Stránka 1 z 2

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 08:17
od bulik4lg
Hi,
žil jsem v tom, že téma ohledně mé dnešní zkoušky PavelS zakládal. Ale nemůžu ho najít.
Tak tímto vyzývám létající veřejnost, aby se dnes večer uvolnila dřív z práce, od manželek a milenek a dala si dostaveníčko na LKPR. Vítány jsou odlety i přílety IFR.
Jedná se pravděpodobně i o poslední možnost, jak si zalétat ještě na starých IAFech (Etatu, Rasim ...), tak toho přijďte využít.:)
Díky.:)

Mates

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 12:42
od Ico
Budem sa snazit pristrojovo doplachtit :)

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 15:13
od Stanislav Pour
Můžeme dneska \"výjimečně\" do Ruzyně se stíhačkama ? :) musím trénovat na Rhino! Počasí nám navíc přeje :D

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 15:28
od Pavel
Očekávej večer jeden Turbolet.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 15:31
od Norman Ramsey Briggs
Jo a jeden boeing - snad bude hezký vítr a dám si zase jednou circle to land na 10.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 16:26
od Radizz
[quote="Stanislav Pour"]Můžeme dneska "výjimečně" do Ruzyně se stíhačkama ? :) musím trénovat na Rhino! Počasí nám navíc přeje :D[/quote]

Jasně. :) Dejte mu pokouřit. :D :P

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 17:00
od bulik4lg
[quote="Radizz"]Jasně. :) Dejte mu pokouřit. :D :P[/quote]

Kouření přenechte, pánové, mojí drahé a nejmilejší..:) Kdybyste místo stíhaček lítali vizuály s bulíčkama, byl bych radši..:)

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 18:59
od Stanislav Pour
[quote="bulik4lg"]

......... Kdybyste místo stíhaček lítali vizuály s bulíčkama, byl bych radši..:)[/quote]

visuály s béčkem umí kde kdo, ale trefit se na dráhu s neovladatelným Gripenem to je mazec :)

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 19:03
od amalka
[quote="Stanislav Pour"]

visuály s béčkem umí kde kdo, ale trefit se na dráhu s neovladatelným Gripenem to je mazec :)[/quote]

Mno.... :P

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 19:15
od Norman Ramsey Briggs
Jako fuck, visuál, když je vidět, je bezproblémová záležit - mám ho dokonce radši, než třeba NDB/DME. Co je horší, je občasný pád fs při vizuálu na finále 10 ve Vodochodech. BTW: Proč není NDB/DME pro 10 ve Vodochodech? Ve Varech je stejná situace, ale mapu pro NDB/DME 11 vydali.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 19:55
od Pavel
K těm vizuálů, - podle mě to zas tak triviální neni... v FCOM ke každému letadlu je kartička na vizuál, a ono přiznejme si, kdo z nás to dělá všechno podle ní :) Podle mě je to docela šruměc a mě osobně to s Áčkem příjde složitější než ILSko, protože ještě musím \"navigovat\". Při ILSu řídím letadlo a navigaci mám na jednom displeji před sebou, ale u vizuálu musím ještě koukat z kabiny, což mi práci jen přidělává.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:45
od dubajss
Tak zas jedna zkouška úspěšně za námi, čímž gratuluji MQ k úspěšnému dokončení jeho zácviku na APP u nás na VATSIMu.

Z poměrně nevinného večera před 20h se posléze vyklubala pěkná špička (přes 20letadel ve FIRu) , za kterou by se rozhodně nestyděli ani v Jenči, a to jak na Oblasti tak na Approachi.

Všem zůčastněným díky za zhuštění provozu a MQ přeju good luck do dalšího výcviku na LKAA_CTR.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:45
od Norman Ramsey Briggs
Gratulace!

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:47
od Pavel
Gratulace. Dík za trpělivost s NDB-DME přiblížením a final app speed na FAFu :) a stejně to nakonec nedopadlo, letěl jsem to až na minima se zakrytým výhledem k kabiny, a když jsem se v MDA na MAPt podíval z okna, tak jsem byl sice správně vysoko, ale severně od osy dráhy :) ale už jsem chtěl jít chrnět, tak jsem dal jen vizuál a sednul.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:48
od Norman Ramsey Briggs
Někdo si hrál na Smolensk - kdepak, NDB/DME bez vizuálu snad ani nejde.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:53
od Pavel
Smolensk ne, já v MDA přestal klesat :P

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:54
od Norman Ramsey Briggs
To tě ctí.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 21:59
od bulik4lg
Díky všem zúčastněným..:)
A díky za gratulace..:)

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:11
od Filipos
Taky gratuluji, bylo to fajn :)

[quote="Pavel"]K těm vizuálů, - podle mě to zas tak triviální neni... .[/quote]

Tak tak, z hlediska pilotáže je rozhodně složitější vizuální přiblížení a kdo tvrdí že ne, ten ho nedělá jak se sluší a patří :)

[quote="Norman Ramsey Briggs"]kdepak, NDB/DME bez vizuálu snad ani nejde.[/quote]

Předpokládám, že víš, o čem mluvíš, ale tato formulace je podle mě dost nevhodná. NDB přiblížení (stejně jako každé jiné přiblížení krom CAT IIIc) je vždy nutné dokončit vizuálně, tj podle vidu - proto tam jsou ta minima a ta nutnost vidět dráhu, že ano. To, co jsi napsal trochu zavání pletením si vizuálního přiblížení s nutností dokončit přístrojové přiblížení podle vizuální reference, což jsou diametrálně rozdílné pojmy.

Já jen aby to někdo nevzal doslova.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:19
od ADIO man
Gratulace ! :)

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:38
od Ico
Mateji gratulace, nooo myslim ze sem cakal ze to zvladnes :) inak fakt se vyklubal super provoz, libilo se mi, sry vsem za nejake blbosti s mojim zvukem... Jo a sry, nemate nekdo screen toho vlacku pekneho? :D

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:29 dub 2010, 22:45
od Jindřich
Grats!

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:30 dub 2010, 07:05
od Norman Ramsey Briggs
Samozřejmě, že vím, myslel jsem tím, že vidět dráhu až na MAPt nebo v MDA je trochu pozdě u NDB/DME s jeho přesností.

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:30 dub 2010, 10:23
od bulik4lg
[quote="Ico"]nemate nekdo screen toho vlacku pekneho? :D[/quote]

Já bohužel ne.. Nicméně, byli jste tam jen 4, takže to byl jen takovej ořezanej rychlík..:/ IC/EC by vypadlo jistě líp..:)

[LKPR] CPT na pozici LKPR_APP, Matej Quarda, Čtvrtek, 29.4.10,1830Z+

PříspěvekNapsal:30 dub 2010, 10:50
od roadmonster
Gratulace! ;)