- 28 říj 2010, 23:49
#74386
Vážení piloti,
v souvislosti s hrozícím kolapsem dopravy na dálnici D1 byla leteckým společnostem doručena ministerstvem dopravy nabídka na spolupráci na projektu
„Vzdušný most mezi integrovaným dopravní systémy hlavního města Prahy a města Brna“
registrovaný též pod zkratkou
VM PB
.
Projekt prosadilo ministerstvo dopravy na základě analýzy specialistů nedávno vzniknuvšího úřadu pro zajištění plynulého dopravního provozu na území ČR. Z výstupů studie byla oznámena hrozba kolapsu zejména na úsecích v blízkosti Humpolce, která přímo souvisí s plánovaným odhalením pomníku soudruha Hliníka a měsíc trvající slavnosti na počest tohoto velikána.
Média zveřejnila zprávu o vyjádření jednoho z úředníků ministerstva životního prostředí, který prohlásil, že se jedná o skutečnou příčinu pozastavení programu Zelená úsporám a slovy „Je to pro nás životní tragédie, přijdeme o práci. Místo úspor se bude létat“ přiznal společnou zahořklost zklamaného kolektivu fondu. Vláda připouští, že již projednala se svými Japonskými protějšky možnost využití prostředků získaných prodejem emisních povolenek.
Popírá však informaci o hromadném propouštění již nepotřebných lidí fondu. „Nemůžeme jednoduše rozpustit celý aparát státních zaměstnanců, který jsme tak pracně budovali“ je striktně uvedeno v prohlášení nejvyšších představitelů republiky. „Jejich schopnosti třídit papíry a kontrolovat budou využity“. Jak přesně bude probíhat vlastní proces přeměny náplně pracovníků fondu do oblasti v letectví není prozatím známo. „Bude nutné trasu vhodně prezentovat, lidé mají zbytečné obavy z letů. Pomůžeme tuto psychickou bariéru odstranit tím, že zrušíme autobusové linky mezi oběma městy. Lidé budou muset létat pokud se budou chtít vyhnout vysokým daním za využití D1. Zatímco jedna skupina úředníků bude vybírat poplatky, druhá bude roznášet letáky propagující náš program.“ uvedl tiskový mluvčí MŽP.
Problém s nedostatkem pilotů byl ale ve skutečnosti geniálně vyřešen, když jeden z ATC (řídící letového provozu) zveřejnil návod, jak úspěšně zaletět obtížné přiblížení na Brněnskou runway ze západní strany, která není vybavena zařízením pro přesné přiblížení. „Kluci, držte vejšku, jestli nechcete být zelenými mozky sestřeleni. A taky brzděte nebo si rozbijete držku“ popisuje postup příprav pilota na přistání autor publikované kuchařky na překonání nástrah vzdušné džungle Pavel Brodský. Zájem o vyzkoušení trasy Praha-Brno po zveřejnění textu dosud chybějící letecké učebnice náhle exponenciálně vzrostl.
„Končím s lety do Řecka, tam stejně jenom stávkují. Tohle je sice za menší prachy, ale tady jde zkrátka o prestiž“, rozhodl se svoje kvality prosadit instruktor ČSAV Filip Müller v soutěži o báječný „sešup do Brna“ jak je mezi piloty proces přiblížení slangově nazýván.
Ministerstvo obrany vážně uvažuje o přesunutí svých Gripenů do vojenského prostoru v Náměšti, údajně k monitoringu civilního provozu. „Zabijeme tím dvě mouchy ranou. Vojáci se vytrénují ve sledování pohybu jiných letadel a současně si TMA Náměšt znovu získá svůj původní respekt“ dodal k vysvětlení náměstek ministerstva, který si rovněž stěžoval na poslední dobou opakované delikty podle jeho názoru naprosto neschopných civilních pilotů.
„Jo, Pavel je kamarád, ten ví jak povzbudit“ komentoval výše uvedený článek například pilot Jan Sosna, kterého mají jeho kolegové piloti na rozdíl od ATC a zejména cestujících pro jeho kaskadérské kousky před prahem runwaye Brněnského letiště ve značné oblibě.
Jiný pilot Ivo Duris převážející cestující na trase Praha-Košice odhodlaně dodal: „Už jsem si zažádal u naší společnosti, že chci lítat do Brna. Jestli mi nevyhoví tak to prostě bude emergency. LKTB jsem do letového plánu jako náhradní letiště uvedl tučně a třikrát podtrženě. A důvod? Vždycky se nějakej najde. Přistát do Brna nevyváží ani vyhazov“.
