Stránka 1 z 2
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 08:17
od bulik4lg
Hi,
žil jsem v tom, že téma ohledně mé dnešní zkoušky PavelS zakládal. Ale nemůžu ho najít.
Tak tímto vyzývám létající veřejnost, aby se dnes večer uvolnila dřív z práce, od manželek a milenek a dala si dostaveníčko na LKPR. Vítány jsou odlety i přílety IFR.
Jedná se pravděpodobně i o poslední možnost, jak si zalétat ještě na starých IAFech (Etatu, Rasim ...), tak toho přijďte využít.

Díky.
Mates
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 12:42
od Ico
Budem sa snazit pristrojovo doplachtit

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 15:13
od Stanislav Pour
Můžeme dneska \"výjimečně\" do Ruzyně se stíhačkama ?

musím trénovat na Rhino! Počasí nám navíc přeje

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 15:28
od Pavel
Očekávej večer jeden Turbolet.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 15:31
od Norman Ramsey Briggs
Jo a jeden boeing - snad bude hezký vítr a dám si zase jednou circle to land na 10.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 16:26
od Radizz
[quote="Stanislav Pour"]Můžeme dneska "výjimečně" do Ruzyně se stíhačkama ?

musím trénovat na Rhino! Počasí nám navíc přeje

[/quote]
Jasně.

Dejte mu pokouřit.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 17:00
od bulik4lg
[quote="Radizz"]Jasně.

Dejte mu pokouřit.

[/quote]
Kouření přenechte, pánové, mojí drahé a nejmilejší..

Kdybyste místo stíhaček lítali vizuály s bulíčkama, byl bych radši..

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 18:59
od Stanislav Pour
[quote="bulik4lg"]
......... Kdybyste místo stíhaček lítali vizuály s bulíčkama, byl bych radši..

[/quote]
visuály s béčkem umí kde kdo, ale trefit se na dráhu s neovladatelným Gripenem to je mazec

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 19:03
od amalka
[quote="Stanislav Pour"]
visuály s béčkem umí kde kdo, ale trefit se na dráhu s neovladatelným Gripenem to je mazec

[/quote]
Mno....

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 19:15
od Norman Ramsey Briggs
Jako fuck, visuál, když je vidět, je bezproblémová záležit - mám ho dokonce radši, než třeba NDB/DME. Co je horší, je občasný pád fs při vizuálu na finále 10 ve Vodochodech. BTW: Proč není NDB/DME pro 10 ve Vodochodech? Ve Varech je stejná situace, ale mapu pro NDB/DME 11 vydali.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 19:55
od Pavel
K těm vizuálů, - podle mě to zas tak triviální neni... v FCOM ke každému letadlu je kartička na vizuál, a ono přiznejme si, kdo z nás to dělá všechno podle ní

Podle mě je to docela šruměc a mě osobně to s Áčkem příjde složitější než ILSko, protože ještě musím \"navigovat\". Při ILSu řídím letadlo a navigaci mám na jednom displeji před sebou, ale u vizuálu musím ještě koukat z kabiny, což mi práci jen přidělává.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:45
od dubajss
Tak zas jedna zkouška úspěšně za námi, čímž gratuluji MQ k úspěšnému dokončení jeho zácviku na APP u nás na VATSIMu.
Z poměrně nevinného večera před 20h se posléze vyklubala pěkná špička (přes 20letadel ve FIRu) , za kterou by se rozhodně nestyděli ani v Jenči, a to jak na Oblasti tak na Approachi.
Všem zůčastněným díky za zhuštění provozu a MQ přeju good luck do dalšího výcviku na LKAA_CTR.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:45
od Norman Ramsey Briggs
Gratulace!
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:47
od Pavel
Gratulace. Dík za trpělivost s NDB-DME přiblížením a final app speed na FAFu

a stejně to nakonec nedopadlo, letěl jsem to až na minima se zakrytým výhledem k kabiny, a když jsem se v MDA na MAPt podíval z okna, tak jsem byl sice správně vysoko, ale severně od osy dráhy

ale už jsem chtěl jít chrnět, tak jsem dal jen vizuál a sednul.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:48
od Norman Ramsey Briggs
Někdo si hrál na Smolensk - kdepak, NDB/DME bez vizuálu snad ani nejde.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:53
od Pavel
Smolensk ne, já v MDA přestal klesat

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:54
od Norman Ramsey Briggs
To tě ctí.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:59
od bulik4lg
Díky všem zúčastněným..

A díky za gratulace..

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:11
od Filipos
Taky gratuluji, bylo to fajn
[quote="Pavel"]K těm vizuálů, - podle mě to zas tak triviální neni... .[/quote]
Tak tak, z hlediska pilotáže je rozhodně složitější vizuální přiblížení a kdo tvrdí že ne, ten ho nedělá jak se sluší a patří
[quote="Norman Ramsey Briggs"]kdepak, NDB/DME bez vizuálu snad ani nejde.[/quote]
Předpokládám, že víš, o čem mluvíš, ale tato formulace je podle mě dost nevhodná. NDB přiblížení (stejně jako každé jiné přiblížení krom CAT IIIc) je vždy nutné dokončit vizuálně, tj podle vidu - proto tam jsou ta minima a ta nutnost vidět dráhu, že ano. To, co jsi napsal trochu zavání pletením si vizuálního přiblížení s nutností dokončit přístrojové přiblížení podle vizuální reference, což jsou diametrálně rozdílné pojmy.
Já jen aby to někdo nevzal doslova.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:19
od ADIO man
Gratulace !

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:38
od Ico
Mateji gratulace, nooo myslim ze sem cakal ze to zvladnes

inak fakt se vyklubal super provoz, libilo se mi, sry vsem za nejake blbosti s mojim zvukem... Jo a sry, nemate nekdo screen toho vlacku pekneho?

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:45
od Jindřich
Grats!
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:30 dub 2010, 07:05
od Norman Ramsey Briggs
Samozřejmě, že vím, myslel jsem tím, že vidět dráhu až na MAPt nebo v MDA je trochu pozdě u NDB/DME s jeho přesností.
[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:30 dub 2010, 10:23
od bulik4lg
[quote="Ico"]nemate nekdo screen toho vlacku pekneho?

[/quote]
Já bohužel ne.. Nicméně, byli jste tam jen 4, takže to byl jen takovej ořezanej rychlík..:/ IC/EC by vypadlo jistě líp..

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+
PříspěvekNapsal:30 dub 2010, 10:50
od roadmonster
Gratulace!
