bez hnutí za sebou a nebyl žádný přílet...
Pak to tam vzal nějak zkušenější věžník a začalo to odsejpat. Byl naučenej řídit Frankfurt a tak několikrát místo Stutgart se hlásil jako Frankfurt. O GND a DEL se ani zmiňovat nebudu. Wait 5 minutes to pushback jsem zkousnul i když jsem nechápal proč, když nikde žádný letadlo nepojíždělo.
No aspoň jsem si během 40 minut čekání na odlet ve frontě přečetl noviny...
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:11 dub 2011, 22:09
od Dagger
No dobře, já jsem se to bál označit za fiasko. Osobně proti GND nenamítam, ale zejména s TWR naprosto souhlasim...
Od delivery po vzlet 38 minut. A celou dobu za nějakym Swissem, kterýmu pořád poskakovalo letadlo...
Frankfurťáka jsem (naštěstí) nestihl...
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 07:04
od Čondra
[quote="mipeba"] Wait 5 minutes to pushback jsem zkousnul i když jsem nechápal proč, když nikde žádný letadlo nepojíždělo.[/quote]
Nechci být za rejpala. Ale třeba to bylo kvůli tý frontě na odlet? Akorát jsi ušetřil palivo a nervy s držením brzdy při pojíždění a stání ve frontě za letadlem. Jinak brázda na odlet je naprosto běžná. Zvlášť ve špičce.
Č.
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 07:52
od mipeba
[quote="Čondra87"][quote="mipeba"] Wait 5 minutes to pushback jsem zkousnul i když jsem nechápal proč, když nikde žádný letadlo nepojíždělo.[/quote]
Nechci být za rejpala. Ale třeba to bylo kvůli tý frontě na odlet? Akorát jsi ušetřil palivo a nervy s držením brzdy při pojíždění a stání ve frontě za letadlem. Jinak brázda na odlet je naprosto běžná. Zvlášť ve špičce.
Č.[/quote]
Nebyls, neviděls, nezažils -> nemluv!
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 11:37
od Čondra
[quote="mipeba"]
Nebyls, neviděls, nezažils -> nemluv![/quote]
Taky by jsi mohl reagovat lepším argumentem, než takhle vycáknout..
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 14:35
od Dagger
[quote="Čondra87"]
Jinak brázda na odlet je naprosto běžná. Zvlášť ve špičce.
Č.[/quote]
Ani virtuálně, ani v reálu jsem přes půl hodiny na odlet nestál... Podotýkam, že celou půl hodinu bylo předemnou max 5 letadel..
To mi připomíná ten RYR, co někde v Londýně stál asi čtyry hodiny na runwayi, když jí zavřeli kvůli sněhu, jak podávali místo nápoju kostky ledu :D
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 19:02
od Čondra
Milý Jeníku. Někde na internetu jsou fotky Ruzyňské špičky, když tam stojí napáskovaných cca 10 letadel...
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 19:29
od mrcouchette
http://www.akcniletenky.com/diskuze/vie ... f=29&t=983
prvni prispevek, nad 8. fotkou od konce je napsano: Po hodině a půl taxování startujeme a opouštímě zamračenou Philadelphii.
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 21:29
od Dagger
Milý Óňo.... Ne kašlu na to, prostě Ondro. Očividně jsi nepochopil jádro mé výpovědi. Z výpovědi mělo vyplynout toto:
Pokud by nás bylo ve frontě dvacet, tak budu půl hodinové čekání obdivovat.
Ovšem, když jsem byl pátý v pořadí, tak mi 32 minut připadá (při nízkých příletech, jak zmínil jmenovník) přehnaných.
Každopádně by mě nyní zajímalo, zda myslíš reálnou nebo virtuální Ruzyň.
LK: Taky hezký, ale tam je pro to důvod, že jo...
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 21:39
od Čondra
Jo tak. To se omlouvám za stupidní reakci.
Č.
Edit: Reálnou Ruzyň
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 22:11
od Dagger
V pohodě, každýmu to někdy nedocvakne
Aha, škoda. Na Runway to Hell napravíme

[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 23:06
od Jindřich
[quote="Dagger"]Aha, škoda. Na Runway to Hell napravíme

[/quote]
To doufá každý pilot a myslí si 9 z 10 ATCo\'s. :-)
Jinak si začněte mastit joysticky, z kuchyně vacc-cz rovnou prozradím, že jarní RtH bude určitě v neděli a to buď 8. nebo 15. května. Definitivní termín se rozhodne cca zítra a pak se neprodleně spustí massivní kampaň. Stay tuned! :-)
Podzimní RtH (tentokrát to Heaven) bude co nejblíže 12.10., den kdy nás opustil PS.
A ještě dál do budoucnosti, vypadá to, že na Vánoce opravdu dostanete dáreček v podobě (nejen) photo real scenery LKPR. Každý, kdo se 24.12.2011 připojí, poletí a let dokončí a přitom v rámci povolení zazpívá koledu, bude mít scenerku automaticky zdarma. Pro ostatní se předpokládá cena 300 download, 400 boxed.
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 23:19
od Radizz
No já snad doplním, že z velkých akcí se jde připravovat i na tradiční nosorožčí blbnutí s vojenskými mašinkami. Sice zatím není jasné, kdy se akce uskuteční (neboť prosakují informace, že reálné Flying Rhino se bude letos konat až v září), ale ujít si to i na vrituálním nebi určitě nenecháme.
Takže bděte, soudruzi.
[EDDS] Stuttgart FlexOPS 2011, 09.04.2011, 1700UTC+
PříspěvekNapsal:12 dub 2011, 23:30
od Jindřich
[quote="Radizz"]No já snad doplním, že z velkých akcí se jde připravovat i na tradiční nosorožčí blbnutí s vojenskými mašinkami. Sice zatím není jasné, kdy se akce uskuteční (neboť prosakují informace, že reálné Flying Rhino se bude letos konat až v září), ale ujít si to i na vrituálním nebi určitě nenecháme.
Takže bděte, soudruzi.[/quote]
Musí se doplnit, když teď máme také podporu real MIL ATC (studenta) TC :-)