President společnosti Air Prague Jindřich Machalínek přiznal, že udržet morálku jejich mužstva v atmosféře plné emocí z touhy dokázat nemožné je téměř nad lidské síly. „Řekl jsem našim hochům, ať trpělivě vyčkávají na svůj okamžik. Až ostatním na polích brněnského předměstí shoří poslední stroj, pak nastoupí elita“
Letecké společnosti ČSAV, TVSV a ESKV se zatím nevyjádřily. V současné době provádějí inventuru své letky a pečlivě vybírají stroje, které v budoucnu mohou postrádat.
Počátek kolapsu na asfaltových plochách dálnice je datován na 1.11, nicméně odborníci studie přiznávají, že byli nuceni vytvořit rezervu v předpovědi. První den hmatatelného kolapsu prý přijde až následující den. Jeden ze zpracovatelů přiznal, že nechtěli uvádět datum 2.11 spojený s vysokou pravděpodobností obětí provozu zrovna na den památky zesnulých, kvůli obavám z obvinění z provokace. „Bude možná humánnější, když dušičky budou lidé vypouštět ve vzduchu při příletu do moravské metropole, než v masakru na dálnici“ nesměle dodal odborník.
Opravdovou tragédií pro státní správu ovšem znamená ve skutečnosti konec dopravního kolapsu na hlavní dopravní tepně našeho státu. Zatím není jasné, do jakého náhradního programu vláda přemístí zaměstnance fondu do doby, než budou znovu otevřeny přepážky k přijmu žádostí o podporu v rámci programu Zelená úsporám, bude-li vůbec ještě nějaký.
„Specialisté prý tvrdí, že na Mikuláše 5. prosince asi půjdeme k čertu“ přiškrceným hlasem oznámil zlomený referent fondu.
Celý listopad a počátek prosince roku 2010, tedy v období 30.10-5.12 bude nepochybně ve znamení srdečních kolapsů řídících letového provozu. Nicméně na tiskové konferenci ministerstva dopravy nakonec autoři celého projektu přiznali, že zkratka VM PB je vlastně původní krycí název „
Velký muž Pavel Brodský
“
EDIT: Recept od VMPB
na přílet na LKTB rwy 10 naleznete na adrese http://www.vacc-cz.org/forum/viewtopic.php?id=4658
v souvislosti s hrozícím kolapsem dopravy na dálnici D1 byla leteckým společnostem doručena ministerstvem dopravy nabídka na spolupráci na projektu
„Vzdušný most mezi integrovaným dopravní systémy hlavního města Prahy a města Brna“
registrovaný též pod zkratkou
VM PB
.
Projekt prosadilo ministerstvo dopravy na základě analýzy specialistů nedávno vzniknuvšího úřadu pro zajištění plynulého dopravního provozu na území ČR. Z výstupů studie byla oznámena hrozba kolapsu zejména na úsecích v blízkosti Humpolce, která přímo souvisí s plánovaným odhalením pomníku soudruha Hliníka a měsíc trvající slavnosti na počest tohoto velikána.
Média zveřejnila zprávu o vyjádření jednoho z úředníků ministerstva životního prostředí, který prohlásil, že se jedná o skutečnou příčinu pozastavení programu Zelená úsporám a slovy „Je to pro nás životní tragédie, přijdeme o práci. Místo úspor se bude létat“ přiznal společnou zahořklost zklamaného kolektivu fondu. Vláda připouští, že již projednala se svými Japonskými protějšky možnost využití prostředků získaných prodejem emisních povolenek.
Popírá však informaci o hromadném propouštění již nepotřebných lidí fondu. „Nemůžeme jednoduše rozpustit celý aparát státních zaměstnanců, který jsme tak pracně budovali“ je striktně uvedeno v prohlášení nejvyšších představitelů republiky. „Jejich schopnosti třídit papíry a kontrolovat budou využity“. Jak přesně bude probíhat vlastní proces přeměny náplně pracovníků fondu do oblasti v letectví není prozatím známo. „Bude nutné trasu vhodně prezentovat, lidé mají zbytečné obavy z letů. Pomůžeme tuto psychickou bariéru odstranit tím, že zrušíme autobusové linky mezi oběma městy. Lidé budou muset létat pokud se budou chtít vyhnout vysokým daním za využití D1. Zatímco jedna skupina úředníků bude vybírat poplatky, druhá bude roznášet letáky propagující náš program.“ uvedl tiskový mluvčí MŽP.
Problém s nedostatkem pilotů byl ale ve skutečnosti geniálně vyřešen, když jeden z ATC (řídící letového provozu) zveřejnil návod, jak úspěšně zaletět obtížné přiblížení na Brněnskou runway ze západní strany, která není vybavena zařízením pro přesné přiblížení. „Kluci, držte vejšku, jestli nechcete být zelenými mozky sestřeleni. A taky brzděte nebo si rozbijete držku“ popisuje postup příprav pilota na přistání autor publikované kuchařky na překonání nástrah vzdušné džungle Pavel Brodský. Zájem o vyzkoušení trasy Praha-Brno po zveřejnění textu dosud chybějící letecké učebnice náhle exponenciálně vzrostl.
„Končím s lety do Řecka, tam stejně jenom stávkují. Tohle je sice za menší prachy, ale tady jde zkrátka o prestiž“, rozhodl se svoje kvality prosadit instruktor ČSAV Filip Müller v soutěži o báječný „sešup do Brna“ jak je mezi piloty proces přiblížení slangově nazýván.
Ministerstvo obrany vážně uvažuje o přesunutí svých Gripenů do vojenského prostoru v Náměšti, údajně k monitoringu civilního provozu. „Zabijeme tím dvě mouchy ranou. Vojáci se vytrénují ve sledování pohybu jiných letadel a současně si TMA Náměšt znovu získá svůj původní respekt“ dodal k vysvětlení náměstek ministerstva, který si rovněž stěžoval na poslední dobou opakované delikty podle jeho názoru naprosto neschopných civilních pilotů.
„Jo, Pavel je kamarád, ten ví jak povzbudit“ komentoval výše uvedený článek například pilot Jan Sosna, kterého mají jeho kolegové piloti na rozdíl od ATC a zejména cestujících pro jeho kaskadérské kousky před prahem runwaye Brněnského letiště ve značné oblibě.
Jiný pilot Ivo Duris převážející cestující na trase Praha-Košice odhodlaně dodal: „Už jsem si zažádal u naší společnosti, že chci lítat do Brna. Jestli mi nevyhoví tak to prostě bude emergency. LKTB jsem do letového plánu jako náhradní letiště uvedl tučně a třikrát podtrženě. A důvod? Vždycky se nějakej najde. Přistát do Brna nevyváží ani vyhazov“.
President společnosti Air Prague Jindřich Machalínek přiznal, že udržet morálku jejich mužstva v atmosféře plné emocí z touhy dokázat nemožné je téměř nad lidské síly. „Řekl jsem našim hochům, ať trpělivě vyčkávají na svůj okamžik. Až ostatním na polích brněnského předměstí shoří poslední stroj, pak nastoupí elita“
Letecké společnosti ČSAV, TVSV a ESKV se zatím nevyjádřily. V současné době provádějí inventuru své letky a pečlivě vybírají stroje, které v budoucnu mohou postrádat.
Počátek kolapsu na asfaltových plochách dálnice je datován na 1.11, nicméně odborníci studie přiznávají, že byli nuceni vytvořit rezervu v předpovědi. První den hmatatelného kolapsu prý přijde až následující den. Jeden ze zpracovatelů přiznal, že nechtěli uvádět datum 2.11 spojený s vysokou pravděpodobností obětí provozu zrovna na den památky zesnulých, kvůli obavám z obvinění z provokace. „Bude možná humánnější, když dušičky budou lidé vypouštět ve vzduchu při příletu do moravské metropole, než v masakru na dálnici“ nesměle dodal odborník.
Opravdovou tragédií pro státní správu ovšem znamená ve skutečnosti konec dopravního kolapsu na hlavní dopravní tepně našeho státu. Zatím není jasné, do jakého náhradního programu vláda přemístí zaměstnance fondu do doby, než budou znovu otevřeny přepážky k přijmu žádostí o podporu v rámci programu Zelená úsporám, bude-li vůbec ještě nějaký.
„Specialisté prý tvrdí, že na Mikuláše 5. prosince asi půjdeme k čertu“ přiškrceným hlasem oznámil zlomený referent fondu.
Celý listopad a počátek prosince roku 2010, tedy v období 30.10-5.12 bude nepochybně ve znamení srdečních kolapsů řídících letového provozu. Nicméně na tiskové konferenci ministerstva dopravy nakonec autoři celého projektu přiznali, že zkratka VM PB je vlastně původní krycí název „
Velký muž Pavel Brodský
“
EDIT: Recept od VMPB

Dokonalost je znamenitá věc, ale má jednu vadu. Věští konec. (J.Werich)